Web Analytics Made Easy - Statcounter

پاریاور از برگزاری آیین جشن سالروز میلاد امام حسن (ع) همراه با اجرای برنامه های متنوع و رزمایش «کمک مومنانه» در کانون فرهنگی و هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» خبر داد.

«هادی پاریاو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تبریک میلاد با سعادت کریم اهلبیت (ع) گفت: به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» شهرستان جهرم برنامه های متنوعی در ماه رمضان در حال اجرا شدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» شهرستان جهرم افزود: این کانون در سالروز میلاد حضرت امام حسن مجتبی (ع) قصد دارد برنامه جشن و سرور را با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار کند.

 

وی به جزییات این برنامه اشاره کرد و اظهار داشت: این برنامه با حضور احمدی جابری، فرمانده سپاه ناحیه جهرم و سخنرانی وی برگزار می شود.

 

پاریاو ادامه داد: همچنین مدیحه سرایی مداح اهلبیت (ع) در وصف حضرت امام حسن مجتبی (ع) از دیگر برنامه های این آیین جشن و سرور در کانون فرهنگی و هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» است.

 

وی همچنین از اجرای مرحله جدید رزمایش «کمک مومنانه» در این برنامه اشاره کرد و گفت: به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» و همزمان با ماه مبارک رمضان مرحله جدیدی از رزمایش «کمک مومنانه» به اجرا در آمده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «حضرت ابوالفضل (ع)»، عنوان کرد: در راستای این برنامه و همزمان با سالروز میلاد کریم اهل بیت (ع) بسته های مواد غذایی که پیش از این توسط بچه های مسجد تهیه شده، آماده توزیع میان خانواده های کم بضاعت و محروم است.

 

وی به زمان برگزاری این آیین جشن و سرور و همچنین اجرای مرحله جدید رزمایش «کمک مومنانه» اشاره کرد و بیان داشت: این برنامه روز سه شنبه از ساعت 21 در کانون فرهنگی و هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» برگزار می شود.

 

پاریاو با دعوت از اهالی مسجد برای شرکت در این برنامه، خواستار رعایت شیوه نامه های بهداشتی با توجه به شیوع بیماری کرونا، با حفظ فاصله فیزیکی و استفاده از ماسک شد.

 

پایان پیام/691

منبع: شبستان

کلیدواژه: جشن میلاد امام حسن مجتبی کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد فارس کانون فرهنگی و هنری حضرت ابوالفضل کمک مومنانه امام حسن آیین جشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۷۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی آمون شامگاه سه‌شنبه در نشست با هنرمندان تئاتر استان اردبیل اظهار کرد: تئاتر شبستان با توجه به زیست بوم مناسب استان فرصت کشف استعدادهای هنری و معرفی به جامعه هنری استان را ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۶۵۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در سطح استان به یک شبکه فرهنگی و هنری گسترده تبدیل شده است، افزود: کانون مساجد با وجود ظرفیت‌ها و استعدادهای موجود می‌تواند گام‌های بزرگی در عرصه هنری استان ایفا کند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با اشاره به اینکه تئاتر شبستان از جمله فعالیت‌های کانون‌‎های مساجد برای مشارکت نوجوانان و جوانان در فعالیت‌های هنری است، تصریح کرد: جشنواره تئاتر شبستان با هدف کشف و پرورش استعدادهای نوجوانان، تربیت هنرمند مومن متعهد و انقلابی، فرهنگ‌سازی با مبانی معرفتی و دینی به زبان هنر و احیای کارکردهای واقعی مساجد پایه گذاری شده و امروز شاهد ظهور و بروز استعدادهای هنری در سطح کانون های مساجد هستیم.

آمون ادامه داد: شورای سیاستگذاری تئاتر شبستان با هدف برنامه‌ریزی در حوزه تئاتر با توجه به زیست بوم منطقه و استان تشکیل می‌شود و امیدواریم تئاتر شبستان نیز با توجه به استعدادهای هنری استان اردبیل که تاکنون به عرصه تئاتر معرفی کرده بتواند گام‌های مهمی بردارد.

وی خاطرنشان کرد: تئاتر، زبان گویایی برای بیان و رفع بسیاری از معضلات و مشکلات است که با استفاده از آن می‌توان به جامعه آگاهی بخشید و زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به زبان هنر را فراهم کرد.

کد خبر 6093560

دیگر خبرها

  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت