Web Analytics Made Easy - Statcounter

مظاهری با اعلام خبر برپایی تجلیل و تکریم از برترین های طرح ملی «ایران قوی» در چهارمحال و بختیاری گفت: استان چهارمحال و بختیاری به عنوان معین رواق کتاب طرح ملی «ایران قوی» فعالیت کرد.

«محمدرضا مظاهری» در خصوص برپایی آئین تکریم از برترین های طرح ایران قوی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: تقدیر و تکریم از ۱۷ مدیر کانون فرهنگی هنری برتر استان چهارمحال و بختیاری در قالب طرح ملی ایران قوی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس ستاد هماهنگی کانون های مساجد به صورت ویدئو کنفرانس، امام جمعه شهرکرد، استاندار و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در این برنامه حضور دارند.

 

وی افزود: اعضای شورای هماهنگی کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری، مدیران استانی و ستادی، مدیران و اعضای کانون های فهمای استان می توانند با استفاده از لینک chb.fahma.org/liveroom به صورت میهمان در این برنامه حضور داشته باشند.

 

مظاهری ادامه داد: در این آیین از کانون های فرهنگی هنری امام علی (ع) گندمان، حضرت حجت ابن الحسن (عج) هفشجان، کانون ضحی بروجن، انصار المهدی (عج) گوجان، انصار الحسین (ع) راستاب، حضرت فاطمه الزهرا (س) وردنجان تقدیر می شود.

 

این مقام فرهنگی استان خاطرنشان کرد: طرح ملی ایران قوی یکی از برجسته ترین طرح های فرهنگی در قالب رویداد ملی فهما در ۱۲ رواق با محوریت کانون فرهنگی هنری مساجد در سال ۱۳۹۹ برگزار شد.

 

وی ادامه داد: طرح ایران قوی در گام دوم بیانیه انقلاب اسلامی با هدف جریان سازی گفتمان واحد میان مردم و فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد و تحقق زیست مومنانه همراه بود.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: برترین های طرح ایران قوی رواق کتاب کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری فرهنگی هنری ایران قوی طرح ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۹۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرفه استان کرمان جزء برترین‌های نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴

ایسنا/کرمان در آیین اختتامیه نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ از غرفه استان کرمان که جزء پنج غرفه برتر کشور شناخته شد، تقدیر به عمل آمد.

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو ٢٠٢٤) پس از پنج روز فعالیت، ۱۲ اردیبهشت ماه به کار خود پایان داد.

در آیین اختتامیه این نمایشگاه از غرفه استان کرمان که جزء پنج غرفه برتر کشور شناخته شد، تقدیر به عمل آمد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان در این آیین لوح تقدیری به امضای معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور دریافت کرد.

 ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • اقدام زیبای بچه مسجدی‌های قم به مناسبت روز معلم
  • غرفه استان کرمان جزء برترین‌های نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • برگزاری جشن بزرگ دبیران جوان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت روز معلم
  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است