Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین ، در این جلسه حاضران تصمیم به تسریع روند گفت‌وگوها گرفته و توافق شد فعالیت گروه‌های کارشناسی در دو حوزه لغو تحریم‌ها و هسته‌ای به صورت فشرده و سریع ادامه یابد.

همچنین تصمیم گرفته شد که گروه کارشناسی سوم با نام «گروه کارشناسی ترتیبات اجرایی» با هدف گفت‌وگو در خصوص ترتیبات عملی مورد نیاز برای اجرایی شدن لغو تحریم‌ها و سپس بازگشت آمریکا به برجام تشکیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مذاکره کنندگان ایرانی در فرانید مذاکرات بر لزوم تسریع در مذاکرات و عدم فرسایشی شدن آن تاکید داشته اند. پیش از ظهر امروز در جلسه سه‌جانبه مهمی میان روسای هیأت‌های ایران، روسیه و چین، طرف‌ها بر هماهنگی کامل میان سه کشور و لزوم رفع یکجای تحریم‌ها علیه ایران تأکید کردند.

در همین چارچوب، امروز دو دیدار میان عراقچی و انریکه مورا برگزار شد.

 تسریع در فرایند مذاکرات و جلوگیری از فرسایشی شدن آن از تاکیدات طرف ایرانی در این مذاکرات بوده است.

پربیننده ترین قرار بر انتشار فایل صوتی ظریف نبود عراقچی: فقط تحریم‌های برجامی لغو می‌شود عراقچی: برای لغو کامل تحریم‌ها توافقات خوبی صورت گرفت فایل صوتی اظهارات ظریف به سرقت رفته است / ربایندگان مجازات می‌شوند پنتاگون: با تولید موشک بالستیک در ایران مقابله می‌کنیم

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: برجام تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۹۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند اجرای پروژه گردنه عامری دیلم تسریع شود

گزارش خبرنگار مهر، احمد اسدی بعد از ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از پروژه گردنه عامری (تنگ اسخی) اظهار داشت: با توجه به اینکه محل انجام این پروژه به عنوان یک گذرگاه پرخطر و پرتردد شناخته می‌شود و همچنین ورودی شمال استان بوشهر است، تسریع در روند انجام پروژه باید در اولویت باشد.

فرماندار دیلم افزود: ایمن سازی محدوده روستای عامری در محور دیلم به بهبهان مطالبه چندین ساله مردم و کاربران جاده‌ای بوده که در دولت سیزدهم محقق شد.

وی گفت: این طرح به طول ۱/۵ کیلومتر و اعتبار ۱۷۰ میلیارد ریال از ابتدای گردنه عامری با عملیات خاک برداری، خاکریزی، تعریض ابنیه و روکش آسفالت ایمن سازی می‌شود.

فرماندار دیلم جهت جذب اعتبار لازم برای تسریع در روند انجام این پروژه قول مساعد داد.

کد خبر 6086924

دیگر خبرها

  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن درباره میدان آرش
  • واکنش ایران به ادعای کویت درباره میدان آرش | به کویت توصیه می‌کنیم ...
  • واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن در خصوص میدان آرش
  • آیا مذاکرات مستقیم میان ایران و آمریکا در جریان است؟
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم
  • روند اجرای پروژه گردنه عامری دیلم تسریع شود