Web Analytics Made Easy - Statcounter

سکه های طلا و نقره منقش به تمثال شهید سلیمانی در قطعات مختلف که با مجوز بانک مرکزی، ستادترویج مکتب حاج قاسم و سپاه ثارالله استان کرمان توسط شرکت اقتصادی توسعه کویر، ضرب شده است، در کرمان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ در آستانه میلاد کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی علیه السلام طی آیینی در بیت الزهرا سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، فرمانده سپاه ثارالله و معاونین، مسئولین شرکت اقتصادی توسعه کویر و جمعی از اصحاب رسانه، از سکه های منقش به تمثال شهید سلیمانی رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این سکه ها از جنس طلا و نقره و در قطعات ربع، نیم و تمام با مجوز بانک مرکزی، ستادترویج مکتب حاج قاسم و سپاه ثارالله استان کرمان توسط شرکت اقتصادی توسعه کویر، ضرب شده است.

 

 سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این آیین ضمن قدردانی از دست اندرکاران این امر که در راستای زنده نگه داشتن یاد شهید سلیمانی اقدام کردند؛ گفت: شرکت توسعه اقتصاد کویر، کار ماندگاری را بدون آنکه از جایی خط گرفته باشد؛ با ابداع خود انجام داد.

 

وی این گونه اقدامات را به ویژه از سوی کسانی که گمنام هم هستند؛ مایه خوشحالی دلدادگان راه شهید سلیمانی عنوان و بیان کرد: این اقدام یعنی مکتب حاج قاسم ساری و جاری است و خود او متعلق به گروه خاصی نیست بلکه متعلق به جهان اسلام است.

 

فرمانده سپاه ثارالله استان در ابتدای سخنانش با مروری اجمالی بر دستاوردهای حاصل از مجاهدت های شهید سلیمانی به خصوص در جبهه مقاومت؛ اظهار کرد: او مرد میدان واقعی جهاد بود که حقیقت انقلاب اسلامی را در میدانی به تصویر کشاند که همه شرف و بزرگی ملت ایران است.

 

وی افزود: طی ۱۰ سال گذشته در تنها میدانی که عزت را می بینیم میدانی است که او تحت فرماندهی امام خویش، فرماندهی کرده و رزمندگان مقاومت هم کربلایی از او اطاعت کردند و ۲۱ سال راهبرد دشمنان اسلام را در نطفه خفه کرد و نگذاشت غده سرطانی برای تفرقه در جهان اسلام پابرجا شود.

 

 

سردار معروفی با بیان اینکه هر چه به این مرد نگاه می کنیم؛ احساس غرور و بزرگی می کنیم و او الگوی عملی اطاعت از ولایت شد؛ تصریح کرد: شهید سلیمانی به عنوان مرد واقعی میدان نبرد در جهان اسلام یک شاقول و راهنما برای رسیدن به سعادت و حقیقت شد و اگر کسی می خواهد خود را در تراز انقلاب در ولایت مداری و مردم داری و... تنظیم کند، الگو حاج قاسم است.

 

وی با بیان اینکه ملت ایران افتخار می کند که همجنس حاج قاسم است؛ ادامه داد: شهید سلیمانی در قلوب ملت ایران و بلکه آزادی خواهان جای دارد زیرا در زمین خدا و ائمه قرار گرفت و روز به روز خلوص او را بیشتر حس می کنیم و او را در قلب خود بیشتر و دست مبارک او را در کارها می بینیم که چگونه گره گشایی می کند زیرا او با خدا و ائمه معامله کرد.

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی اما مظلوم هم هست؛ ما بیعت می بندیم که از راه او جدا نمی شویم و بیت الزهرا مکانی برای ترویج مکتب او خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیت الزهرای حاج قاسم مراسم رونمایی سپاه ثارالله استان کرمان فرمانده سپاه ثارالله شهید سلیمانی حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۷۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی

   

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در حاشیه مراسم بهره‌برداری از طرح آبرسانی مجتمع شهید سلیمانی به شهر‌های شازند و آستانه و ۱۰ روستا از اجرای شتابان طرح‌های حوزه آبرسانی در کشور توسط دولت خبر داد.

هاشم امینی با اشاره به برنامه دولت برای آبرسانی پایدار به ۱۰ هزار روستا، گفت: طی دو سال گذشته طرح جهاد آبرسانی در پنج هزار و ۲۰۰ روستا اجرا شده و تا پایان سال جاری در مابقی روستا‌ها به بهره‌برداری خواهد رسید.

او با بیان اینکه استفاده از ظرفیت پساب صنایع، برنامه محوری صنعت آب و فاضلاب برای حفاظت از منابع آبی است، افزود: در بخش فاضلاب ۷۵ طرح در قالب ۵۲ تصفیه‌خانه تعریف شده است که شاخص برخورداری فاضلاب در کشور را به ۵۷ درصد خواهد رساند و یکی از این طرح‌ها تصفیه‌خانه‌ی فاضلاب شازند است که با تکمیل این طرح مردم از ثمرات آن بهره‌مند شوند.

امینی با قدردانی از تلاش‌های استاندار مرکزی، گفت: با توجه به رصدی که در کل کشور داریم استان مرکزی یکی از استان‌هایی است که در دو سال گذشته در جهت سیاست‌های دولت مردمی، جریان خدمت در آن شتاب گرفته است. 

در حاشیه‌ افتتاح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی، کلنگ‌زنی آغاز نصب انشعاب فاضلاب شهر‌های شازند و آستانه با حضور استاندار مرکزی و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • افتتاح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی
  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • دیوارنگاره تمثال شهدای دانشکدگان فنی دانشگاه تهران رونمایی شد
  • معلمان با قلمشان در راه خیر گام بر می‌دارند
  • خردادماه، یادواره شهید مغفوری در کرمان برگزار می‌شود/ تجلیل از شهید شاخص سازمان بسیج رسانه کشور
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • نقش موثر معلمان در مقابله با جنگ نرم دشمن