Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@13:58:27 GMT

«میدان» پشتوانه جمهوری اسلامی ایران است

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۳۱۷۷۶

«میدان» پشتوانه جمهوری اسلامی ایران است

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: باید قدردان شهدایی همچون سردار حاج قاسم سلیمانی باشیم، همه می‌دانند در هر کشوری میدان اولویت و پشتوانه است، چه در دفاع مقدس، دفاع از حرم و چه امروز! به طور کلی«میدان» پشتوانه جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» عصر روز گذشته(۷اردیبهشت)در جلسه شورای اداری شهر کیاسر که در خصوص رسیدگی به مشکلات بخش چهاردانگه و شهر کیاسر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و همچنین تجلیل از فعالان فرهنگی کیاسر برگزار شد،با اشاره به رفت و آمدهای متعدد به حوزه علمیه کیاسر در گذشته، این شهر را پرطراوت و شهر خوبان خواند و اظهار کرد: امیدواریم این مرکز علمیه باری دیگر احیا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه سفر به دودانگه و چهاردانگه و شنیدن مشکلات مردم، وظیفه است،  افزود: خداوند همین که از درد مردم با خبر باشیم را قبول دارد، برخی از خواسته‌هایی که در این مکان مطرح شد، درخواست جوانان بود که برخی منطقی بود.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی خطاب به مسئولان حاضر تصریح کرد: دغدغه‌های بیان شده را مطالبات خودمان به حساب می‌آوردم، به آن بخش مربوط به معدن تعطیل شده توجه کنید، بخشدار چهاردانگه می‌تواند مسئول خوبی برای پیگیری این خواسته‌ها باشد، در بخش آموزش و پرورش هم به ساخت فرهنگ‌سرا توجه شود.

 

وی با اشاره به حواشی اخیر در فضای مجازی در خصوص دیپلماسی، با تاکید بر اینکه باید قدردان شهدایی همانند سردار شهید قاسم سلیمانی باشیم، گفت: دیدید دشمنان ما چه جنایت‌ها که نکردند هدف اصلی این‌ها ایران است خدا بداند اگر به ایران می‌آمدند چه می‌شد، درست نیست که بعد از شهادت ایشان بیاییم ارزش چنین شهیدی را کمرنگ کرده بحث‌های میدان و دیپلماسی را مطرح کنیم، این کار زیبنده نیست و مردم را از درون رنجیده می‌کند، همه می‌دانند در هر کشوری میدان اولویت و پشتوانه است، چه در دفاع مقدس، دفاع از حرم و چه امروز.

 

این مسئول اضافه کرد: نقش امام جمعه پرتلاش و جهادی کیاسر بسیار موثر است، هیچ چیزی همچون کمک به محرومین و فرهنگ انقلابی، دل شهدا و خداوند را خوش نمی‌کند.

 

به گزارش شبستان، در پایان این جلسه تجلیل از فعالان و پیشکسوتان فرهنگی و قرآنی، ادای احترام به شهدای گمنام شهر کیاسر و مراسم کلنگ زنی زمین ورزشی (چمن مصنوعی) در شهر کیاسر با حضور مدیر کل ورزش و جوانان و فاتحه بر مزار آیت الله شجاعی انجام شد.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه درمازندران تجلیل از پیشکسوتان قرآنی میدان ادای احترام به شهدا پشتوانه جمهوری اسلامی ایران شهر کیاسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۱۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروسی: پیشنهادی را به جمهوری اسلامی ایران برای اتخاذ گام‌های جدید ارائه دادم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در نشست خبری مشترک با محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران اظهار کرد: در دو روز گذشته مذاکرات مهمی با امیرعبداللهیان و علی باقری کنی داشتم.

وی افزود: بیش از یکسال قبل بیانیه‌ای صادر کردیم که سند مهمی در خصوص سطح همکاری‌های ایران و آژانس در حوزه پادمانی بود. این سند گام‌های اضافی که طرفین باید اتخاذ کنند را تعریف می‌کند. امروز توافق کردیم که این سند ادامه پیدا کند.

گروسی با تأکید بر اینکه سند ماه مارس کماکان معتبر است، بیان کرد: پیشنهادی را به جمهوری اسلامی ایران برای اتخاذ گام‌های جدید ارائه دادم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گروسی: پیشنهادی را به جمهوری اسلامی ایران برای اتخاذ گام‌های جدید ارائه دادم
  • سفیر نیوزلند در ایران: از سفر به قزوین هیجان زده شده ام
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • جزئیات مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش | سپاه اطلاعیه داد
  • ۱۰ واگن جدا شده محموله های ترانزیتی افغانستان به مرز رازی رسید
  • حجت‌الاسلام رضایی: دانشجویان میدان‌دار عرصه انقلاب هستند
  • بندر جدیدالاحداث بوموسی آخرین بندرگاه دریایی جمهوری اسلامی ایران
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است
  • حجاج دیگر کشورها در مراسم حج محبت زائران ایرانی را احساس کنند
  • برگزاری همایش حکمت مطهر با حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا