Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@20:40:21 GMT

وضعیت شکلی و ماهوی امور جاری در مجتمع‌های قضائی بررسی شد

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۲۶۵۸۶

وضعیت شکلی و ماهوی امور جاری در مجتمع‌های قضائی بررسی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، یحیی جعفری، رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران همراه معاون قضائی و اجرایی رئیس کل محاکم، با رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی از همه شعب و قسمت‌های مختلف مجتمع قضائی شهید صدر بازدید و ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات از نزدیک و به صورت چهره به چهره با مراجعین، کارکنان قضائی و اداری دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل محاکم تهران در ادامه خاطرنشان کرد: تمام تلاش مدیریت محاکم تهران استفاده کامل از تمامی ظرفیت‌ها و بکارگیری سیاست‌های قضائی و دستگاه قضائی علی الخصوص سند تحول قضائی، جهت جلب رضایت عمومی و ارائه خدمات سهل و سریع است و در عین حال توجه به سختی کار و ایجاد فضای مناسب فیزیکی و روانی برای کار و خدمت توسط همکاران را در اولویت خود می‌داند.

رئیس کل محاکم تهران هدف اصلی از این دیدارهای از پیش اعلام نشده را دیدار با کارکنان و تقدیر از خدمات ارزنده آنان، بررسی وضعیت شکلی و ماهوی امور جاری در مجتمع‌های قضائی دانست تا با شناخت آسیب‌ها و جلب نظر مشورتی همکاران قضائی فعال در عرصه قضا جهت ارتقا عملکرد محاکم برنامه ریزی بهتری صورت گیرد.

وی در پایان این بازدید گفت: بدیهی است تمام تلاش مدیریت محاکم استفاده کامل از تمامی ظرفیت‌ها و بکارگیری سیاست‌های قضائی و دستگاه قضائی علی الخصوص سند تحول قضائی در جهت جلب رضایت عمومی و ارائه خدمات سهل و سریع است و در عین حال توجه به سختی کار و ایجاد فضای مناسب فیزیکی و روانی برای کار توسط همکاران را در اولویت خود می‌داند.

کد خبر 5198838

منبع: مهر

کلیدواژه: سید یحیی جعفری دادگاه پرونده قضایی شورای شهر تهران شهرداری تهران ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش واکسن کرونا سازمان تامین اجتماعی پرونده قضایی ستاد ملی مقابله با کرونا قوه قضاییه محسن حاجی میرزایی شهر تهران آموزش و پرورش وضعیت هوای تهران کمیته امداد امام خمینی رئیس کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۶۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: تقسیم استان تهران در دست بررسی است

آفتاب‌‌نیوز :

احمد وحیدی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به موضوع انسداد مرز‌ها گفت: انسداد مرز یک پروژه قدیمی است و کار در مقاطع مختلفی دنبال و بعضا رها شده است. اکنون رئیس‌جمهور در این خصوص تصمیمات مهمی گرفته‌اند و برای آن منابع جدیدی پیش‌بینی شده تا این کار با همت بیشتری انجام شود که در دست اجراست.

وی با بیان اینکه موضوع استان تهران شرقی و غربی در دست بررسی است، گفت: برنامه تقسیمات کشوری، براساس نیاز‌های هر منطقه به توسعه و اداره بهتر با توجه به میزان جمعیت، طراحی می‌شود.

وزیر کشور در پاسخ به سوالی درباره توافق با پاکستان برای ورود به خاک این کشور به منظور مبارزه تروریست‌ها، گفت: مقامات پاکستانی کاملا اظهار آمادگی کردند که با هماهنگی هم اقداماتی هم انجام دهیم. الان بحث ادامه عملیات مطرح نیست؛ موضوع مهم این است که آن‌ها هم کاملا با جمهوری اسلامی ایران در موضوع مبارزه با تروریسم هم‌نظر هستند. بعد از سفر رئیس جمهور گام‌های خوبی برداشته می‌شود.

وحیدی با اشاره به تخصیص اعتبار برای بازسازی خرابی‌های پس از سیل استان سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: فعلا دولت مصوب کرد که ۱.۵ همت اعتبار تخصیص پیدا کند، البته طبیعتاً ممکن است بیش از این‌ها نیاز باشد که در وقت مقتضی با ارزیابی‌های مجدد، تخصیص اعتبار خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران تشریح شد
  • کامرون و زلنسکی آخرین وضعیت جنگ در اوکراین را بررسی کردند
  • تخصیص ۴۱۹ میلیارد برای مسائل واحدهای قضایی هرمزگان
  • بررسی عملکرد شعب محاکم عمومی و انقلاب استان کرمانشاه
  • بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات
  • بررسی آخرین وضعیت روابط دوجانبه توسط وزرای خارجه ایران و استونی
  • عملکرد مطلوب و رو به رشد محاکم عمومی و انقلاب کرمانشاه
  • اطاله دادرسی در بسیاری از شعب دادگاه‌های نظامی به صفر رسیده است
  • وزیر کشور: تقسیم استان تهران در دست بررسی است
  • رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری