Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محسن حمزه‌لو روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای اجرای این طرح مهم ارتباطی که که بخشی از کریدور بزرگراهی غرب کشور  محسوب می شود هزار و ۶٢٠ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی گفت: از ابتدای اردیبهشت ماه جاری به فاصله هر ١٠ روز، ١۴ پروژه‌ از طرح‌های این اداره کل به بهره‌برداری می‌رسد که این طرح "پویش ۱۴" نامگذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: پویش ١۴، فرصتی برای پشتیبانی از برنامه‌ریزی، مدیریت دقیق زمان و منابع برای تکمیل کریدور بزرگراهی غرب کشور است.

حمزه‌لو ادامه داد: ارتقای کیفیت مسیرهای دسترسی به پایانه‌های مرزی، تحویل مساکن مهر و شتاب در اجرای طرح اقدام ملی مسکن از دیگر اهداف این پویش است.

وی گفت: امسال که با درایت و دوراندیشی مقام معظم رهبری سالت"تولید، پشتیبانی ها و مانع‌ زدایی ها" نامگذاری شده، همت جمعی برای شکوفایی ماموریت‌های اداره کل راه و شهرسازی استان شکل گرفته تا کارهای ماندگار عرصه راه، مسکن و شهرسازی برای مردم ارائه شود.

وی ادامه داد: شعار "ما راه جهش تولید را می‌سازیم" چراغِ راهِ مجموعه راه و شهرسازی آذربایجان غربی در سالی که گذشت بود.

وی اضافه کرد: ارزیابی‌ها نشان می‌دهد احداث ٢۴٠ کیلومتر راه به ارزش ١٠ هزار و ٣٠٠ میلیارد ریال، آغاز عملیات اجرایی ۶ هزار و ٣۶٨ واحد طرح اقدام ملی مسکن و اتمام چهار هزار و ۶٣٧ واحد مسکن مهر، شاخص‌های توسعه بخش راه و مسکن استان را شتاب داده است. 

به گزارش ایرنا، پیش‌بینی‌ می‌شود، امسال شاخص توسعه راه‌های آذربایجان‌غریی جهش چشم‌گیری داشته باشد؛ آذربایجان‌غربی ۱۲ هزار کیلومتر راه دارد که از این میزان سه هزار و ۵۰۰ کیلومتر بزرگراه، جاده اصلی و فرعی است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای طرح اقدام ملی مسکن آذربایجان غربی وزارت راه و شهرسازی ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای طرح اقدام ملی مسکن آذربایجان غربی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای طرح اقدام ملی مسکن آذربایجان غربی وزارت راه و شهرسازی ارومیه اخبار کنکور آذربایجان غربی راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۹۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در مراسمی باحضور جمعی از مسئولان از خدمات سیدمحسن حمزه لو قدردانی و رسول عطایی به عنوان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی  معرفی شد.

مدیرکل سابق راه و شهرسازی آذربایجان غربی در این آیین  از ساخت  بزرگراه و راه اصلی  چهار برابر میانگین کشور  در ۵۴ ماه گذشته خبرداد.

سیدمحسن حمزه‌لو  افزود: اخذ ۹ هزار فقره سند مالکیت تک برگی در این استان و کسب رتبه نخست کشوری در برنامه اجرایی نهضت ملی مسکن از جمله دستاوردهای اداره کل راه و شهرسازی بود.

 

سرپرست  راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی نیز در این آیین اظهار کرد: نهضت ملی مسکن یک تکلیف شرعی درکنار کار حرفه‌ای است که با تمام توان به همراهی بخش خصوصی وبا مشارکت مردم در خانه‌دار کردن بخش مستضعفین تلاش خواهیم کرد.

رسول عطایی در خصوص اراضی دولتی نیز گفت: در مقابل تبعیض و بی عدالتی ایستادگی خواهیم کرد و در زمینه برنامه‌های بازآفرینی شهری نوینی نیز با اصول نوین ادامه خواهیم داد.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • بیش از ۲۶۰ کیلومتر پروژه آزادراهی و بزرگراهی در آذربایجان شرقی در حال احداث است
  • احداث ۴۶۲ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در آذربایجان غربی
  • توجه ویژه برای توسعه راه های آذربایجان غربی
  • ساخت ۵۰۰ کیلومتر راه درآذربایجان غربی دردولت سیزدهم
  • معرفی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی
  • حل مشکلات مردم در حوزه مسکن یک تکلیف شرعی است
  • توجه ویژه دولت سیزدهم برای توسعه راههای آذربایجان‌غربی
  • معرفی مدیرکل جدید راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی
  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی زمینه ساز اتمام پروژ‌های نهضت ملی مسکن