Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@17:02:06 GMT

تعمیر و سرویس انواع کولر گازی در تهران با تعرفه استاندارد

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۲۷۳۷۶

تعمیر و سرویس انواع کولر گازی در تهران با تعرفه استاندارد

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، اصولاً اولین قدم برای تعمیر این سیستم عیب یابی آن است که تعمیر کار کولر گازی آن را انجام می‌دهد. یک تعمیرکار حرفه ای خیلی سریع عیب کولر شما را پیدا می‌کند و برای تعمیر آن اقدامات لازم را انجام می‌دهد. اگر شما کار تعمیر را به یک فرد نابلد بسپارید، ممکن است تعمیرات هزینه‌های هنگفتی برای شما داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهتر است برای این کار با مجموعه‌های معتبر در زمینه تعمیر لوازم خانگی تماس بگیرید و از آن‌ها درخواست کنید که یک تعمیرکار حرفه ای کولر گازی در اختیار شما قرار دهند.

انواع تعمیرات کولرگازی در تهران

تعمیر کولر گازی ایستاده را در محل انجام دهید

کولرهای گازی ایستاده، نوع دیگری از سیستم‌های سرمایشی هستند که کارایی بسیار بالایی دارند. این نوع از کولرهای گازی در سالن‌های بزرگ هتل‌ها، سازمان‌ها، دانشگاه‌ها و … استفاده می‌شوند و هوای محیط را تا حد زیادی تهویه می‌کنند. به دلیل اینکه ظرفیت بازدهی هوا در این مدل بسیاری بالا است، در نتیجه برای مکان‌های کوچک و منازل زیاد کاربرد ندارند. این نوع از کولرهای گازی در داخل یک سالن به صورت ایستاده قرار می‌گیرند و قابلیت نصب بر روی دیوار را ندارند. از نظر اندازه این مدل از بیشتر مدل‌های کولرهای گازی و اسپیلت های مختلف بزرگ‌تر است. ممکن است این دستگاه به صورت شبانه روزی در یک مجموعه کار کند که نیاز به سرویس دوره‌ای ضروری است. اگر این سیستم دچار نقص شود تعمیرکار می‌تواند با حضور در محل، آن را عیب یابی و تعمیر کند. تعمیر کولر گازی ایستاده نسبت به مدل‌های سقفی و دیواری بسیار راحت تر است، زیرا دستگاه بر روی زمین راه اندازی شده است که تعمیرکار می‌تواند به راحتی بر دستگاه تسلط داشته باشد و کار تعمیر و یا تعویض قطعات آن را انجام دهد. در نظر داشته باشید که باید در مدت زمان مشخص فیلترهای دستگاه را تعویض کنید زیرا می‌تواند سبب بیماری‌های ریوی و بعضاً آلرژی شود.

همانطور که می‌دانید کولرگازی یک وسیله تهویه و سیستم سرمایشی است که به منظور کنترل دمای محیط طراحی و تولید می‌شود. در یک کولر گازی اجزای گوناگونی به منظور عملکرد سریع آن طراحی شده‌اند، که از جمله می‌توان به کندانسور، موتور فن، اپراتور، لوله مویین و کمپرسور اشاره کرد. نقش اصلی کولر گازی در داخل یک ساختمان ایجاد هوای مطبوع است، که توسط عملیاتی در اپراتور کولر انجام می‌شود. اگر هر کدام از اجزای این وسیله سرمایشی دچار اختلال یا خرابی شوند در عملکرد کل سیستم تاثیر می‌گذارد و باید سریعاً برای تعمیر کولر گازی تهران و یا تعویض قطعات آن اقدام کرد.

