Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، عباسعلی ارجمندی فرماندار شهرستان ویژه زابل در نشست هماهنگی نخستین همایش استانی پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر سیستان وبلوچستان در زابل گفت:در برگزاری همایش  پیشگیری از اعتیاد باید از مردم و سازمان های مردم نهاد مرتبط با موضوع استفاده کرد چرا که یکی از ایرادات در جامعه عدم مشارکت مردم در آبادانی منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهارداشت: پایه های همایش استانی باید درست گذاشته شود و با ایجاد دبیرخانه دائمی بدنبال ماندگار شدن و تغییر نگاه در مردم جامعه آسیب های آن کاهش پیدا کند.

معاون استاندار سیستان وبلوچستان تاکید کرد: سازمان های مردم نهاد میدان تمرین و ممارست مدیریت های اجتماعی است به طوری که در مدیریت های اصلی آزمون و خطا کاهش پیدا می کند.

او  با بیان اینکه کارکردن با جوان هم سخت و هم شیرین است تصریح کرد: جوان امروز جوان تک محصولی نیست و هر محصولی را پذیرش نمی کند که نگاه ما باید به جوان ویترینی باشد.

ارجمندی گفت: جایگاه رسانه برای کسی که استفاده می کند تعریف نشده چرا که امروز فضای مجازی در سیستان محلی برای ناامیدی و بدون نتیجه، راه و تغییر نگاه است و مردم و خواص جامعه را ناامید می کند.

مسوول برگزاری نخستین همایش استانی پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر افزود: این همایش با هدف تغییر نگاه پیشگیرانه با همکاری تمام دستگاههای مرتبط و با توجه نقش و جایگاه آن برگزار می شود.

سعید عرب گفت: همایش با رویکرد بازتوانی اجتماعی و اقتصادی افراد دچار سو مصرف مواد مخدر و با رویکرد پیشگیرانه و بررسی علل و عوامل موثر بروز آسیب اعتیاد در جامعه است.

او  ادامه داد: در این همایش بدنبال بررسی عوامل موثر بر بازسازی روانی، اجتماعی و اقتصادی افراد دچار سو مصرف مواد مخدر هستیم.

مسوول برگزاری نخستین همایش استانی پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر گفت: فراخوان ارسال مقاله از هفتم تا ۳۰ اردیبهشت است و افراد می توانند مقالات خود را با محورهای آینده پژوهی اعتیاد، پیشگیری از اعتیاد گروه‌های در معرض خطر، شهرهای مهاجر پذیر و اعتیاد، نهاد خانواده و نقش آن در پیشگیری از اعتیاد، نقش رسانه های جمعی، فضای مجازی و پویش های مردمی در پیشگیری از اعتیاد، نقش آموزش و پرورش در ایجاد جذابیت های آموزشی و نشاط پروری با هدف پیشگیری از اعتیاد، ورزش و پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر، زنان، اعتیاد و سبک زندگی امروز، نقش قوه قضاییه و دستگاه‌های انتظامی در مبارزه با مواد مخدر، نقد و بررسی سیاست ها در برنامه های نظام مدیریت و برنامه ریزی برای مبارزه با مواد مخدر و ارائه راهکارها به همایش ارسال کنند.

او افزود: افراد می توانند مقالات خود را تا ۳۰ اردیبهشت به ایمیل addictironrsearchzabol@gmail.com ارسال کنند.

عرب تاکید گفت: این همایش با همکاری و همراهی معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، اداره کل ورزش و جوانان سیستان وبلوچستان و سازمان مردم نهاد طنین امید و دانایی برگزار می گردد.

انتهای پیام/ع 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری زابل اعتیاد به مواد مخدر پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر همایش استانی تغییر نگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۱۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ علی‌اصغر محمدپور گفت: در راستای برخورد با قاچاق، ماموران انتظامی جهرم هنگام گشت‌زنی در جاده ها به یک سواری پراید حامل ۲ سرنشین مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که سرنشینان اقدام به بلعیدن مواد مخدر کرده‌اند و قصد انتقال آن را به شیراز دارند.

فرمانده انتظامی جهرم با بیان این که پس از انتقال به مقر انتظامی و خروج مواد مخدر از معده قاچاقچیان، در مجموع ۱۵۰ بسته هروئین به وزن یک کیلو و ۱۵۴ گرم کشف شد، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

دیگر خبرها

  • آئین گرامیداشت روز شوراها در گناوه برگزار شد
  • خرده‌فروشی مواد مخدر معضلی جدی در کنارک
  • این دروغ را درباره کاهش افسردگی باور نکنید
  • کارگاه آموزشی مهارت های زندگی با موضوع پیشگیری از اعتیاد برگزار شد
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • پایان همایش «حکمت مطهر» با موضوع استان مطهری و مسائل جوانان
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد