Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@01:42:33 GMT

سقوط یک نفر به داخل چاه عجیب

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۲۶۶۹۸

سقوط یک نفر به داخل چاه عجیب

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از نجات فردی که به داخل چاه سقوط کرده بود خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت و گو با ایسنا در این باره اظهار کرد: ساعت ١١:٢٧ دقیقه ظهر امروز یک مورد حادثه سقوط در چاه در خیابان ری، خیابان ملا باقری به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن دو ایستگاه با امکانات کامل به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: محل حادثه یک منزل مسکونی ویلایی و یک طبقه بود که حدودا ۵٠٠ متر وسعت داشت. در قسمت حیاط یک سرویس بهداشتی وجود داشت که کنار آن چاهی واقع شده بود. کاشی های آن ناحیه به اندازه فضای بسیار کوچکی تخریب شده بود و خانمی ۴٠ ساله از همان فضا به داخل سقوط کرده بود. البته با وجود اینکه دهانه این چاه از عرض بسیار کمی برخوردار بود اما داخل آن عرض بیشتری داشت.   

ملکی با بیان اینکه چاه حدود چهار تا پنج متر عمق داشت گفت: آتش نشانان همزمان با ایمن سازی با احتیاط کامل خانم را خارج کردند و وی آسیب دیدگی کمی داشت و برای بررسی شرایط جسمی به اورژانس تحویل داده شد.

وی در پایان گفت: از شهروندانی که در منازلشان چاه های قدیمی دارند تقاضا می کنیم که این چاه ها را تعیین تکلیف کنند و اگر از آن استفاده ای نمی شود آن را پر کنند. چاه های متروکه به مرور زمان امکان تخریب دارند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آتش نشاني چاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۶۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق محتویات خودرو در خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت قطعات داخل خودرو در خرم آباد، پیگیری موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ نبی اله قاسمی افزود: مأموران کلانتری ۱۵ خرم آباد با اقدامات و رصد‌های اطلاعاتی یک سارق سابقه دار را در این رابطه شناسایی و دستگیر، که در ادامه روند تحقیقات و بازسازی صحنه‌ها سارق به ۱۳ فقره سرقت قطعات داخل خودرو اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ قاسمی در پایان از شهروندان خواست وسایل نقلیه خود را به لوازم ایمنی نظیر دزد‌گیر، سوئیچ مخفی، قفل فرمان، قفل پدال، قفل سوئیچی و سایر وسایل تأخیری و بازدارنده تجهیز نمایند و هرگونه مورد مشکوک را به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • یک جنگنده اف-۱۶ آمریکا در نیومکزیکو سقوط کرد
  • دستگیری سارق محتویات خودرو در خرم آباد
  • (ویدئو) سلفی و سقوط وحشتناک با پاراموتور!
  • سقوط اتوبوس به دره‌ در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • چالش هدف گیری دروازه داخل آب توسط ژائو کانسلو / فیلم
  • ببینید | سلفی هنگام سقوط وحشتناک با پاراموتور!
  • چه کار کنیم نعناع روی دوغ نماند؟ | ترفند مخلوط شدن سبزی خشک در دوغ با کمک آب جوش
  • ویدیو/ سقوط موج ارز؛ کف بازار دلار چه خبر است؟
  • سقوط یک جوان با پاراموتور + فیلم
  • لحظاتی عجیب از سقوط ابرهای بارور در عربستان!