Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@08:09:14 GMT

ذخیره‌های باانگیزه و تمرین قیچی در گوا (عکس)

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۳۰۷۰۲

مهاجمان ذخیره سرخ‌پوشان پایتخت با انگیزه زیادی در تمرین بعد از بازی با الوحده شرکت کردند.

به گزارش "ورزش سه" پس از حضور شهریار مغانلو در جمع بازیکنان پرسپولیس و بازگشت عیسی آل‌کثیر از محرومیت، نوبت بازی به مهدی عبدی و مهدی مهدی‌خانی در ترکیب سرخ‌پوشان کمتر می‌رسد؛ هر چند یحیی گل‌محمدی تلاش می‌کند تا از این مهاجمان نیمکت‌نشین خود در جریان بازی‌های پرسپولیس استفاده کند اما با این‌حال بازهم فرصت کمی به عبدی و مهدی‌خانی در ترکیب ایده‌آل یحیی می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در آخرین مصاف پرسپولیس که روز گذشته مقابل الوحده برگزار شد و شاگردان گل‌محمدی با شکست از زمین خارج شدند، مهدی عبدی یکی از بازیکنانی بود که فرصت‌های طلایی برای جبران نتیجه به دست آورد اما نتوانست گلزنی کند؛ عبدی در کنار مهدی‌خانی امروز در تمرین ریکاوری پرسپولیس حضور پیدا کردند تا خود را مهیای آخرین دیدار گروهی پرسپولیس مقابل الریان شوند.

 

دو مهاجم ذخیره پرسپولیس با آمادگی بالایی در تمرین ریکاوری تیم‌شان شرکت کردند و با ضربات قیچی برگردان و آکروباتیک به دنبال اثبات آمادگی خود به کادرفنی بودند تا بتوانند در بازی بعدی تیم‌شان مقابل الریان فرصت بازی بیشتری را از سوی کادرفنی به دست آورند و بتوانند جبران مافات کنند و با گلزنی‌شان باعث موفقیت پرسپولیس شوند.

 

تمرینات پرسپولیس پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تمرینات پرسپولیس پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۰۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک موقعیت استثنایی دیگر به خطا رفت

به گزارش "ورزش سه"، نونیز در هفته‌‌های گذشته بارها و بارها این موقعیت را داشته تا در موقعیت‌های صد در صدی برای تیمش گل بزند و از بازی منچستر یونایتد تقریبا در هر مسابقه این فرصت‌ها را از دست داده است.

نونیز در دیدار روز شنبه لیورپول مقابل وستهام در دقایق پایانی روی ارسالی از جناح راست در موقعیتی ایده‌آل مقابل دروازه‌بان و مدافع وستهام قرار گرفت اما ضربه را با نوک پا به بیرون زد.

این در حالی بود که در صورت عبور این توپ از خط دروازه، لیورپول قادر بود وستهام را در خانه‌اش شکست بدهد اما لحظاتی بعد ارسال توپ، کارگردان دوباره چهره تکراری نونیز را بعد از هدر دادن این فرصت استثنایی به نمایش گذاشت. جایی که او با حالتی شرمنده به سمتی خیره بود و حرکت خود را تحلیل می‌کرد.

او در بازی وستهام به عنوان بازیکن ثابت وارد میدان نشد و از دقیقه ۸۰ به دستور کلوپ در ترکیب لیورپول جای گرفت اما بازهم موفق نشد از این موقعیت برای گلزنی استفاده کند. چیزی که باعث می‌شود با وجود همه استعدادهای فوق العاده، هواداران لیورپول از او قطع امید کنند.

دیگر خبرها

  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • برای حذف پرسپولیس کافی است پنالتی تمرین کنید!
  • یک موقعیت استثنایی دیگر به خطا رفت
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • اسدبیگی:سوپرگل مسابقه بعد از سوپرگل تمرین!
  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان
  • غایبان پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک مشخص شدند
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی