Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@21:36:35 GMT

ضرورت رفع مشکلات برخی روستاها با مشارکت دستگاه‌ها

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۲۷۰۱۵

ضرورت رفع مشکلات برخی روستاها با مشارکت دستگاه‌ها

ایسنا/زنجان نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: با هم‌فکری و مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی می‌توان مشکلات برخی از روستاها را حل کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان، مصطفی طاهری ظهر امروز (۷ اردیبهشت‌ماه) در دیدار با مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان، ضمن قدردانی از خدمات این اداره‌کل در بهسازی روستاها، اجرای طرح‌های هادی و سنددار کردن اماکن روستایی، خواستار حل مشکلات برخی روستاها با هم‌فکری و مشارکت دستگاه‌های اجرایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خوشبختانه طی چند سال اخیر خدمات قابل توجهی در راستای بهبود زندگی روستاییان از سوی این نهاد ارائه شده است، تصریح کرد: همکاری و مساعدت دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط در روستاها و نیز مشارکت مردم، دهیاری‌ها و شوراها برای تسریع در اجرای پروژه‌ها ضروری بوده و پیشرفت فعالیت‌های عمرانی در روستاها را به همراه دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان نیز در این دیدار اظهار کرد: همه تلاش بنیاد مسکن برای پیشبرد اهداف و رفع چهره محرومیت از روستاهای استان زنجان بوده و در این مسیر، از همه ظرفیت‌ها و فرصت‌های پیش رو استفاده می‌کند.

رضا خواجه‌ای ادامه داد: استفاده از همه ظرفیت‌های قانونی برای تسریع و ایجاد تحرک در فعالیت‌های عمرانی روستاها و نیز تقویت زیرساخت‌ها ضرورت دارد که در این میان باید تعامل و همکاری بیشتری با دستگاه‌های اجرایی مرتبط و نمایندگان مجلس شورای اسلامی داشته باشیم.

وی در خصوص چگونگی افزایش اعتبارات و تسهیلات و شتاب‌بخشی در طرح‌های توسعه روستایی توضیحاتی ارائه کرد و افزود: اعتبارات مصوب بخش عمران روستایی این بنیاد در سال‌جاری با افزایش ۲ برابری نسبت به سال قبل به ۶۴۰ میلیارد ریال رسید که امیدواریم با جذب اعتبارات و تلاش همکاران بتوانیم خدمات بیشتری در راستای توسعه روستاها ارائه دهیم.

این مسئول در ادامه، گزارشی از وضعیت پروژه‌های روستایی شهرستان زنجان و طارم و نیز عملیات انجام شده با استفاده از طرح قیر یارانه‌ای و آسفالت معابر روستایی، مسائل مربوط به اسناد شهری، روستایی و مسکن شهری و نیز دیگر طرح‌های عمرانی ارائه کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان نماينده مجلس بنیاد مسکن دستگاه های اجرایی استان زنجان بنیاد مسکن دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۷۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است

خلیل منبتی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: هم اکنون در حاشیه شهر مشهد بیش از هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین و افراد کم‎ درآمد مانند مددجویان کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی درحال ساخت است.

او افزود: علاوه بر این عملیات عمرانی سه هزار و ۵۰۰ واحد دیگر نیز در سراسر استان در دستور کار قرار دارد که در تلاش هستیم تا با حداقل آورده، سرپرستان خانوار، خانه و سرپناهی برای آنان فراهم آید.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: بنیاد مسکن در بحث کلانشهر مشهد طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی بسیاری را در شهرستان‌های زیر ۵۰ هزار نفر، روستا‌ها و بخشداری‌ها در دست اجرا دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • روستاها آغازگر جهش تولید با مشارکت مردم هستند
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • کارگر باید لذت آسایش و رفاه را در کنار اعضای خانواده تجربه کند/ ضرورت نهادینه شدن «فرهنگ کار» در جامعه
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود
  • جانمایی زمین برای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در نیشابور
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است