Web Analytics Made Easy - Statcounter

در سال ۹۹ تعداد ۱۰۷ هزار و ۶۱۴ پرواز عبوری از فضای کشور داشتیم که این رقم نسبت به سال ۹۸ که ۲۹۸ هزار و ۲۲۵ پرواز عبوری بود، ۶۴ درصد کاهش دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بر اساس آخرین جداول و نمودارهای پروازی در ۵۴ فرودگاه کشور، در اسفند ۹۹ نشست و برخاست هواپیماها ۴۸ درصد نسبت به ماه مشابه سال قبل از آن افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در اسفند ۹۹ اعزام و پذیرش مسافر ۲۶ درصد نسبت به ماه مشابه سال قبل از آن افزایش داشته است و در همین ماه ارسال و پذیرش بار و پست ۳۴ درصد نسبت به ماه مشابه سال ۹۸ افزایش داشته است.  

در سال ۹۹ تعداد ۲۸۷ هزار و ۴۸۵ فروند نشست و برخاست در ۵۴ فرودگاه کشور انجام شد، همچنین ۲۵ میلیون و ۳۰۵ هزار و ۵۹۷ نفر اعزام و پذیرش مسافر داشتیم و در این ۵۴ فرودگاه کشور، ۲۱۷ میلیون و ۶۵۷ کیلوگرم پذیرش ارسال بار و پست هوایی در این مدت انجام شد.   در سال ۹۸ تعداد نشست و برخاست هواپیماها در ۵۴ فرودگاه کشور ۳۶۴ هزار و ۲۲ فروند، اعزام و پذیرش مسافر ۴۲ میلیون و ۷۳۶ هزار و ۴۲۸ نفر و عدد پذیرش ارسال بار و پست ۳۵۸ میلیون و ۳۴۱ هزار و ۶۲۶ کیلوگرم بود.   در این راستا در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ با کاهش ۲۱ درصدی نشست و برخاست، کاهش ۴۱ درصدی اعزام و پذیرش مسافر و کاهش ۳۹ درصدی ارسال و پذیرش بار و پست در ۵۴ فرودگاه کشور مواجه بودیم.     انجام بیشترین پروازها در مهرآباد‌   در اسفند ۹۹ ‌فرودگاه مهرآباد با ۳۴.۲۴ درصد بیشترین سهم در نشست و برخاست هواپیماها را به خود اختصاص داد.  

  کاهش ۵۰ درصدی پرواز عبوری در اسفند ۹۹ نسبت به اسفند ۹۸   در اسفند ۹۹ پروازهای عبوری از فضای کشور نسبت به ماه مشابه سال ۹۸، میزان ۵۰ درصد کاهش داشته است.   در اسفند ۹۹ تعداد ۱۰ هزار و ۹۵ پرواز عبوری از فضای کشور داشتیم که این رقم نسبت به بهمن ۹۹ که ۹۳۱۱ پرواز عبوری بوده است افزایش داشته است، اما نسبت به اسفند ۹۸ که ۲۰ هزار و ۲۶۴ پرواز عبوری از فضای کشور داشتیم با کاهش ۵۰ درصدی مواجه است.     در کل در سال ۹۹ تعداد ۱۰۷ هزار و ۶۱۴ پرواز عبوری از فضای کشور داشتیم که این رقم نسبت به سال ۹۸ که ۲۹۸ هزار و ۲۲۵ پرواز عبوری بود، ۶۴ درصد کاهش دارد.   انتهای پیام   منبع: فارس

 

منبع: دانا

کلیدواژه: نشست و برخاست هواپیماها نسبت به ماه مشابه سال اعزام و پذیرش مسافر ۵۴ فرودگاه کشور افزایش داشته اسفند ۹۹ بار و پست سال ۹۹ سال ۹۸ ۹۹ تعداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۷۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدهی خارجی ایران کمتر از ۲۶ کشور خاورمیانه و آسیای مرکزی شد

صندوق بین‌المللی پول از کاهش قابل توجه بدهی خارجی ایران در سال ۲۰۲۳ خبر داد و اعلام کرد ایران و الجزایر کمترین میزان بدهی خارجی را در منطقه خاورمیانه و آسیای مرکزی طی این سال داشته‌اند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، صندوق بین‌المللی پول در گزارش جدید خود موسوم به چشم‌انداز اقتصاد منطقه خاورمیانه و آسیای مرکزی به بررسی میزان بدهی خارجی 28 کشور منطقه از جمله ایران پرداخته است.

بر اساس محاسبات این نهاد بین‌المللی ایران به همراه الجزایر کمترین نسبت بدهی خارجی به تولید ناخالص داخلی در سال 2023 را در مقایسه با سایر کشورهای منطقه داشته‌اند.

در این گزارش نسبت بدهی خارجی ایران به تولید ناخالص داخلی در سال 2023 تنها 1.7 درصد اعلام شده است که کمتر از همه کشورهای خاورمیانه و آسیای مرکزی به‌جز الجزایر است.

بدهی خارجی ایران در سال 2023 کاهش قابل توجهی نسبت به سال قبل داشته است. در سال 2022 نسبت بدهی خارجی ایران به تولید ناخالص داخلی 2.2 درصد اعلام شده بود که بر این اساس این رقم در سال 2023 کاهش 22 درصدی داشته است.

میزان بدهی خارجی الجزایر به تولید ناخالص داخلی این کشور در سال گذشته میلادی 1.3 درصد گزارش شده است. بحرین با بدهی 201.4 درصدی بدهکارترین کشور خاورمیانه شناخته شده است.

متوسط بدهی کشورهای منطقه خاورمیانه، شمال آفریقا و آسیای مرکزی به کل تولید ناخالص داخلی آن‌ها در سال 2023 برابر با 47.8 درصد برآورد شده است.

نسبت بدهی کشورهای صادرکننده نفت منطقه به تولید ناخالص داخلی‌شان در این سال نیز 42.9 درصد اعلام شده است. بر این اساس متوسط بدهی خارجی منطقه 28 برابر ایران بوده است .

صندوق بین‌المللی پول نسبت بدهی خارجی عربستان به تولید ناخالص داخلی این کشور در سال 2023 را 26.6 درصد محاسبه کرده است که 15 برابر بدهی خارجی ایران است. بدهی خارجی امارات متحده عربی نیز معادل 94.7 درصد تولید ناخالص داخلی آن در سال جاری برآورد شده که 55 برابر ایران است.

نسبت بدهی خارجی برخی کشورهای دیگر به تولید ناخالص داخلی‌شان در این سال عبارت است از: آذربایجان 9.8 درصد، عراق 22.8 درصد، کویت 35.8 درصد، عمان 60.3 درصد، مصر 50.1 درصد، گرجستان 71.8 درصد، اردن 84.1 درصد، مراکش 48.8 درصد، پاکستان 40.1 درصد، تاجیکستان 64.7 درصد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • اسفند ماه «مرغ حذفی» بیشترین افزایش قیمت را داشت
  • بدهی خارجی ایران کمتر از ۲۶ کشور خاورمیانه و آسیای مرکزی شد
  • بارش‌ها در ایران ۹ درصد افزایش یافت / کاهش ۸ درصدی ورودی آب به سدهای کشور
  • ۶۴ درصد حجم سدها پر شد/ بارش‌ها چقدر بالا رفت؟
  • تورم تولید گوشت از مرز ۱۰۰ درصد عبور کرد
  • راهکار مدیریت منابع آبی استان‌های کم بارش چیست؟
  • با کمبود منابع آبی در استان‌های کم بارش چه کنیم؟
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت