Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@22:35:09 GMT

طراحی و ساخت المان تالش در ورودی شهر

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۳۴۴۳۶

طراحی و ساخت المان تالش در ورودی شهر

شهردار تالش از طراحی و ساخت المان «من عاشق تالش هستم» خبر داد و گفت: این المان هفته آینده در ورودی شهر تالش نصب می شود.

شهرام غنی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن این شهر در مسیر جاده ترانزیتی کریدور شمال _ جنوب، گردش پذیر بودن و در جهت برند سازی آن، تابلویی با مضمون «من عاشق تالش هستم» به منظور افزایش زیبایی بصری هفته آینده در ورودی این شهر نصب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این المان به گونه‌ای طراحی شده که آن در شب جلوه زیبایی دارد و نمادی از عشق شهروندان با فرهنگ تالش به شهر خودشان است.

شهردار تالش ادامه داد: این المان ۲۵ متر طول، ۴۰ سانتی متر عرض و دو متر و ۲۰ سانتی متر ارتفاع دارد.

وی خاطرنشان کرد: این المان توسط پیمانکار بخش خصوصی در پارک شهر تالش با هزینه‌ای بالغ بر ۵۰ میلیون تومان در حال ساخت است که در مجموع با اقدامات عمرانی برای نصب آن پیش بینی می‌شود حدود ۱۵۰ میلیون تومان هزینه صرف این المان شود.

غنی زاده خاطرنشان کرد: شهرداری تالش برای طراحی و ساخت میدان المان امام حسین (ع) این شهر سال گذشته مسابقه‌ای در بین شهروندان برگزار کرد و شرکت کنندگان حدود ۱۰ طرح خود را به شهرداری ارائه کردند که از بین آنها یک طرح انتخاب شد و طبق آن در سال جاری المانی تهیه و در میدان امام حسین (ع) نصب خواهد شد.

به گزارش ایمنا، شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 489830

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری تالش المان شهری برندسازي شهري شهرهاي ايران استان گیلان شهر تالش المان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۴۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد

سعید رستمی در گفت و گو با خبرنگار مهر در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: گزارشاتی مبنی بر فعالیت غیر قانونی پزشکی که ظاهراً با ادعاهای واهی اقدام به معالجه اهالی یکی از روستاهای کوهستانی تالش می‌کرد، دریافت کردیم.

وی با بیان اینکه سریعاً مراتب در دستور کار کارشناسان نظارت شبکه بهداشت و درمان تالش قرار گرفت، افزود: با بررسی‌ها و تحقیقات تکمیلی مشخص شد خبر مذکور صحت دارد و این پزشک متخلف با استفاده از یک دستگاه اقدام به کلاهبرداری از اهالی این روستا می‌کند.

رستمی تصریح کرد: مراتب به اطلاع کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی گیلان رسانده شد و با دستور دادستان تالش و با حضور نیروهای فراجای این شهرستان این پزشک متخلف به اتهام فعالیت و مداخله غیر مجاز در امور پزشکی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی پس از بازجویی اولیه در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش در پایان از توجه و همکاری دادستان محترم و فرماندهی محترم فراجای شهرستان تالش در حوزه سلامت تشکر قدردانی نمود.

کد خبر 6089833

دیگر خبرها

  • توقیف محموله مرغ زنده در تالش
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی تولید شد
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی طراحی شد
  • طراحی و ساخت برج‌های تقطیر توسط یک شرکت دانش‌بنیان
  • توسعه و گردشگری از اهداف اصلی شهرداری بندرعباس است
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد
  • آسمانی شدن پدر شهید در تالش
  • ساخت نمونک خودرو آتش نشانی باتلاش دانش آموزان نیشابور
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در تالش