Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@23:55:28 GMT

عزم اهالی ۹ هزار محله برای حل مشکلات محله ها

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۳۴۲۰۱

عزم اهالی ۹ هزار محله برای حل مشکلات محله ها

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام رضا غلامی دبیر مهرواره محله همدل در خصوص ثبت نام در این مهرواره اظهار داشت: برنامه‌های مهرواره محله همدل از دو روز مانده به ماه مبارک رمضان شروع شد و روند ثبت مسئله توسط شرکت کنندگان تا عید سعید فطر، همچنین حل مسئله و بارگذاری آن در سایت «www.ham-del.ir» تا ۲۰ خرداد جاری ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر مهرواره محله همدل با اشاره به اینکه تاکنون ۱۲ هزار ۳۲۱ مسئله از ۹ هزار و ۳۶۳ محله در سراسر کشور در سایت محله همدل به ثبت رسیده‌اند عنوان داشت: از میان استان‌های شرکت‌کننده در این طرح، استان فارس با ثبت ۱۰۵۱ مسئله به‌عنوان اولین استان، استان اصفهان با ثبت ۱۰۳۵ مسئله به‌عنوان استان دوم و استان کرمان با ثبت ۱۰۱۲ مسئله، رتبه سوم را دارند، همچنین استان البرز با ۳۴ مسئله ثبت‌شده و استان‌های بوشهر و قم به ترتیب با ۶۲ و ۳۷ مسئله، کمترین درصد مشارکت را در این طرح داشته‌اند.

وی ادامه داد: از آنجا که تمام مسائل توسط خود افراد محله ثبت‌شدند و حل مسائل نیز توسط افراد محله انجام می‌شود، مشکلی برای حل این مسائل وجود نخواهد داشت همچنین باید گفت که از جانب دبیرخانه مهرواره محله همدل، هیچ حمایت مالی صورت نمی‌گیرد. بنابراین مهرواره باید مشکلات محله توسط اهالی محل برطرف شوند.

حجت‌الاسلام غلامی در پایان در رابطه با شکل داوری این مهرواره خاطرنشان کرد: موارد مختلفی توسط داوران مهرواره محله همدل بررسی خواهند شد، به عنوان مثال «زمان حل معضلات»، «تعداد مشکلات برطرف شده»، «تأثیرگذاری بر مخاطبان»، «مشارکت گروهی» و «مسجد محوری» مبنای داوری این مهرواره هستند. همچنین در قسمت استانی نیمی از امتیازات و در قسمت شهرستانی یک سوم امتیازات توسط مردم تعیین می‌شود.

گفتنی است، ثبت مسائل در سایت www.ham-del.ir تحت عناوین «اقتصادی»، «اجتماعی»، «تربیتی»، «آموزشی»، «خانواده»، «مذهبی»، «زیرساختی»، «اخلاقی»، «زنان»، «سبک زندگی و سلامت»، «رسانه و هویت بخشی»، «گفتمان انقلابی و فرهنگ ایرانی اسلامی»، «حقوقی»، «فساد و انحراف عملکردی» امکان‌پذیر است.

موضوعاتی چون «تهیه لوازم کمک‌آموزشی، تهیه جهیزیه، وساطت در ازدواج، آزادسازی زندانیان، تهیه بسته معیشتی، ارائه خدمات مشاوره، ایجاد اشتغال خانگی، ایجاد فضای ورزشی برای محله، راه‌اندازی کارگاه تولیدی، حمایت از جوان مخترع و برگزاری کلاس آموزشی ویژه دانش آموزان محله» فعالیت‌های مردمی هستند که در این سایت به ثبت رسیده‌اند.

کد خبر 5199513

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان تبلیغات اسلامی مشکلات معیشتی محله محوری ماه رمضان ۱۴۰۰ سبک زندگی استان البرز مشارکت ماه مبارك رمضان استان کرمان اصفهان مهرواره محله همدل شیراز قم ماه مبارك رمضان ماه رمضان ۱۴۰۰ قرآن کریم قرآن دعای روزهای ماه رمضان فعالیت های قرآنی اوقات شرعی دعا و نیایش محمد علی انصاری سازمان تبلیغات اسلامی حوزه علمیه مهرواره محله همدل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۴۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت برگزار شد

نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت با حضور معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، مدیران عامل و مدیریت‌های امور حقوقی شرکت ملی نفت ایران و وزارت نفت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شانا، نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت با حضور مهدی علی‌مددی، معاون وزیر نفت در امور توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، مدیران عامل شرکت‌های نفت و گاز پارس، ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، ملی حفاری ایران، نفت و گاز اروندان، مدیریت‌های امور حقوقی و منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران و وزارت نفت تشکیل شد.

در این نشست مشکلات ناشی از اعمال سقف خالص حقوق، عدم معافیت فوق‌العاده‌های مربوط به مشاغل و مزایای رفاهی از شمول مالیات و اعمال سقف پاداش سنوات خدمت کارکنان صنعت نفت مطرح شد.

در این باره ضمن بررسی احکام تکلیفی در قوانین بودجه سالانه کشور درباره اعمال محدودیت‌های مورد اشاره در صنعت نفت، مقرر شد با توجه به وجود ظرفیت قانونی افزایش سقف حقوق کارمندان صنعت نفت طبق بند «پ» تبصره ۱۵ قانون بودجه سال ۱۴۰۳ در شورای حقوق و دستمزد کشور و هیئت وزیران، پیشنهادهای شرکت‌های اصلی اخذ، جمع‌بندی و به شورای حقوق و دستمزد ارائه شود، همچنین به‌منظور ارائه دستاوردهای حوزه صنعت نفت در سال‌های اخیر و اهداف و برنامه‌های مصوب‌شده برای افزایش تولید و نقش سرمایه انسانی در پیشبرد اهداف یادشده از حضور مدیران عامل شرکت‌ها نیز در نشست‌های تصمیم‌گیری شورای حقوق و دستمزد کشور استفاده تا به تصمیم مطلوب‌تر منجر شود.

دیگر خبرها

  • دردسر جدید بارسلونا: ویتور روکه قربانی مسائل مالی می‌شود؟
  • آرزو‌های شیرین برای محله‌ای در دروازه تاریخ /دروازه ری در انتظار لباس نو
  • در این روستا یک شب در سال همه کوفته می خورند | مراسم «اوکوز قوربانی» در روستای اسفنجان شهرستان اسکو
  • رفع مشکلات معابر خاکی و پرتردد محله شهدای صفری
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • قیمت رحم اجاره‌ای؛ ۴۰۰ میلیون تا ۹۰۰ میلیون تومان!
  • قیمت رحم اجاره‌ای
  • بازار داغ اجاره رحم در بین دهه هفتادی‌ها
  • بررسی مسائل و مشکلات تولیدکنندگان شهرستان فیروزکوه
  • آرزوهای شیرین برای محله‌ای در دروازه تاریخ / «دروازه ری» در انتظار لباس نو