Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@21:42:58 GMT

ایلان ماسک مجری برنامه تلوزیونی می شود!

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۳۰۹۰۲

ایلان ماسک مجری برنامه تلوزیونی می شود!

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گفته‌ها حاکی از این است که ایلام ماسک در روز سه شنبه مجری برنامه Saturday Night Live در 8 مه خواهد بود. از دیگر نام‌های بزرگ در دنیای شرکت‌ها که برنامه معروف اواخر شب NBC را میزبانی کرده‌اند می‌توان به دونالد ترامپ قبل از ریاست جمهوری و استیو فوربس اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس، به دلیل اظهارات  اغلب جنجالی مشهور شده است. وی به دلیل اظهار نظرهای خود در مورد بیماری همه گیر Covid-19 با واکنش‌های جدی روبرو شده است؛ چرا که وی در رابطه با این بیماری اظهارات غیر معمولی کرده بود. با این حال ، این ماه ماسک در توئیتر خود گفت: که از "واکسن ها به طور خاص" پشتیبانی می‌کند. تصمیم SNL برای دادن صحنه به ماسک باعث تردید و انتقاد در شبکه های اجتماعی شد.

بازیگری به نام ایدی برایانت ، نیز با ظرافت از ماسک انتقاد کرد. برایانت در یک استوری در اینستاگرام، توئیتی را از نامزد سابق ریاست جمهوری و سناتور برنی سندرز به اشتراک گذاشت. در آن ، ساندرز با انتقاد از نابرابری شدید ثروت در کشور ، خاطرنشان کرد که "50 فرد ثروتمند در این کشور بیش از 165 میلیون آمریکایی صاحب ثروت هستند" و او این را "یک فحاشی اخلاقی" خواند. سودی گرین ، نویسنده SNL ، همین پست سندرز را نیز به اشتراک گذاشت.

ماسک بر اساس شاخص میلیاردرهای بلومبرگ ، بعد از جف بزوس بنیانگذار آمازون ، دومین فرد ثروتمند جهان است.

بیشتر بخوانید

فرود فضانوردان در سال ۲۰۲۴ روی ماه با اسپیس ایکس

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اسپیس ایکس شرکت تسلا ایلان ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۰۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره شنیدنی مجری خاص برنامه مشاعره از ملاقاتش با رهی معیری | ویدئو

دریافت 24 MB

به گزارش همشهری آنلاین، امیر اسماعیل آذر درباره استاد شهناز در این مصاحبه گفتند: او یکی از افتخارات موسیقی کشور است.

همچنین در ادامه با آوردن نام استاد مرحوم رهی معیری توسط مجری برنامه، او به یاد خاطره‌ای از این استاد بزرگوار افتاد و گفت: در گذشته رادیو برای تهیه برنامه‌های نوروزی هنرمندان را دعوت می‌کردند. وقتی به رادیو رفتم از یکی نشانی رهی معیری را گرفتم که گفتند اتاقش انتهای راهرو است. وقت به اتاقش رسیدم و او را با لباس‌های شیک و موهای جوگندمی دیدم قلبم شروع به تاپ تاپ کرد. چندبار او را دزدکی دیدم و درنهایت به اتاقش دعوتم کرد. خودم را معرفی کردم و کلی ذوق کرد و مدت‌ها مسحور رهی معیری بودم.

کد خبر 848341 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها شعر و شاعر خبر مهم هنر مصاحبه تصویری تلویزیون - صدا و سیما

دیگر خبرها

  • مسعود اسکویی درگذشت + سوابق
  • ثروت ایلان ماسک روی دور افزایش افتاد
  • خاطره شنیدنی مجری خاص برنامه مشاعره از ملاقاتش با رهی معیری | ویدئو
  • نتایح سفر ایلان ماسک به چین؛ رشد ۶ درصدی ارزش سهام تسلا
  • نتایح سفر ایلان ماسک به چین؛ ارزش سهام تسلا ۶ درصد رشد کرد
  • خاطره مجری برنامه مشاعره از شاعران بنام ایران
  • واکنش ایلان ماسک به توافق بلندمدت آمریکا با اوکراین
  • تلاش ایلان ماسک برای افزایش فروش تسلا در سفر سرزده به چین
  • دیدار ایلان ماسک با نخست وزیر چین در پکن
  • ایلان ماسک راه جولان خودروهایش در چین را باز کرد