Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهن‌شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به انتشار فایل صوتی مصاحبه محمدجواد ظریف از سوی تلویزیون اینترنشنال عربستان سعودی گفت: انتشار این فایل صوتی که قرار نبود منتشر شود آن هم از سوی یک رسانه ضد نظام نشان از عمق نفوذ در مراکز حساس دولت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آقای حسام‌الدین آشنا به عنوان رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک نهاد ریاست جمهوری که مصاحبه با ظریف و دیگر وزرای دولت با مسئولیت ایشان انجام شده باید پاسخگوی درز این اطلاعات باشد و بداند که این حوادث تهدیدکننده امنیت ملی کشور است و وی باید پاسخ دهد که این تهدید از کجا نشأت می‌گیرد.

عضو هیأت رئیسه مجلس با اشاره به سابقه نفوذ در دفتر آشنا در گذشته عنوان کرد: اینگونه نفوذ در مجموعه مرکز بررسی‌های استراتژیک نهاد ریاست جمهور در گذشته وجود داشته و الان هم وجود دارد که یک حفره امنیتی است و این اتفاقات علی‌رغم آنکه برخی دولتی‌ها با تهیه و مصاحبه‌های این مرکز با مسئولین دولتی مخالف بودند اما دست‌های پنهان  بر انجام این مصاحبه اصرار داشت.

حاجی دلیگانی گفت: همان دست‌های پنهان که بر ضبط این مصاحبه‌ها اصرار داشتند با واسطه‌هایی که داشتند مصاحبه ضبط شده را به خارج از کشور رساندند.

وی تأکید کرد: وقتی آقای آشنا مسئولیت تهیه و ضبط این برنامه را برعهده داشت باید پاسخگوی این اتفاق مهم باشد.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: آقای آشنا باید بدانند که بعد از 11 مرداد و با پایان یافتن عمر دولت، پاسخگویی وی در این زمینه پایان نمی‌پذیرد و باید پاسخگوی این موضوع باشد.

حاجی دلیگانی گفت: از قوه قضاییه می‌خواهیم به این موضوع ورود کرده و با تعیین ضابط و دستور رسیدگی همه جانبه به این اتفاق مهم، برای صیانت از امنیت ملی اقدام لازم را به عمل آورد.

کد خبر 597818 برچسب‌ها حسام‌الدین آشنا محمدجواد ظریف مجلس شورای اسلامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حسام الدین آشنا محمدجواد ظریف مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۱۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نمایندگان استان تهران به وزیر کشور

سید علی یزدی خواه نماینده مردم، تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی از تدوین نامه‌ای خطاب به وزیر کشور خبر داد که در آن به تصمیمات برای تقسیمات جدیدی کشوری و تعرض به یکپارچگی شهرستان ری اعتراض شده است.

آنگونه که ایلنا روایت کرده، متن این نامه که به امضای جمعی از نمایندگان تهران رسیده به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر وحیدی

وزیر محترم کشور

سلام علیکم؛

با صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ص)؛ همانگونه که استحضار دارید، ملک ری یکی از کهن ترین شهرهای جهان با قدمت بیش از ۸ هزار سال بوده و شیخ البلاد و عروس جهان اسلام با هویت تاریخی، تمدنی و مذهبی خود با تعبیر زیبای رهبر فرزانه انقلاب به عنوان قبله تهران معرفی گردیده است.

پیرو اخبار واصله در خصوص طرح تشکیل استان های تهران غربی و شرقی، تاکید می گردد طرح مذکور به هیچ وجه نباید منجر به جابجایی محدوده جغرافیایی فعلی شهرستان ری و بخش های پنجگانه ... ری گردد.

هرگونه تغییر و جابجایی در محدوده سیاسی کنونی، علاوه بر صدمه به هویت و تاریخ این شهرستان، خسارات جبران ناپذیری بر سرمایه های مادی و معنوی مردم ولایت مدار شهرستان ری وارد و موجبات اعتراض شدید اهالی و ساکنین را فراهم می آورد.

لذا تقاضامند است دستور فرمائید از هرگونه تغییر و جابجایی در محدوده جغرافیایی شهرستان ری احتراز و قبله تهران بدون کوچکترین خدشه و به صورت یکپارچه در حریم حرم حضرت عبدالعظیم (ع) حفظ گردد و جزیی از استان تهران مرکزی باقی بماند.

بدیهی است با توجه به مطالبات مردمی جهت تحقق این مهم، از همه اختیارات و ظرفیت های قانونی مجمع نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی استفاده خواهد گردید.

tags # مجلس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • کشف پیکر مطهر پنج شهید دیگر در دهلران
  • هشدار نمایندگان استان تهران به وزیر کشور
  • ظریف، همچون بند زدن برگ گل! | چینی‌بندزن! یه دل شکسته رو هم بند می‌زنی؟
  • نبض قیمت مسکن شمال شهر
  • هلند ازسرگیری کمک به آنروا را مشروط کرد
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس در مشهد کلید خورد
  • هشدار ارزی قالیباف به دولت
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • جنجالی که نماینده مشهد درباره «بمب اتم» برپا کرد؛ کریمی قدوسی کیست؟