Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، هشتمین جشنواره علمی، پژوهشی و فناوری فرهیختگان و تقدیر از برگزیدگان این جشنواره با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، اعضای هیات رئیسه و مدیران دانشگاه عصر امروز به صورت مجازی در سالن شهید مطهری سازمان مرکزی برگزار شد.

دکتر علی اکبر ولایتی رئیس هیأت موسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی به منظور تقدیر از برگزیدگان این جشنواره پیامی صادر کرد که متن این پیام توسط دکتر علاءالدین بروجردی معاون بین الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی قرائت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام دکتر ولایتی به شرح زیر است:

ایران به گواه تاریخ درخشان خود در برهه‌های متمادی و به ویژه در سال‌های پس از شکل‌گیری تمدن اسلامی با نقش‌آفرینی اندیشمندان مسلمان این مرز و بوم، در علوم مختلف و خدمات گسترده و ماندگار آنان به بشریت، همیشه ایام، یکی از پیشران‌های علم در جهان شناخته شده و نقش بی‌بدیل ایرانیان در پیشرفت علوم گوناگون نه تنها در قلمرو اسلام بلکه در تمام جهان انکارناپذیر است. هرچند این اقتدار علمی در سال‌هایی با دسیسه‌ها و دست‌اندازی‌های مستکبران و ظالمان دچار وقفه شد، اما پیروزی انقلاب اسلامی آغازی دوباره بر جبران عقب‌ماندگی‌های این مرز و بوم در این زمینه بود. این حرکت موفق از چنان اهمیت و جایگاهی برخوردار است که در نخستین بند از توصیه‌های اساسی و راهبردی مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب نیز مورد تأکید قرار گرفته است و می بایست جهادگونه تا حضور تمدن نوین ایران اسلامی در قله‌های دانش بشری ادامه یابد.

اساتید و فرهیختگان گرامی!

دانشگاه آزاد اسلامی امروز به یمن تلاش و کوشش محققان و فناوران، سهم بسزایی در تولیدات علمی کشور داشته و دارد و به استناد آمارهای ارائه شده توسط موسسات بین‌المللی طی سال‌های اخیر، رشد تولیدات علمی این مجموعه، شتاب بیشتری به خود گرفته و البته در کنار آن شاهد ارتقای کیفیت مقالات پژوهشگران دانشگاه نیز بوده‌ایم که این تحول، مرهون زحمات اساتید، نخبگان، جهت‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی درست و دقیق سال‌های اخیر بوده است. حال در طلیعه چهلمین بهار تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی، برگزاری هشتمین جشنواره فرهیختگان فرصت ارزنده ای است تا ضمن تشویق و قدردانی از همت تلاشگران عرصه پژوهش، بار دیگر بر اهمیت ادامه این روند با جدیت بیشتر تأکید شود.

انتظار آن می رود چنانچه شعار این جشنواره هم بدان اشاره داشته و در طرح‌ها و ایده‌های مدیران نیز مورد توجه قرار گرفته، شور و نشاط علمی دانشگاه آزاد اسلامی به شکلی هدفمند در خدمت پیشرفت، آبادانی و تولید کشور قرار گیرد و به ویژه در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها» نامگذاری گردیده نیز طرح‌ها، ایده‌ها و راهکارهای بنیادین و عملی در راستای تحقق این مهم از سوی فرهیختگان و اساتید دانشگاه ارائه گردد.

به این نکته نیز باید تأکید کرد که حمایت از دانشمندان، محققان و پژوهشگران پرتلاش به صورت جدی در دستور کار دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفته و این روند به منظور حمایت از سرآمدان علمی دانشگاه دنبال خواهد شد.

در پایان، توفیقات روزافزون شما عزیزان را از خداوند متعال مسئلت نموده، از همه دست‌اندارکاران این برنامه سپاسگزاری و تشکر می‌نمایم.

دکتر علی‌اکبر ولایتی

رئیس هیأت موسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی

انتهای پیام/

حمید انصاری کد خبر: 1094281 برچسب‌ها علی اکبر ولایتی دانشگاه آزاد اسلامی جشنواره فرهیختگان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: علی اکبر ولایتی دانشگاه آزاد اسلامی جشنواره فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۱۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در مسابقات قهرمانی کارکنان و استادان منطقه دو شمال‌غرب کشور با اقتدار به مقام قهرمانی رسید.

در این دوره از مسابقات، تیم‌های واحد‌های دانشگاهی تبریز، ارومیه، میانه و بناب به صورت دوره‌ای به مدت سه روز باهم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در هر سه بازی خود توانست با نتایج دو بر صفر و بدون باخت حریفان خود را شکست داده و به مقام قهرمانی برسد.

تیم‌های واحد تبریز و واحد ارومیه نیز به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی میانه با کسب عنوان قهرمانی به مسابقات کشوری که از تاریخ ۲۹ اردیبهشت‌‌ماه در واحد اراک برگزار می‌شود، اعزام می‌شود.

مسابقات والیبال کارکنان و استادان منطقه دو دانشگاه آزاد اسلامی به همت اداره‌کل تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار شد.

سیروس منصوری، سیامک وفاییان، علی صدری، سهیل قندچی، سعید اکبری، رضا غیابی و ابراهیم مسیبی بازیکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه را تشکیل می‌دادند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد شهرکرد در حمایت از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • از طنین «فریاد قدس» تا شنیده شدن استخوان‌های خُرد شده رژیم صهیونیستی/ روسیاهی به زغال صهیونیستی ماند
  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور
  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد
  • رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان «بی واسطه» شد +فیلم
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • تحصیل در دانشگاه آزاد ممسنی با کمترین هزینه/ تعامل با شهرداری نورآباد براساس رویکرد فناوری
  • دعوت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • ماراتُن علمی متقاضیان آزمون سراسری برای تصاحب صندلی‌های دانشگاه‌ها
  • راه اندازی میز خدمت در نمایشگاه تجهیزات پزشکی