Web Analytics Made Easy - Statcounter

دهقانی نیا کل کشفیات قاچاق در مدت ۲ سال گذشته را سه میلیون قطعه جوجه دانست و گفت: این که بخواهیم قاچاق را برای افزایش قیمت جوجه‌ها بهانه کنیم فرار رو به جلو است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، حمیدرضا دهقانی نیا، سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز شب گذشته (سه شنبه 8 اردیبهشت) در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما درباره قاچاق جوجه های یک روزه گفت: قاچاق جوجه‌های یک روزه با توجه به شرایطی که وجود دارد و صدایی که جوجه‌ها ایجاد می‌کنند به میزانی که برخی‌ها ادعا می‌کنند، نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی کل کشفیات قاچاق در مدت 2 سال گذشته را سه میلیون قطعه جوجه دانست و گفت: این که بخواهیم قاچاق را برای افزایش قیمت جوجه‌ها بهانه کنیم فرار رو به جلو است.

 

دهقانی نیا با بیان اینکه ماهانه ۱۱۰ تا ۱۲۵ میلیون جوجه ریزی داریم، اضافه کرد: حتی اگر میانگین جوجه ریزی یک ماهه را ۱۰۰ میلیون قطعه در نظر بگیریم، این رقم در مدت دو سال، حدود دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون قطعه جوجه می‌شود. باید نهاده‌ها را بر اساس محصول نهایی تحویل دهیم نه جوجه ریزی.

 

همچنین حسن مهربانی یگانه، استاد دانشگاه تهران و کارشناس حوزه دام و طیور نیز در ارتباط تصویری با این برنامه با بیان اینکه در ۱۰ سال گذشته پایین‌ترین جوجه ریزی مادر در سال ۱۳۹۹ اتفاق افتاده است، گفت: در سال ۱۳۹۰, ماهیانه ۸۸۰ هزار جوجه مادر ریختیم، اما در سال ۱۳۹۹ ماهیانه ۸۰۰ هزار قطعه جوجه ریختیم. به همین علت امسال با کمبود مرغ و جوجه رو به رو هستیم.

 

وی اضافه کرد: در سال ۱۳۹۰، 9 میلیون و ۷۴۶ هزار جوجه؛ سال ۱۳۹۸ برابر ۱۱ میلیون و ۸۶۳ هزار قطعه جوجه ریخته شده است و درسال ۱۳۹۹ نسبت به سال ۱۳۹۸ حدود ۲۰ درصد جوجه کمتری ریخته شده است.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: کشف کالای قاچاق قاچاق کالا وارز قاچاق کالا قاچاق میلیون قطعه جوجه جوجه ریزی سال گذشته جوجه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۳۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدئویی شگفت‌انگیز از صدای جوجه تیغی که شبیه گریه نوزاد است

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لحظه بلعیده شدن جوجه‌های اردک توسط خرس مقابل چشم کودکان | ویدئو
  • تولید مرغ در داورزن خراسان رضوی ۵۰ درصد افزایش یافت
  • جوجه ریزی ۱۰۰ میلیون قطعه‌ای در مرغداری‌های مازندران
  • خرس بی‌رحم جوجه‌های اردک را در باغ‌وحش کشت + فیلم
  • (ویدئو) خرس بی‌رحم جوجه‌های اردک را در باغ‌وحش کشت
  • صادرات مرغ گرم افزایش می‌یابد
  • افزایش ۲۸ درصدی میزان جوجه‌ریزی در مازندران
  • انهدام ۳۴ باند حفاری و قاچاق اموال تاریخی در آذربایجان‌غربی
  • ویدئویی شگفت‌انگیز از صدای جوجه تیغی که شبیه گریه نوزاد است
  • متاسفانه در سنوات گذشته از آسفالت مناسبی برای بزرگراه‌ها استفاده نشده است