Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-27@21:09:52 GMT

تحقیق و تفحص مجلس از فایل صوتی ظریف کلید خورد

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۳۱۵۳۷

تحقیق و تفحص مجلس از فایل صوتی ظریف کلید خورد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهن‌شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به انتشار فایل صوتی مصاحبه محمدجواد ظریف از سوی تلویزیون اینترنشنال عربستان سعودی گفت: انتشار این فایل صوتی که قرار نبود منتشر شود آن هم از سوی یک رسانه ضد نظام نشان از عمق نفوذ در مراکز حساس دولت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آقای حسام‌الدین آشنا به عنوان رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک نهاد ریاست جمهوری که مصاحبه با ظریف و دیگر وزرای دولت با مسئولیت ایشان انجام شده باید پاسخگوی درز این اطلاعات باشد و بداند که این حوادث تهدیدکننده امنیت ملی کشور است و وی باید پاسخ دهد که این تهدید از کجا نشأت می‌گیرد.

عضو هیأت رئیسه مجلس با اشاره به سابقه نفوذ در دفتر آشنا در گذشته عنوان کرد: اینگونه نفوذ در مجموعه مرکز بررسی‌های استراتژیک نهاد ریاست جمهور در گذشته وجود داشته و الان هم وجود دارد که یک حفره امنیتی است و این اتفاقات علی‌رغم آنکه برخی دولتی‌ها با تهیه و مصاحبه‌های این مرکز با مسئولین دولتی مخالف بودند اما دست‌های پنهان  بر انجام این مصاحبه اصرار داشت.

حاجی دلیگانی گفت: همان دست‌های پنهان که بر ضبط این مصاحبه‌ها اصرار داشتند با واسطه‌هایی که داشتند مصاحبه ضبط شده را به خارج از کشور رساندند.

وی تأکید کرد: وقتی آقای آشنا مسئولیت تهیه و ضبط این برنامه را برعهده داشت باید پاسخگوی این اتفاق مهم باشد.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: آقای آشنا باید بدانند که بعد از 11 مرداد و با پایان یافتن عمر دولت، پاسخگویی وی در این زمینه پایان نمی‌پذیرد و باید پاسخگوی این موضوع باشد.

حاجی دلیگانی گفت: از قوه قضاییه می‌خواهیم به این موضوع ورود کرده و با تعیین ضابط و دستور رسیدگی همه جانبه به این اتفاق مهم، برای صیانت از امنیت ملی اقدام لازم را به عمل آورد.

کد خبر 597818 برچسب‌ها حسام‌الدین آشنا محمدجواد ظریف مجلس شورای اسلامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حسام الدین آشنا محمدجواد ظریف مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۱۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان برگزاری آزمون غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مدیرکل مسابقات و رویداد‌های علمی دانشجویی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان از برگزاری آزمون غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی وزارت بهداشت خبر داد.

علیرضا عموعابدینی اظهار کرد: ۱۰ اردیبهشت سال جاری راس ساعت ۱۴ آزمون متمرکز غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علوم پزشکی وزارت بهداشت در ۶ حیطه برگزار می‌گردد.

وی تصریح کرد: برگزاری آزمون برعهده روسای باشگاه واحد‌های متولی این رویداد است و روسای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان روز دوشنبه یک ساعت قبل از آزمون سوالات را دریافت خواهند نمود.

وی توصیه کرد: روسای باشگاه واحد‌های دانشگاهی برای آماده سازی زیرساخت‌های برگزاری آزمون نظیر اطلاع رسانی به دانشجویان، اعلام محل برگزاری آزمون، حفظ رعایت حراست از سوالات آزمون و ...  تدابیر و تمهیدات ویژه‌ای را اتخاذ نمایند.

عموعابدینی بیان کرد: تا ۱۸ اردیبهشت ماه باید اسامی دانشجویان راه یافته به مرحله بعد در سامانه وزارت بهداشت ثبت گردد.  

وی ضمن بیان این موضوع که میزان سهمیه واحد‌ها برای همه واحد‌ها به ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی و روسای واحد‌ها ابلاغ می‌گردد به مسئولین واحد‌های دانشگاهی توصیه کرد برای جلوگیری از هدر رفتن سهمیه با تبلیغات محیطی دانشجویان را به ثبت نام و شرکت در آزمون ترغیب نمایند.

عموعابدینی تشریح کرد: نتایج آزمون باید توسط EDO و EDC‌ها  از ۲۴ تا ۳۶ ساعت در قالب فایل اکسل به روسای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان ارسال گردد و روسای باشگاه واحد‌های دانشگاهی نیز با تکمیل فایل اکسل اطلاعات را برای روسای استان‌ها ارسال نمایند.  

وی در پایان گفت: روسای استان‌ها پس از آماده سازی فایل تجمیعی موظفند تا ۴۸ ساعت پس از برگزاری آزمون یعنی در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه نتایج را برای سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ارسال نمایند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف پیکر مطهر پنج شهید دیگر در دهلران
  • ظریف، همچون بند زدن برگ گل! | چینی‌بندزن! یه دل شکسته رو هم بند می‌زنی؟
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • نبض قیمت مسکن شمال شهر
  • اعلام زمان برگزاری آزمون غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت
  • هلند ازسرگیری کمک به آنروا را مشروط کرد
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس در مشهد کلید خورد
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • جنجالی که نماینده مشهد درباره «بمب اتم» برپا کرد؛ کریمی قدوسی کیست؟