Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا علمدار یزدی صبح چهارشنبه در حاشیه جلسه کارگروه تنظیم بازار که به ریاست استاندار و دبیری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد برگزار شد با اشاره به به دستورکارهای مختلف این جلسه اظهار داشت: در این جلسه قیمت گوشت قرمز که توسط کمیته های تخصصی بررسی شده بود، بررسی و قیمت جدید مصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: به مردم استان یزد این نوید را می دهیم که با مصوبه کارگروه تنظیم بازار، قیمت گوشت قرمز گوسفندی هر کیلوگرم ۵ هزار تومان کاهش یافته و از امروز ششم اردیبهشت ماه، گوشت قرمز گوسفندی در یزد کیلویی ۱۳۵ هزار تومان به فروش می رسد.

علمدار یزدی در مورد قیمت تخم مرغ نیز بیان کرد: با توجه به اینکه روزانه بین ۷۰ تا ۸۰ تن تخم مرغ در یزد تولید می شود و روزانه زیر ۴۰ تن مصرف می شود، بنابراین بازار تخم مرغ اشباع شده و نرخ گذاری ۱۶,۹۰۰ تومان مصوب شده که حتی زیر قیمت نیز به فروش می رسد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد یادآور شد: برای اینکه تولیدکننده تخم مرغ نیز متضرر نشود، دو پیشنهاد ارائه شده که یکی از آنها صادرات موقت تخم مرغ و دیگری خریداری توسط دولت است.

وی همچنین از بررسی نرخ شن و ماسه در جلسه کارگروه تنظیم بازار خبر داد و اظهار داشت: نامه ای از انجمن تخصصی شن و ماسه رسیده بود که نرخ پیشنهادی در آن مطرح شده بود اما مقرر شد یک جلسه دیگر کمیته تخصصی با شاخص‌های مورد تاکید اعضای کارگروه برگزار شود و قیمت نهایی مصوب شود.

علمدار یزدی یادآور شد: تلاش ما این است که با برگزاری جلسات تنظیم بازار و کمیته های تخصصی قیمت گذاری، یزد در زمره پنج استان ارزان کشور قرار گیرد.

کد خبر 5199754

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد صنعت معدن و تجارت استان یزد ویروس کرونا واکسن کرونا شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر گرگان ماه مبارك رمضان انتخابات 1400 محدودیت های کرونایی انتخابات شورای شهر و روستا عکس استانها شهرکرد بارش باران تنظیم بازار گوشت قرمز تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۴۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحاء۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد در آمل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، مهرداد فولاد از امحاء ۲۰۰ کیلو گرم گوشت منجمد فاسد شده در شهرستان آمل خبر داد.

وی افزود: طی بازدید مشترک جهاد کشاورزی و دامپزشکی از محل دپوی گوشت منجمد در یکی از سردخانه‌های این شهرستان و مشاهده ۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد شده، بلافاصله امحای آن در دستور کار قرار گرفت و با رعایت ضوابط اصولی از چرخه مصرف خارج شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل تصریح کرد: بازرسی و نظارت مستمر بر روند توزیع اقلام اساسی تنظیم بازاری توسط کارشناسان تنظیم بازار و صنایع این شهرستان ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • قیمت جدید دام زنده اعلام شد
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • کاهش ۸۳۰ میلیون دلاری ارزبری برنج طی یکسال گذشته/ برنج ایرانی ۹ درصد ارزان شد
  • قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • امحاء۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد در آمل
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول