Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@12:17:36 GMT

گل‌محمدی: می‌خواهیم به عنوان تیم نخست صعود کنیم

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۳۴۷۸۴

گل‌محمدی: می‌خواهیم به عنوان تیم نخست صعود کنیم

به گزارش ایرنا، «یحیی گل‌محمدی» امروز (چهارشنبه) در نشست خبری پیش از دیدار برابر الریان در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: این مسابقه آخرین بازی ما در مرحله گروهی است و در پنج دیدار اخیر عملکرد خوبی داشتیم. توانستیم خود را به عنوان یکی از تیم‌های صعود کننده به مرحله بعد معرفی کنیم.

وی افزود: پیش از اینکه بخواهم  در مورد بحث‌های فوتبالی صحبت کنم، جا دارد از تمام کسانی که در این مدت برای انجام مسابقات زحمت کشیدند از جمله فدراسیون فوتبال هند تشکر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقات با وجود کم و کاستی‌های که وجود داشت برگزار شد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: همه مسابقات گروه پنجم سختی‌های خودش را دارد و برای ما مهم است. باید مقابل الریان کیفیت خوبی نشان دهیم و بتوانیم به عنوان تیم اول گروه راهی مرحله بعد شویم. با تمام قوا مقابل الریان بازی خواهیم کرد. الریان هم می‌توانست در این گروه مدعی صعود باشد اما آنها کمی بدشانسی آوردند و نتوانستند از فرصت به خوبی استفاده کنند.

ادامه دارد 

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا 2021 الریان قطر یحیی گل محمدی پروندهٔ خبری لحظه به لحظه با چهار نماینده ایران در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا 2021 الریان قطر باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا 2021 الریان قطر یحیی گل محمدی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۴۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم

سال 2018 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2017/18،‌ دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شهر مادرید به مصاف هم رفتند. در حالی که مسابقه رفت دو تیم در مونیخ با برتری 2-1 شاگردان زین الدین زیدان به پایان رسیده بود، این دیدار با گل زودهنگام یاشوا کیمیش در دقیقه 3 آغاز شد تا بایرن با یک گل از میزبان پیش بیفتد. هشت دقیقه بعد اما کریم بنزما با ضربه سر کار را به تساوی کشاند تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد.

تنها 20 ثانیه از آغاز نیمه دوم گذشته بود که روی اشتباه اسون اولرایش،‌ بنزما دومین گل خود را در این دیدار به ثمر رساند. در ادامه هامس رودریگز در دقیقه 63 دروازه تیم سابق خود را باز کرد تا شدت حملات بایرن مونیخ در 30 دقیقه پایانی بازی افزایش یابد اما این تلاش ها نتیجه ای نداشت و رئال مادرید در مجموع با نتیجه 4-3 راهی فینال کیف شد.

دانلود (58.9MB)

دیگر خبرها

  • پدر یان ماتسن: ما می‌خواهیم در دورتموند بمانیم؛ چلسی دیگر شرایط خوبی ندارد
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم
  • صعود یک پله‌ای ایران در هاکی روی یخ جوانان آسیا و اقیانوسیه
  • فعل خواستن را برای بردن بازی صرف خواهیم کرد
  • با فعل خواستن برای بردن بازی خواهیم کرد
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول (30 آوریل، 2008) / فیلم
  • صعود فوتسال افغانستان در رنکینگ جهانی
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید اغلب تیم برتر زمین نیست اما در آخر صعود می‌کند