Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا مهدی دلاوری روز سه‌شنبه در نشست خبری مجازی با تاکید بر خودداری شهروندان از مراجعه حضوری به مرکزهای بهداشتی و پایگاه‌های واکسیناسیون افزود: کارکنان مرکزهای بهداشت شهرستان‌ها بر پایه اولویت با افراد تماس می‌گیرند و زمان و مکان انجام واکسیناسیون را به آنان اعلام می‌کنند.

افزون بر ۷ هزار بازدید در منطقه

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با تبیین عملکرد قرارگاه بازرسی ویژه این دانشگاه از زمان تشکیل تاکنون اظهار داشت: افزون بر هفت هزار بازدید در راستای مقابله با کرونا در منطقه از سوی این قرارگاه از ۱۵ فروردین تاکنون در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلاوری با یادآوری انجام هفت هزار و ۲۷ بازدید از مرکزها و مکان‌های حساس افزود: ۳۱ مورد بازدیدها از مرکزهای اقامتی و مهمانپذیرها و ۷۱۹ مورد نیز از واحدهای صنفی، بانک‌ها و اداره‌ها بوده است.

وی با اشاره به ۲۵۰ مورد بازدید مشترک با سایر اداره‌ها و معرفی ۱۳ مورد آن به مراجع قضایی، اضافه کرد: ۳۵ مورد از شکایت‌های مردمی نیز در سامانه ۱۹۰ پیگیری شد.

پلمب ۱۶۳ واحد متختلف

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای دانشگاه علوم پزشکی کاشان تصریح کرد: برای سه هزار و ۶۸ مورد اخطار بهداشتی صادر شد و ۱۶۳ واحد متخلف در رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی پلمب شدند.

دلاوری درباره آمار خدمات بستری موقت گفت: ۳۰۷ نفر در کاشان و آران و بیدگل از ۲۲ فروردین امسال تاکنون خدمات بستری موقت دریافت کرده‌اند.

وی با اشاره به انجام ۱۴ هزار و ۶۷۳ آزمایش پی سی آر از ابتدای فروردین امسال تاکنون تاکید کرد: ۶ هزار و ۱۱۰ مورد معادل ۴۱ درصد این آزمایش‌ها و سه هزار و ۳۵۱ مورد از ۲۲ هزار و ۵۰ مورد معادل ۱۵ درصد آزمایش‌های رپید (تکرار) مثبت اعلام شده است.

دکتر دلاوری افزود: شهروندان می‌توانند برای اطلاع از نتیجه آزمایش پی سی آر ۴۸ ساعت پس از آزمایش، به پایگاه اینترنتی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان مراجعه و از تماس تلفنی و مراجعه حضوری خودداری کنند.

مرحله دوم واکسیناسیون گروه‌های تعیین شده از سوی ستاد ملی ملی مقابله با کرونا امروز (سه‌شنبه) در سراسر کشور آغاز شد.

جمعیت نزدیک به ۵۰۰ هزار نفری شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل، زیر پوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان قرار دارد.

وضعیت کرونایی کاشان و آران و بیدگل قرمز است.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان و شهرستان آران و بیدگل با بیش از ۱۰۳ هزار نفر جمعیت در حدود ۲۱۵ کیلومتری اصفهان قرار دارد.

بر پایه مصوبه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا مشاغل گروه‌های ۲ و ۳ و ۴ در وضعیت قرمز تا اطلاع ثانوی تعطیل می‌شوند و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک با جدیت بیشتری مورد پایش قرار خواهد گرفت.

همچنین خروج خودروهای بومی از شهرستان‌های نارنجی و قرمز و ورود خودروهای غیربومی به این شهرستان‌ها ممنوع است.

ویروس کرونا اواسط دسامبر ۲۰۱۹ (۲۴ آذر ۹۸) در شهر «ووهان» کشور چین گزارش شد؛ ابتدا از این بیماری به‌عنوان ذات‌الریه نام‌برده می‌شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی ۹۸) به‌صورت رسمی شیوع این ویروس را در این کشور اعلام کرد.

ویروس کرونا ۲۰۱۹ (COVID-۱۹) در نهایت به همه کشورها از جمله ایران سرایت کرد و سازمان بهداشت جهانی را بر آن داشت تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی همچون استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی توصیه‌ شده است.

برچسب‌ها کرونا واکسیناسیون کاشان آران وبیدگل پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا واکسیناسیون کاشان کرونا واکسیناسیون کاشان آران وبیدگل اخبار کنکور دانشگاه علوم پزشکی کاشان کاشان و آران و بیدگل شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۹۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان خبر داد. - اخبار استانها -

سرهنگ ایرج کاکاوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به کشف 35 هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت، اظهار داشت: این محموله قاچاق در راستای طرح مقابله با سوخت و فرآورده ‌ای نفتی توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان کشف و ضبط شد.

وی ضمن اشاره به بازرسی میدانی از نگهداری سوخت در یکی از شرکت‌های این شهرستان مطلع و اطلاع از قاچاق بودن این سوخت، افزود: ماموران با مرجع قضایی به این محل اعزام و در بازرسی انجام شده از این شرکت موفق شدند 35 هزار لیتر نفت سفید که به صورت غیرقانونی و خارج از شبکه قانونی توزیع در انبار این شرکت نگهداری می‌شد، کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با بیان این که کارشناسان مربوطه ارزش سوخت قاچاق مکشوفه را 9 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، تصریح کرد: در این رابطه یک فرد متخلف شناسایی و ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به کشف 19 لپ‌تاپ مسروقه توسط پلیس کاشان گفت: در پی وقوع  یک فقره سرقت 19 دستگاه لب‌تاپ از یک واحد صنفی، دستگیری عامل این سرقت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

کاکاوند تصریح کرد: کارآگاهان پلیس پس از حضور در محل وقوع سرقت و انجام اقدام‌های تخصصی ویژه، در نهایت هویت عامل این سرقت را شناسایی کردند و در عملیات ضربتی متهم دستگیر و در بازرسی از محل حضور وی 19 دستگاه لپ‌تاپ مسروقه کشف شد.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد ملی عطر و رایحه ایرانی در کاشان
  • احداث سرویس بهداشتی در پارک حجاج تبریز
  • احداث سرویس بهداشتی پارک حجاج تبریز
  • ۱۰هزار عامل اجرایی برای برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در کرمانشاه
  • ثبت وقف جدید ۲۰۰ میلیاردی در کاشان
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • روستا‌های بالای ۱۰ خانوار بخش مرکزی گناوه برق‌رسانی می‌شوند
  • برگزاری یادواره ۴۰۰ شهید کارگر و فرهنگی آران و بیدگل
  • عملکرد بالای ۵ تن محصول گندم در مزارع کارون
  • بازدید بی‌سابقه گردشگران از باغ جهانی فین