مهمترین برندهای کولرگازی

از مهمترین برندها در کولرگازی می‌توان به سامسونگ اشاره کرد، در واقع کولرگازی سامسونگ به دلیل اینکه برند مشخصی در حوزه خود هست مثل اکثر برندها دارای مشکلاتی هم هست معمولاً در نحوه مکش، حالت‌های گرمایشی، سرمایشی، dry مشکاتی برای کولرهای گازی به وجود می‌آید که لازمه تعمیر و سرویس کولر گازی سامسونگ در تهران توسط متخصصین حرفه ای و با تجربه‌ای هست که چندین سال در این امر هستند. یکی از برندهای دیگر ال جی هست که با اینکه برند بزرگی است اما در کولرهای گازی کمی کیفیت پایینی دارد و به همین دلیل مشکلات زیادی به وجود می‌آید توصیه ما این است که از برندهای دیگر استفاده کنید اما در صورت مشکل می‌توانید برای تعمیر کولر گازی ال جی در تهران با مجموعه تاسیسات vip تهران که دارای متخصصین خبره و کارشناسان حرفه ای می‌باشد تماس گرفته و اقدام به رفع مشکل در منزل یا در محل کار خود کنید.

تعمیر کولر گازی اسپیلت

نیاز به تعمیر و سرویس کولر گازی اسپیلت در تهران دارید؟ در فصول گرما افزایش قابل توجهی دارد. استفاده مداوم از سیستم‌های سرمایشی باعث می‌شود که این سیستم‌ها یا دچار عیب و نقص شوند یا اینکه نیاز به سرویس پیدا کنند. از مشکلاتی که ممکن در این زمینه ایجاد شوند می‌توان به این موارد اشاره کرد: کولر باد سرد نمی‌دهد، اسپیلت دچار لرزش شده است، اسپیلت هوای گرم را به داخل نمی‌کشد، دستگاه به طور ناگهانی خاموش شده است، بوی سوختگی از دستگاه احساس می‌شود و مواردی از این قبیل که می‌تواند کار سیستم را دچار اختلال کند که در این صورت باید به تعمیرکاری حرفه ای مراجعه کرد. هنگامی که قسمت بیرونی اسپیلت در فضای آزاد قرار می‌گیرد باید حفظ و نگهداری از دستگاه، به صورت اصولی و صحیح انجام شود. اسپیلت به وسیله‌ی یک ترموستات به صورت اتوماتیک کار می‌کند و تا زمانی که با تنظیمات دستی تغییر نکند، به کارخود ادامه می‌دهد. اگر ترموستات دستگاه دچار عیب شود، سیستم باید به طور کلی عیب یابی و تعمیر شود. اگر بادی که از کولر گازی اسپیلت شما بیرون می‌آید، حس می‌کنید خنکی قبل را ندارد باید سیستم را سرویس کنید و در اولین قدم فیلترهای هوا را تعویض کنید. سرویس دستگاه اسپیلیت باید به صورت دوره‌ای و منظم انجام شود تا اگر سیستم دچار عیب یا ضعف در کار شده بود، سریعاً برطرف گردد.

هزینه و قیمت تعمیر کولر گازی

هزینه و قیمت تعمیر کولر گازی نسبت به خدمات ارائه شده متغیر است. یکی دیگر از علت‌های تفاوت درهزینه ها می‌تواند قطعات استفاده شده در برندهای مختلف باشد. ممکن است تعمیرات برخی برندها و یا تعویض قطعات سیستم‌های سرمایشی آن به دلایل مختلف، از دستگاه‌های مشابه در سایر برندها هزینه‌ای بیشتر داشته باشد. مجموعه تاسیسات وی آی پی تهران، با تیمی حرفه ای از تعمیر کاران و استفاده از قطعات اصلی برای تعویض یا تعمیر کولرهای گازی شما، برای اولین تماس شما با مجموعه ۳۰ درصد تخفیف در نظر گرفته است و همچنین سعی دارد در بازار رقابتی علاه بر ارائه خدمات با کیفیت تعمیر، نصب و عیب یابی را برای شما مقرون به صرفه کند.

