Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@20:48:43 GMT

دیدار ظریف با رهبر حزب دمکرات کردستان عراق

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۳۰۴۱۹

دیدار ظریف با رهبر حزب دمکرات کردستان عراق

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان بعد از ظهر روز سه شنبه در سفر به اقلیم کردستان عراق و در اربیل با مسعود بارزانی رهبر حزب دمکرات کردستان عراق دیدار و در خصوص موضوعات مورد علاقه به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

به گزارش برنا،محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان بعد از ظهر روز سه شنبه در سفر به اقلیم کردستان عراق و در اربیل با مسعود بارزانی رهبر حزب دمکرات کردستان عراق  دیدار و در خصوص موضوعات مورد علاقه به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار دیدگاه جمهوری اسلامی ایران در زمینه امنیت عراق و اقلیم کردستان و مخالفت با هرگونه خدشه در آن را مورد تاکید قرار داد.

مسعود بارزانی رهبر حزب دمکرات کردستان عراق  نیز در این دیدار با ابراز امیدواری برای به نتایج مثبت رسیدن گفتگوهای وین،  از دیدگاه جمهوری اسلامی ایران در خصوص امنیت عراق و اقلیم کردستان قدردانی کرد. وی افزود اجازه نمی‌دهیم  کردستان محلی برای تهدید و ناامنی مرزی برای ایران باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: عراق ظریف اقلیم کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۰۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری کمیاب از دیدار یحیی السنوار با رهبر انقلاب

به گزارش خبرآنلاین این دیدار در تاریخ ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ انجام شد که در آن اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین نیز حضور داشت.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901152

دیگر خبرها

  • تصویری کمیاب از دیدار یحیی السنوار با رهبر انقلاب
  • زمان دیدار معلمان با رهبر انقلاب مشخص شد
  • تولید میدان گازی بزرگ عراق پس از حمله پهپادی متوقف شد
  • جمعی از معلمان روز معلم با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • جمعی از معلمان با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • جمعی از معلمان در روز معلم با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • تقویت همکاری ایران و عراق برای مقابله با پدیده گرد و غبار
  • انتشار تصاویر حمله پهپادی به میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • تصاویر حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • لحظۀ حملۀ پهپاد ناشناس به میدان گازی کورمورِ کردستان عراق