Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق، رئیس دیوان عدالت اداری، در نطق پیش از دستور اولین حضورش در جلسه هیأت عمومی دیوان عدالت اداری، ضمن تبریک به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) به ذکر حدیثی (إِنْ‏ أَحْسَنَ‏ الْحَسَنِ‏، الْخُلُقُ‏ الْحَسَنُ) از آن حضرت پرداخت و گفت: مهمترین حُسن ها اخلاق نیکو است و از مهمترین خصوصیات و لازمه فعالیت در دستگاه قضائی می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دیوان عدالت اداری با اشاره به اینکه حجم زیاد پرونده‌ها و تعداد مراجعات در دستگاه قضائی، موجب افزایش خستگی کارمندان می‌شود، تاکید کرد: این حجم از کار نباید موجب بد رفتاری کارمندان با مراجعین باشد چرا که همان طور که قانون مهم است اخلاقیات هم مهم است و نباید موجبات نارضایتی مردم از دستگاه قضائی شود.

حجت الاسلام و المسلمین مصدق مشارکت را لازمه مدیریت در دستگاه قضائی دانست و افزود: بدون همکاری و مشارکت همه پرسنل قضایی و اداری امکان مدیریت وجود ندارد و باید مشکلات را جویا شد و راهکارهای مناسبی با همفکری و مشارکت برای آن اتخاذ کرد.

رئیس دیوان عدالت اداری در پایان به تسریع در رسیدگی به پرونده‌های هیأت عمومی تاکید کرد و گفت: خروجی جلسات هیأت عمومی را باید طوری هدایت کنیم که در راه رضای خدا و حل مشکلات مردم باشد.

کد خبر 5199715

منبع: مهر

کلیدواژه: دیوان عدالت اداری محمد مصدق اخلاق شهرداری تهران شورای شهر تهران ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش واکسن کرونا سازمان تامین اجتماعی پرونده قضایی قوه قضاییه محسن حاجی میرزایی ستاد ملی مقابله با کرونا شهر تهران بنیاد شهید و امور ایثارگران کمیته امداد امام خمینی حفاظت از محیط زیست دیوان عدالت اداری دستگاه قضائی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۴۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال

استاندار کردستان در شورای برنامه‌ریزی استان در سنندج اظهار کرد:  جهش تولید با استفاده از ظرفیت و مشارکت مردمی تکلیفی است که مقام معظم رهبری در سال‌جاری از ما مطالبه کرده‌ان و این مهم بدون مشارکت مردم در حوزه اقتصاد و رفع مشکلات محقق نمی شود.

اسماعیل زارعی‌کوشا افزود: در کنار جهش تولید موضوع مشارکت مردم بسیار مهم است و باید در این حوزه برنامه‌ریزی جدی داشته باشیم.

وی با تاکید براینکه مسئولان باید زمینه را برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال فراهم سازند، بیان کرد: جامعه دانشگاهی و جوانان متخصص در هر حوزه باید دسترسی لازم را به برنامه‌هایی که دستگاه‌های دولتی ارائه می‌کنند داشته باشند تا در مورد آن نظر دهند.

کردستان ظرفیت ایجاد بندر خشک را دارد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان نیز در این جلسه اظهار کرد: استقبال از افتتاح راه آهن نشان می‌دهد این ظرفیت در قالب بندر خشک در این استان وجود دارد که باید از آن به نحو احسن استفاده شود.

کیومرث حبیبی با بیان اینکه خیلی از محصولات که در کردستان تولید و یا از کشور عراق وارد می‌شود از طریق بندر خشک به سایر نقاط دور و نزدیک کشور ارسال می‌شود، گفت: از کردستان به سمت دورترین نقاط ایران زاهدان و از آنجا به پاکستان و ... محصولاتی که تولید می‌شود صادر خواهد شد.

 وی بیان کرد: قرارداد ۷ هزار تن غلات و ۴۰۰ هزار تن سیمان با کشور عراق بسته شده و از طریق سیستم راه آهن در حال انتقال به مرز شلمچه است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • تکریم بیشتر ارباب رجوع و پیگیری برنامه‌های نظارتی بر محاکم در اولویت دیوان عالی کشور
  • لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال
  • تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • نتانیاهو: تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • کاهش ۲.۹۳ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • کاهش ۲.۹ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • استفاده ۷۸ درصدی از سامانه ارجاع پرونده به کارشناسان در کرمانشاه
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی استان کرمانشاه از طرح نور فراجا
  • جزئیات تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