Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@22:41:30 GMT

تجهیز پاکبانان شب کار به تجهیزات ایمنی جدید

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۲۷۰۷۹

تجهیز پاکبانان شب کار به تجهیزات ایمنی جدید

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد، از تجهیز بیش از ۳۵۰ نفر از پاکبانان فعال در شیفت شب و شیفت ویژه رفت و روب معابر پر تردد شهری و بزرگراه ها، به تجهیزات ایمنی جدید خبر داد.

سیدمحسن رهنمایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: حفظ سلامت و ایمنی پاکبانان در معابر پر تردد شهری همواره یکی از مهمترین اولویت‌های مدیریت شهری بوده و در همین راستا تجهیزات ایمنی جدید در اختیار ۳۵۰ نفر از پاکبانانی که در شیفت شب و در معابر پرتردد و حاشیه بزرگراه‌ها فعالیت می‌کنند قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کلاه ایمنی با درجه کیفیت ایمنی A، چراغ پیشانی، جلیقه چراغ دار و سطل‌های زباله مجهز به چراغ خطر LED و نوار شبرنگ بخشی از تجهیزات ایمنی جدید است که در اختیار پاکبانان قرار گرفته تا با استفاده از آنها علاوه بر افزایش دید بصری رانندگان در معابر شهری، امنیت پاکبانان پرتلاش خدمات شهری نیز بیشتر از گذشته تأمین شود.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: بر اساس هماهنگی‌ها با مناطق ۱۳ گانه، آموزش‌های لازم به پاکبانان در خصوص شیوه تنظیف در بزرگراه‌ها نظیر حرکت و نظافت در جهت روبروی خودروها و… داده شده تا مخاطرات ممکن به حداقل برسد.

وی ادامه داد: از همه شهروندان و رانندگان عزیز تقاضا می‌شود به هنگام تردد در معابر شهری و بزرگراه‌ها با سرعت مطمئنه و توجه کامل به جلو در هنگام رانندگی و دقت کافی حرکت کنند تا از بروز حوادث ناگوار برای پاکبانان خدمات شهری جلوگیری شود.

کد خبر 489709

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر مشهد کلانشهر معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد شهرداری مشهد شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تجهیزات ایمنی جدید بزرگراه ها خدمات شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۷۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودداری شهروندان خوزستانی از تردد غیرضروری در هنگام بارندگی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان در گفتگو با خبر ۱۷ شبکه خوزستان گفت: براساس پیش بینی‌ها و هشدار‌های داده شده بارش باران در اکثر شهرهاس خوزستان آغاز شده است.

محمد خانچی افزود: این بارش‌های بهاری همراه با رعد و برق و باد شدید می‌باشد و موجب سقوط پایه‌های برق و درختان در برخی از مناطق سده است.

وی ادامه داد:شهروندان از تردد‌های غیر ضروری در محور‌های استان و معابر خودداری نمایند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان اظهار کرد:همچنین شهروندان از پارک کردن خودرو خود در زیر درختان خودداری کنند.

خانچی گفت: راهداران نیز در تمامی محور‌های استان حاضر و آماده باش می‌باشند و در صورت حادثه احتمالی آماده خدمت رسانی هستند.

دیگر خبرها

  • گرفتار شدن خودرو‌ها در گل و لای در بزرگراه خرازی
  • مشکل تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • هیچ گونه مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • تلاش شبانه‌روزی تیم‌های خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی از معابر
  • آمادگی لازم برای مقابله با اثرات مخرب بارندگی را داریم
  • خودداری شهروندان خوزستانی از تردد غیرضروری در هنگام بارندگی
  • سیلاب بخش‌ مرکزی گناباد را فرا گرفت
  • رفع آب‌گرفتگی معابر با تلاش ۶۰ نفر از نیروهای خدمات شهری منطقه ۱۵ اصفهان + فیلم
  • تجهیز خودرو‌ها به ردیاب برای جلوگیری از سرقت خودرو