Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدموسی خادمی گفت: باید تمهیدات پیشگیرانه برای جلوگیری از ورود کرونای هندی به استان اندیشیده شود .

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ خادمی در دومین جلسه شورای اداری استان و ستاد استانی مقابله با کرونا ،اظهارکرد: لرستان به لحاظ بیماری کرونا در وضعیت مطلوبی نیست و همچنان باید مراقبت ها برای عبور از پیک فعلی وجود داشته باشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به شیوع ویروس جهش یافته هندی در همسایگان شرقی کشور، افزود: این ویروس به مراتب از سایر ویروس های شناخته شده ی کرونا خطرناک تر است و باید تمهیدات پیشگیرانه برای جلوگیری از ورود آن اندیشیده شود .

خادمی با ابراز امیدواری  نسبت به اینکه  واکسیناسیون در کشور با سرعت و شدت بیشتری انجام شود ،یادآورشد: در استان باید آمادگی برای مقابله با این ویروس جدید، در صورت ورود آن حفظ شود و مراکز درمانی به خوبی برای مهار آن تجهیز شوند .

استاندار لرستان با برگزاری جلسه شورای اداری به تشریح وضعیت استان پرداخت و گفت : در بحث بودجه مقرر شد دستگاه های اجرایی نسبت به پیگیری ردیف های متفرقه و متمرکز بودجه در وزارتخانه های متبوع اقدام کرده و سهم استان را در این رابطه دریافت کنند، لازم به ذکر است در بودجه فرصت های نهفته ای وجود دارد که باید شناسایی و جذب استان شوند .

خادمی بیان  کرد: به منظور عمل به شعار سال، دستگاه های اجرایی باید پیشنهادات و راهکارهای خود را ارائه داده تا با تدوین آنها بتوان برنامه استان را برای سال جاری اجرایی کرد .

او همچنین انتخابات آینده  را  یکی از رخداد های مهم سیاسی کشور و استان دانست وافزود: گزارشات درباره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از افزایش تعداد ثبت نام کنندگان در استان به نسبت دوره های قبل حکایت دارد و حتی این آمار در مقایسه با کشور افزایش داشته است که امیدواریم این روند افزایشی را در بحث مشارکت در انتخابات نیز حفظ کنیم .

استاندار لرستان عنوان کرد: با توجه به وجود دستگاههای الکترونیکی در استان، آمادگی برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی را داریم که این امر مستلزم کسب تکلیف از مرکز است .

خادمی خشکسالی بوجود آمده را یکی از اتفاقات نامطلوب در استان دانست وخاطر نشان  کرد: مدت زیادی از آخرین بارندگی در استان می گذرد که این موضوع منجر به وقوع خشکسالی در استان می شود و باید راهکارها برای جلوگیری از خسارات بیشتر به خصوص در بخش کشاورزی اجرایی شود .

او بیان  کرد: با توجه به احتمال خشکسالی در مراتع و جنگل های سطح استان دستگاههای اجرایی ذیربط باید اقدامات لازم را برای جلوگیری از وقوع آتش سوزی های احتمالی در طبیعت به خوبی اجرایی کنند .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات کرونا در ایران کرونای هندی برای جلوگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۱۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول پخش برنامه های صدای آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ ستاد تبلیغاتی صدا و سیما اعلام کرد: مجموعه‌های شنیداری ۲۰ دقیقه‌ای نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از سیزدهم تا نوزدهم اردیبهشت روزانه ساعت ۱۵ تا ۱۶ بصورت چرخشی و در یک بسته پیوسته از رادیو آبادان پخش می‌شود.
همچنین مناظره نامزد‌ها روزانه در بازه زمانی تبلیغات در ۲ نوبت در ساعات ۲۲ تا ۲۳ و ۲ تا ۳ بامداد از صدای آبادان تقدیم مخاطبان خواهد شد.
مناظره و فیلم‌های تبلیغاتی ۲۰ دقیقه‌ای نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی پیشتر در صدا و سیمای مرکز آبادان ضبط و تهیه شده و در بازه زمانی تبلیغات رسمی یعنی از فردا (۱۳ تا ۱۹ اردیبهشت) به روی آنتن شبکه آبادان می‌رود.
در آبادان در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۴ نامزد برای راهیابی به بهارستان رقابت می‌کنند.
انتخابات در ۸ حوزه از جمله آبادان به صورت تمام الکترونیکی انجام می‌شود، در این حوزه‌ها علاوه بر اینکه احراز هویت الکترونیکی است، شمارش آراء هم به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید:

جدول زمان پخش فیلم‌های تبلیغاتی و مناظره‌های نامزد‌های انتخابات مجلس در آبادان

دیگر خبرها

  • جدول پخش برنامه های صدای آبادان
  • رقابت ۱۲ نفر برای ۶ کرسی دیگر مجلس در آذربایجان شرقی
  • کم آبی در کمین لرستان/ بارش‌های پرتکرار هم حریف خشکسالی نشد
  • امکانات اطفای حریق در مراتع و جنگل‌ها به خصوص در سمیرم تقویت شود
  • آمادگی تمامی دستگاه ها برای کمک به  کشاورزان  در بارندگی پیش رو
  • آخرین اقدامات برای جلوگیری از ورود تروریست ها به ایران از پاکستان
  • احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه در لرستان
  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • مرحله دوم انتخابات در البرز به صورت نیمه الکترونیک برگزار می‌شود