Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها - معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: در طول ماه مبارک رمضان تعداد ۳۵ هزار بسته افطاری ساده در سراسر استان توزیع خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اردبیل ، شکر عبدی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مشارکت مردم در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: در طول ماه مبارک رمضان تعداد 35 هزار بسته افطاری ساده نیز با کمک‌های مردمی توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج در سراسر استان توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قدرانی از مشارکت گسترده مردم استان در برگزاری باشکوه رزمایش کمک مومنانه، بیان کرد:مردم خیر استان اردبیل در ماه رمضان سال گذشته در رزمایش کمک مومنانه به صورت گسترده مشارکت و همکاری داشتند که این رزمایش در ماه رمضان امسال نیز با مشارکت مردم مومن استان تداوم خواهد داشت.

تداوم رزمایش کمک مومنانه/مجموعه سپاه تعامل خوبی با قرارگاه ستاد مقابله با کرونا داشته استبیش از 207 میلیارد تومان خدمات در قالب قرارگاه کمک مومنانه بین نیازمندان استان مرکزی توزیع شدآغاز رزمایش کمک مومنانه سپاه گلستان ویژه ماه مبارک رمضان /30000 بسته معیشتی در استان توزیع می‌شود

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان اینکه  با بیان اینکه تا کنون 267 هزار بسته معیشتی در قالب کمک‌های مومنانه توزیع شده است، گفت: در تداوم کمک‌های مومنانه 30 هزار بسته معیشتی و 120 هزار پرس غذای گرم در مناطق کم‌برخوردار استان اردبیل توزیع خواهد شد.

عبدی تصریح کرد:  در این روزها که عده‌ای از مردم با سختی زیاد معیشت خود را تامین می کنند؛ رزمایش همدلی، مواسات و کمک مومنانه در کشور فرصتی برای کمک به نیازمندان و اقشار آسیب دیده جامعه فراهم کرده تا در این روزهای سخت هم با همدلی در کنار آنها باشیم.

وی افزود: مردم استان می توانند با تحویل کمک های غیرنقدی به اقشار و نواحی بسیج یا پرداخت کمک های نقدی به شماره حساب 381035115018181 یا شماره کارت مجازی 6273817010039125 به‌نام «جذب و هدایت کمک‌های مردمی» در نزد شعب بانک سپه(انصار سابق) در سراسر استان در این اقدام خداپسندانه مشارکت کنند.

انتهای‌پیام/131/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رزمایش کمک مومنانه استان اردبیل استان توزیع هزار بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۹۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، مشاور استاندار بوشهر در ترویج امور قرآنی و مدیران عامل صنعت آب و برق، ظهر یکشنبه در آئین تجلیل از قرآن آموزان و روزه اولی‌های فرزند همکاران شرکت‌های تابعه صنعت آب و برق استان بوشهر اظهار کرد: شرکت‌های آب و برق استان بوشهر علیرغم ترافیک کاری بالا، اهتمام ویژه ای به مسائل فرهنگی و قرآنی دارند.

علیرضا یزاف خاطرنشان کرد: وزارت نیرو همواره یکی از دستگاه‌های شاخص در حوزه ترویج فعالیت‌های قرآنی بوده است و حمایت مدیران عامل شرکت‌های تابعه این وزارتخانه در استان بوشهر از امور فرهنگی قابل تقدیر است.

وی افزود: همه اتفاقات فرهنگی و دینی که در شب‌های ماه مبارک رمضان و دیگر ایام سال رقم می‌خورد باعث می‌شود تا ارزش خدمت رسانی تخصصی دستگاه‌ها به مردم دوچندان شود.

امام جماعت شرکت آب منطقه‌ای بوشهر نیز با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در نمازخانه کوی آبشیرین کن در طول ایام ماه مبارک رمضان عنوان کرد: با برنامه ریزی مناسب و تشکیل جلسات پیش از ماه مبارک رمضان، اقدامات متنوعی جهت همکاران صنعت آب و برق و خانواده‌های ایشان در نمازخانه کوی آبشیرینکن انجام شد.

حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مطلق گفت: برگزاری کلاس‌های آموزشی قرآن ویژه فرزندان همکاران، بیان احکام و مسائل دینی، اقامه نماز جماعت و برگزاری جلسات قرائت قرآن از جمله این فعالیت‌ها محسوب می‌شود.

وی افزود: همچنین احیا شب‌های قدر و استفاده از ظرفیت ائمه جماعت صنعت آب و برق در راستای مشاوره امور دینی و فرهنگی از دیگر اقدامات این حوزه است.

در ادامه این برنامه گروه نمایشی «عمو سید و خرگوش ناقلا» به اجرای تئاتر با هدف انتقال آمیزه‌های دینی پرداختند و از روزه اولی‌ها و فعالین مراسم قرآنی و نماز تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6091044

دیگر خبرها

  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • توزیع کنسرو انفجاری بین مردم گرسنه غزه! +عکس
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • دعوت از حکومت برای دیدن یک مناظره | گره خوردن سرنوشت مردم به ذهنیت‌ ساده‌انگارانه | پس‌موضوع حجاب دقیقا چه می‌گذرد؟
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند