Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، هادی حق‌شناس استاندار گلستان شامگاه سه شنبه در آیین تجلیل از اعضای تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: در کنار تامین آب و برق و جاده و امکانات تفریحی توجه به ورزش و زیرساخت‌ها، یکی از نیاز‌های ضروری در مدیریت شهری است و توجه به ورزش قهرمانی می‌تواند منجر به افزایش سرمایه‌های اجتماعی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار با بیان اینکه قهرمانی تیم بسکتبال گرگان در لیگ برتر منجر به ایجاد شور و نشاط و شادی مردم استان شد افزود: به حمایت‌های بخش خصوصی نیاز داریم تا اتفاقی که برای بسکتبال افتاد برای سایر رشته‌ها نظیر والیبال، کبدی و شطرنج هم بیفتد و ورزشکاران گلستانی سکو‌های قهرمانی این رشته‌ها را هم تصاحب کنند.

استاندار ادامه داد: ۴۸ هئیت ورزشی در استان گلستان وجود دارد که اگر به هر یک از آن‌ها توجه شود قابلیت درخشش در سطح ملی را دارند.

او گفت: قهرمانی تیم بسکتبال شهرداری حاصل سال‌ها زحمت و تلاش بود و معجزه‌ای که در بسکتبال شکل گرفت پروتکل‌های سیاسی و بهداشتی را تحت تاثیر قرار داد.

عبدالرضا دادبود شهردار گرگان هم گفت:تلاش می‌کنیم با مذاکراتی که با مهران شاهین طبع انجام شده بتوانیم وی را همچنان به عنوان سرمربی تیم شهرداری گرگان حفظ کنیم.

او افزود:تیم بسکتبال شهرداری گرگان برای حضور در رقابت‌های آسیایی که احتمالا بعد از بازی‌های المپیک برگزار خواهد شد باید آماده شود تا بتواند نماینده شایسته‌ای برای کشورمان در این رقابت‌ها باشد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم بسکتبال شهرداری گرگان وزارت ورزش و جوانان بسکتبال شهرداری شهرداری گرگان تیم بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۲۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از کارگران شهرداری فرخ شهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری  شهردار فرخ شهر گرفت: مراسم جشنی برای کارگران شهرداری در موزه حیات وحش فرخ شهر برگزار و از کارگران قدردانی شد.
نظری افزود:در این مراسم کارگران با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گفتگو کردند.
وی گفت: در این مراسم مقرر شد برخی مشکلات کارگران از جمله بیمه تکمیلی و طبقه بندی کردن حقوقشان برطرف شود.

دیگر خبرها

  • دیدار دوم شهرداری گرگان و الریاضی لبنان؛ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • مصاف سوم شهرداری گرگان و مهرام؛ شنبه ۱۵ اردیبهشت
  • دیدار دوم شهرداری گرگان و الریاضی لبنان
  • امیدهای تیم بسکتبال شهرداری گرگان زنده می‌شود؟
  • خرید بازیکن آمریکایی توسط باشگاه ایرانی
  • حضور مسی سوارز، آلبا و بوسکتس در دیدار میامی هیت - بوستون سلتیکس در بسکتبال NBA
  • قهرمانی ملی‌پوش بسکتبال با ویلچر با فنرباغچه در اروپا+عکس
  • هاشمی: از حرف‌هایم سوء برداشت شد/ با یک فرد مشکل داشتیم
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • تجلیل از کارگران شهرداری فرخ شهر