در صورت بروز مشکلات زیر در کولر گازی با تاسیسات وی آی پی تهران تماس بگیرید

در فصل گرما ممکن است مشکلات دستگاه‌های سیستم تهویه هوا و همچنین انواع کولر گازی افزایش پیدا کنند. بهتر است برای حصول نتیجه‌ی بهتر با مجموعه‌ای معتبر در این زمینه تماس بگیرید. در صورت بروز هر مشکلی در سیستم‌های کولرگازی و اسپیلت، در تمام شبانه روز با تاسیسات وی آی پی تهران تماس بگیرید و در زمانی کوتاه مشکل را برطرف کنید. موارد زیر را مد نظر داشته باشید:

۱. اگر سیستم کولرگازی شما، در ساعاتی از روز یا حتی شب نمی‌تواند تهویه هوا را به صورت مطبوع انجام دهد و گرمای منزل افزایش می‌یابد، با یک تماس تعمیرکار در محل حاضر می‌شود.

۲. اگر از اسپیلت شما بوی سوختگی می‌آید و هوای منزل به شدت گرم شده است. شاید لازم باشد با تشخیص یک تعمیرکار حرفه ای، سیستم را تعویض کنید. این اطمینان داده می‌شود که تعمیرکاران تاسیسات وی آی پی تهران مشکل را به صورت جدی بررسی و آن برای شما به صورت کامل شرح می‌دهند، تصمیم تعویض اسپیلت یا تعمیر آن بر عهده شما است.

شماره‌های تماس جهت ارتباط: ۰۹۱۰۸۴۹۶۱۵۵ - ۰۲۱۴۴۹۲۵۶۸۳

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5197215

منبع: مهر

کلیدواژه: کولر گازی تعمیر لوازم خانگی کسب و کار کسب و کار گروه خودروسازی سایپا تبلیغات گروه صنعتی ایران خودرو کسب و کارهای اینترنتی وسایل سرمایشی مشهد استاندارد فولاد سنگ آهن سیمان داروخانه رژیم غذایی اندروید تعمیر کولر گازی کولرهای گازی تماس بگیرید برای تعمیر سیستم ها عیب یابی حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۷۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیاست‌گذاری هوشمندانه ایران در جهت فعال شدن بند جریمه در صورت عدم اتصال کامل خط لوله صلح در پاکستان

به گزارش تابناک اقتصادی؛ دیپلماسی انرژی فعال برای کشورهای دارنده منابع نفت و گاز از اهمیت بالایی برخوردار است. به ویژه، کشور ما که به لحاظ ژئوپولتیک وضعیت خوبی دارد و می تواند به عنوان هاب گازی منطقه عمل کند، دیپلماسی برایش اهمیت دارد.

وزارت نفت سیاست های فعالی را در زمینه حل و فصل مشکلات گازی مان با ترکمنستان و از سرگیری سوآپ گاز از این کشور، رفع مشکلات سیاسی با عراق و ترکیه و ادامه صادرات گاز به آن ها و رایزنی برای احیای خط لوله صلح (ایران-پاکستان-هند) به اجرا گذاشته است.

به زعم کارشناسان، این سیاست ها می تواند زمینه ساز برعهده گرفتن نقش موثرتر کشورمان در مراودات گازی منطقه باشد و منافع مان را برآورده کند. به ویژه خط لوله صلح می تواند انحصار روسیه را در صادرات گاز به شرق آسیا بشکند.

اگر بتوانیم با سیاست های فعال نقش موثری در زمینه انتقال گاز در منطقه برعهده بگیریم، تبدیل به هاب گازی منطقه می شویم و این امر منابع اقتصادی، سیاسی و امنیتی بالایی برایمان دارد.

نظرات امین نوربخش، کارشناس انرژی را در ادامه می خوانید.

نوربخش در گفتگو با تابناک اقتصادی در خصوص دیپلماسی فعال انرژی که در دولت سیزدهم در منطقه به اجرا گذاشته است، تصریح کرد: اقدامات خوبی در حال انجام است. به طور مثال، پیگیری موضوع سوآپ گاز از ترکمنستان اقدام مثبتی است و باید ادامه یابد. از نظر بنده، ما باید موضوع ادعاهای ترکمنستان از ایران در زمینه مطالبات گازی اش را مسکوت بگذاریم و همچنان به سوآپ گاز از این کشور ادامه دهیم و این موضوع را در کنار آن و از طریق مسالمت آمیز پیگیری کنیم.

