Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ به نقل از فارس، نماینده شهریار در مجلس با بیان این که "عملکرد ۸ ساله محمد جواد ظریف در راس دستگاه دیپلماسی کشور  هیچ دستاوردی نداشته است" خواهان استعفای وی شد. 

حسین حق وردی گفت: باتوجه به اینکه عملکرد ۸ساله محمد جواد ظریف در راس دستگاه دیپلماسی کشور نه تنها هیچ دستاوردی برای ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی نداشته است، بلکه در آخرین ماه‌های فعالیت دولت هزینه‌های سنگین تری نیز به نظام تحمیل خواهد کرد، لذا بهتر است خود وی عاقلانه استعفا دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  حسین حق وردی افزود: در غیر اینصورت استیضاح و برکناری ظریف توسط نمایندگان مجلس حتمی و ضروری است.

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فایل صوتی منتشرشده از ظریف توسط رسانه های معاند خارج از کشور  اظهار کرد: قطعا وی صلاحیت و اهلیت تکیه زدن بر وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران را از دست داده است و چنین فردی با چنین تفکری نباید حتی یک ساعت در راس دستگاه دیپلماسی کشور حضور داشته باشد.

وی افزود: بدون تردید نمایندگان مجلس شورای اسلامی طبق وظایف قانونی و انقلابی خویش اجازه نخواهند داد امنیت حاکم که به مدد بزرگ مردانی چون سردار شهید سلیمانی حاصل شده است دستخوش تحلیل‌های مغرضانه جماعتی غرب زده و واداده قرار گیرد.

حق وردی اظهار داشت: نباید از صبر استراتژیک مجلس سوءاستفاده شود، مماشات با این گونه حرکات برای ملک و میهن و نظام سم مهلک است.

وی خاطرنشان کرد: تا صحبت از نفوذ می‌شود آقایان بر آشفته می‌شوند. آیا این افتضاح مصداق بارز نفوذ نیست؟ مگر مهمتر از مرکز استراتژیک ریاست جمهوری هم داریم که آرشیو مصاحبه‌ها با مسئولین اینگونه در اختیار دشمنان نظام قرار می‌گیرد، پروژه نفوذ واقعی است و بهتر است دولتمردان به خودتان بیایند و کشور را فدای بازی‌های جناحی خودتان نکنند.

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: آیا رواست این تفکر با چنین تحلیلی، مذاکرات حساس کنونی با دشمنان ملت را مدیریت کند؟ آیا این نگرش می‌تواند مصالح عالی نظام و خطوط قرمز ترسیمی را تضمین کند؟

وی در پایان افزود:‌ صوت منتشر شده از جواد ظریف نشان داد دغدغه همیشگی معتقدان واقعی ارزش‌های ناب انقلاب مبنی بر اینکه این افراد صلاحیت لازم برای اداره دستگاه دیپلماسی کشور را ندارند بجا بوده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 مجلس شورای اسلامی محمدجواد ظریف استیضاح ظریف فایل صوتی ظریف حسین حق وردی سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 دستگاه دیپلماسی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۸۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاظمی قمی: افغانستان شریک ما در مبارزه مشترک با تروریسم است

سفیر و نماینده ویژه ایران در افغانستان با اظهار اینکه تروریسم تهدیدی مشترک برای دو کشور است، تصریح کرد افغانستان را شریک ایران در مبارزه با تروریسم می‌دانیم. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «حسن کاظمی قمی» سفیر و نماینده ویژه رئیس جمهور ایران در افغانستان در پیامی در «ایکس» نوشت: تروریسم و مشخصاً داعش خراسان یک تهدید مشترک برون پایه برای ایران، افغانستان و کشورهای منطقه است.

وی با تأکید بر اینکه طالبان شریک ایران در مبارزه با تهدید داعش است، افزود: ما افغانستان را شریک خود در مبارزه با این تهدید مشترک می‌دانیم و همکاری در این حوزه از اولویت‌ها خواهد بود.

کاظمی قمی پیش از این نیز تاکید کرده بود افغانستان مستقل ظرفیت پیشبرد روندهای توسعه‌ای با همسایگان را دارد.

کاظمی قمی: کشورهای منطقه برابر تروریسم متحدانه عمل کنندصلاحیت‌های نماینده ویژه سازمان ملل در افغانستان مشخص باشدافغانستان ظرفیت پیشبرد روندهای توسعه‌ای با همسایگان را دارد

 نماینده ویژه ایران در افغانستان چندی قبل در واکنش به حمله تروریستی در مسکو نیز گفته بود کشورهای منطقه باید برابر تروریسم با منشأ خارجی متحدانه عمل کنند.

پیش‌تر سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل در بیانیه‌ای ضمن محکومیت حمله تروریستی به نمازگزاران در هرات تصریح کرده بود: ایران آمادگی خود را جهت تقویت همکاری با حکومت سرپرست افغانستان جهت مبارزه با تروریسم اعلام می‌کند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم
  • لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد
  • رهبر اکثریت سنای آمریکا اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین را محکوم کرد
  • نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • مجلس مقتدر با پشتوانه مردمی شکل می‌گیرد
  • پیش‌نویس لایحه جامع حمایت از نخبگان ایرانی آماده شد
  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد/ اعلام آمادگی نمایندگان خانه ملت برای حمایت از نخبگان
  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد
  • کاظمی قمی: افغانستان شریک ما در مبارزه مشترک با تروریسم است