Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، ارسلان زارع امروز در دیدار محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در دفتر کار وی ضمن بررسی آخرین وضعیت و پیشرفت پروژه‌های عمرانی آن وزارتخانه از جمله راه‌آهن و باقیمانده مسیر آزاد راهی رشت- قزوین در محدوده رودبار و منجیل، در خصوص تکمیل آنها بحث و تبادل نظر کرد.

وی طرح اقدام ملی مسکن و تأمین زمین برای ساخت این واحدها را اقدامی مهم و گامی اثرگذار در تأمین مسکن برای اقشار مختلف مردم عنوان کرد و با اشاره به حمایت‌های کافی در استان، شتاب در اجرای طرح اقدام ملی مسکن را مورد تأکید قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گیلان ادامه داد: تکمیل واحدهای باقی مانده از مسکن مهر، تعریض جاده‌ها و همچنین بهسازی راه‌های روستایی از دیگر موضوعاتی است که باید به آن توجه شود.

کد خبر 5199345

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد اسلامی وزارت راه و شهرسازی ارسلان زارع ویروس کرونا واکسن کرونا شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر گرگان ماه مبارك رمضان محدودیت های کرونایی انتخابات 1400 کمک مومنانه شهرکرد بارش باران عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۸۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی، وزیر کشور به همراه استاندار و معاون عمرانی استانداری تهران از آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) و شن چاله‌ها در منطقه ۱۸ بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن تقدیر از مجریان پروژه، در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی، رفع معارضین و عملیات عمرانی این پروژه‌ها قرار گرفت.

پروژه‌های عمرانی سازمان نوسازی علاوه بر تولید مسکن، بازآفرینی و تبدیل تهدیدات شهری به فرصت ها است و در همین راستا باغ راه راه حضرت فاطمه زهرا بازآفرینی طبقه فوقانی تونل قطار راه آهن تهران تبریز است که از سالیان متمادی موجب انفصال شمال و جنوب این خط آهن شده بود و اینک با احداث پروژه‌های مورد نیاز اهالی ضمن ایجاد پیوستگی شهری موجب توزیع عادلانه امکانات شهری در مناطق ١٧ و ١٨ تهران خواهد شد.

کد خبر 6088684

دیگر خبرها

  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • الحاق ۴۱ هزار هکتار اراضی به محدوده‌های شهری برای تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • لزوم تکمیل دیوار ساحلی منطقه جوادیه بجنورد تا پائیز+فیلم
  • وزارت نفت ۶ هزار و ۲۰۰ پروژه مسئولیت اجتماعی در کشور در دست اجرا دارد
  • پیش‌بینی ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • لزوم تعمیر پل‌های عابر پیاده مکانیزه معیوب
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار