Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،سرهنگ حسین زلقی فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از پلمب قلیان سراهای اروند صغیر شهرستان خبر داد و گفت:به دنبال مصوبات ستاد مقابله با کرونا و برخورد با متخلفین، در این زمینه پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با کمک یگان امداد در یک اقدام عملیاتی دیروز اقدام به پاکسازی کامل آن منطقه کرده است

او تصریح کرد: در این عملیات که نمایندگان بهداشت و درمان نیز حضور داشتند، تعداد ۶باب قلیان سرا پلمب و تعداد ۱۱۲ فِرق قلیان جمع آوری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی گفت؛ هدف ما از این طرح، صرفا در جهت سلامت شهروندان عزیز و جلوگیری از انتشار این ویروس خطرناک بوده که می‌طلبد شهروندان عزیز بخصوص جوانان ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، از هرگونه تجمع خودداری نمایند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا پلمب قلیان سرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۰۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر

نیکروز سلیمانی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دو نفر سارق زن و مرد که از شهرستان های مشگین شهر و پارس آباد اقدام به سرقت طلا کرده بودند دستگیر شدند.

وی گفت: این دو نفر آقا و خانم غیر بومی که اقدام به سرقت و کش زنی طلا از طلا فروشی های سطح شهرستان های اردبیل و مشگین شهر کرده بودند با اقدام به موقع ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ طی یک عملیات غافلگیرانه و موفق دستگیر و طلا های مسروقه از آنها کشف شد.

فرمانده انتظامی مشگین شهر افزود: درحال حاضر سارقان به سه فقره سرقت اعتراف کردند.

سلیمانی گفت: در این زمینه پرونده قضائی تشکیل و بررسی های بیشتر در این خصوص ادامه دارد.

کد خبر 6093684

دیگر خبرها

  • پلمپ ۴ واحدقهوه خانه و قلیانسرا در دشت آزادگان
  • جوی ناپایدار در اروند
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر
  • بارش باران در اروند
  • پلمب مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر
  • «نور» طرحی برای تکریم زنان جامعه است
  • خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است
  • دوگانگی مدیریتی در منطقه آزاد اروند سبب ناهماهنگی در اجرای امور کارگری