وی ادامه داد: مراودات گازی خود را با ترکمنستان نباید به تعیین تکلیف مطالبات ادعایی عشق آباد در خصوص طلب گازی از کشورمان موکول کنیم. اقدامات وزارت نفت در خصوص حل و فصل مشکلات مربوط به این موضوع را مثبت می دانم و باید ادامه یابد.

این کارشناس انرژی توضیح داد: ترکمنستان یکی از بزرگ ترین دارندگان منابع گازی است و با توجه به موقعیت جغرافیایی اش که محصور در خشکی است، به کشور واسطی برای انتقال گاز نیاز دارد. ما نباید به سوآپ صرف از ترکمنستان بسنده کنیم. خوب است که وزارت نفت تلاشش را در راستای واردات بخشی از گاز ترکمنستان و صادرات آن نیز به کار بگیرد.

نوربخش گفت: پیگیری موضوع خط لوله صلح ایران-پاکستان را توسط وزارت نفت مثبت می بینم. این اقدام خوبی است که به اجرا گذاشته ایم. خبرهایی هم منتشر شده است مبنی بر اینکه اسلام آباد تمایل خود را به تکمیل این خط لوله در خاک پاکستان مطرح کرده است. خوب است که به فکر استفاده حداکثری از فرصت پیش آمده هستیم و رایزنی ها را در این خصوص با اسلام آباد شروع کرده ایم. حتی شاید در شرایط فعلی ایجاد شده بعد از جنگ اوکراین، بتوان با رایزنی روس‌ها و مشارکت آن‌ها در صادرات گاز، هند را هم مجددا وارد این پروژه کرد.

وی ادامه داد: هر چقدر مراودات ما در زمینه گازی با همسایگان و کشورهای منطقه بیشتر شود، وابستگی آن ها به ما افزایش می یابد و جایگاه مان در منطقه تقویت می شود. با توجه به این مسائل، احتمالاً گسترش روابط تهران و اسلام آباد در حوزه انرژی با مخالفت واشنگتن مواجه می شود. اما اگر توافقات بین سران دو کشور در سطوح بالای سیاسی صورت بگیرد، مسئله قابل حل و فصل است. اگر لازم شد در ارتباط با پاکستان می توانیم از گزینه شکایت در دادگاه های بین المللی استفاده کنیم. البته الان فضا مثبت است و می توانیم از طریق مذاکره موضوع را پیش ببریم.

این کارشناس انرژی خاطرنشان کرد: پاکستان با قطعی های گسترده برق روبروست و ال ان جی وارداتی اش بسیار گران تمام می شود. به همین دلیل به واردات گاز از ایران احتیاج دارد. با پیگیری موضوع در سطوح بالای سیاسی می توانیم بستری برای افزایش مراودات خودمان با پاکستان در حوزه انرژی ایجاد کنیم.

 

دیگر خبرها

  • یک بام و دوهوای دولت برای کولرهای گازی: تبلیغ ممنوع؛ فروش آزاد، قاچاق رها!
  • تعرفه فیزیکی به شعب أخذ رأی کرمانشاه ارسال نمی‌شود
  • قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
  • گلایه مددجویان بهزیستی از عدم تحویل کولر گازی
  • توانیر : قبض برق مشترکی که در تابستان از کولر گازی استفاده می‌کند بالای ٢ میلیون تومان پیش‌بینی می‌شود
  • میانیگن قبض برق مشترکان با کولر گازی بالای دو میلیون تومان می‌شود
  • قبض برق ۲ میلیون تومانی در صورت استفاده از کولر گازی
  • سیاست‌گذاری هوشمندانه ایران در جهت فعال شدن بند جریمه در صورت عدم اتصال کامل خط لوله صلح در پاکستان
  • افزایش ۶ برابری مصرف برق با استفاده از کولر گازی در مناطق معتدل
  • قبض برق کسانی که کولر گازی دارند، چقدر افزایش می‌یابد؟/ رقم احتمالی قبوض برق اعلام شد