Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوری امیدوار است استقلال از سد الاهلی بگذرد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص بازی آبی پوشان مقابل الاهلی عربستان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش طرفداری، محمد نوری، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد بازی آبی پوشان با تیم فوتبال الاهلی عربستان در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد:

مسابقه امشب برای هر ۲ تیم بسیار مهم است و فکر می‌کنم کسب ۳ امتیاز این بازی باعث شود که راه صعود ۲ تیم به مرحله حذفی مسابقات افزایش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد:

استقلالی‌ها در بازی رفت مقابل الاهلی، عملکرد مطلوبی داشتند؛ به طوری که احساس می‌کنم بهترین بازی چند سال اخیر خود را مقابل عربستانی‌ها انجام دادند و امشب هم با توجه به مهاجمان و خط هافبک خوبمان، می‌توانیم به این تیم ضربه بزنیم.

نوری گفت:

در فاز تهاجمی تیم استقلال بسیار خوب است و با توجه به ترسی که سایر تیم‌ها از این خط حمله دارند، می‌توان امیدوار بود که استقلال بتواند با گل‌های زیادی، بازی‌ خود را پیروز شود و ۳ امتیاز را کسب کند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره شرایط امتیازی تیم‌های استقلال و الاهلی عربستان گفت:

با توجه به این که هر ۲ تیم استقلال و الاهلی ۷ امتیاز دارند، نتیجه گیری در این بازی بسیار مهم است؛ اما استرس هم در این بازی بسیار بالا است و هر تیمی بتواند تمرکز داشته باشد و مدیریت لازم را در بازی و مقابل تیم حریف اجرا کند، می‌تواند راحت فوتبال بازی کند و بازی امشب را با پیروزی پشت سر بگذارد.

نوری ادامه داد:

تنها نگرانی موجود درباره استقلال خط دفاع این تیم است که امیدوارم امشب بتواند وظایف خود را به درستی انجام دهد و به مهاجمان حریف اجازه تصاحب و کنترل توپ را در محوطه جریمه خودی ندهد.

نوری در پایان گفت:

امیدوارم امشب استقلالی‌ها بتوانند با انجام یک بازی خوب حریف خود را شکست دهند و هدیه‌ خوبی را به هواداران استقلال بدهند.

اخبار داغ 

دانلود فایل صوتی سخنان ظریف / چرا ظریف از دیشب جنجالی شد برترین های قرن با گلاره ناظمی: هرچه رای دهنده بیشتر باشد، نتیجه عادلانه تر است محمدمهدی، هوادار نوجوان استقلالی: اگر گوشم را هم می بریدند تیمم را نمیفروختم؛ کسانی که اذیتم کردند را بخشیدم گل مهدی طارمی به موریرنسه از روی نقطه پنالتی (موریرنسه 1-1 پورتو) کریستیانو رونالدو به دنبال انتقال به پاری سن ژرمن است / توتو اسپورت رسمی؛ یولیان ناگلزمن هدایت بایرن مونیخ را برعهده گرفت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۰۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال یک - پرسپولیس یک در سن سیروس!

ملوان و هوادار به تساوی رضایت دادند

طرفداری | در یکی از بازی های هفته بیست و ششم لیگ برتر، ملوان با هدایت مهدی تارتار میزبان هوادارِ مسعود شجاعی بود.

نکته جالب این بازی گلزنی بابک مرادی برای هوادار و محمد عمری برای ملوان بود. بابک مرادی بازیکن سابق استقلال و محمد عمری، بازیکن سابق پرسپولیس نقش اساسی در یک امتیاز تیم های شان در این بازی داشتند.

ملوان با این نتیجه 40 امتیازی شد و در رتبه پنجم باقی ماند و هوادار نیز با 29 امتیاز به ادامه روزهای خوب با مسعود شجاعی ادامه داد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • جمعه بازار ؛ محمد نوری
  • محمد ربیعی: استقلال دو گل فوق‌العاده زد/ حق ذوب‌آهن شکست نبود
  • بازنده های سربلند، محمد ربیعی و مردانش
  • استقلال یک - پرسپولیس یک در سن سیروس!
  • لوئیز انریکه: حتی بهترین بازیکنان جهان هم باید دفاع کنند
  • آمار ضعیف مهاجمان استقلال در لیگ برتر
  • ترکیب سپاهان برابر استقلال خوزستان (احتمالی)
  • بازگشت مدافع سپاهان در بازی با استقلال (عکس)
  • عوامل درگیری دسته جمعی در تویسرکان دستگیر شدند
  • شورای تامین اجازه نداد؛ بازی پرسپولیس / استقلال با نساجی بدون زنان