Web Analytics Made Easy - Statcounter

ضیاء عربشاهی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص شکست پرسپولیس مقابل الوحده امارات اظهار داشت: شاید بعضی‌ها بگویند تیم به اندازه بازی‌های قبلی برای این مسابقه انگیزه نداشت، اما من این مسئله را قبول ندارم. پرسپولیس با همان سیستم و ترکیب همیشگی بازی کرد، اما چون گل اول را همان اوایل بازی خوردیم کمی شرایط گره خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: الوحده بعد از اینکه گل را زد توانست به خوبی عقب بکشد و فضا‌های خالی پرسپولیس را ببندد و اجازه موقعیت سازی مخصوصاً در نیمه اول ندهد. آن‌ها به خوبی پرسپولیس را آنالیز کرده بودند و تمام بازیکنان کلیدی ما را بسته بودند. ضمن اینکه مدافعان وسط و هافبک‌های الوحده بسیار عالی بازی کردند.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: با این که دو مهاجم خوبمان از ابتدا در زمین بودند، اما نتوانستیم دروازه الوحده را باز کنیم. واقعیت این است که ما وقتی گل می‌خوریم برای گل زدن کمی عجول می‌شویم، ولی باید آرامش خود را حفظ کنیم. فکر می‌کنم شکست به موقعی بود و پرسپولیس در بهترین شرایط باخت. تیم خوبی داریم که به نظرم یکی از کامل‌ترین تیم‌های چند دهه اخیر پرسپولیس است، اما گاهی اوقات ضعف‌هایی در بازی باعث می‌شود تا شکست بخوریم.

عربشاهی در خصوص انتقاد‌اتی که به خط حمله پرسپولیس و مخصوصاً مهدی عبدی می‌شود گفت: خط حمله خوبی داریم و فکر می‌کنم بهترین مهاجمان ایران در پرسپولیس هستند. هر تیم آرزوی داشتن مغانلو و آل کثیر را دارد. بعضی وقت‌ها یک بازیکن یا یک خط در یک تیم دچار اُفت می‌شوند که گذراست. مهدی عبدی هم بازیکن خوبی است که از نظر روحی ضعیف شده و کل تیم باید کمک کنند تا به شرایط قبل برگردد.

پیشکسوت پرسپولیس خاطر نشان کرد: عبدی قبلا ثابت کرده که مهاجم خوبی است الان از نظر روحی مشکل دارد و همه باید کمک کنیم تا به همان بازیکن قبلی تبدیل شود حیف است چنین بازیکنی در پرسپولیس بسوزد. بیشتر بخوانید: نگاهی به وضعیت پرسپولیس در گروه E/ جنگ صدرنشینی در هفته ششم

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: الوحده امارات پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۳۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق خوشحال کننده برای ستاره پرسپولیسی در امارات

در فینال لیگ کاپ امارات دو تیم الوحده و العین به مصاف هم رفتند. الوحده که احمد نوراللهی را ۹۰ دقیقه در ترکیب اصلی خود داشت توانست در این بازی با یک گل به پیروزی برسد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

تک گل الوحده را در این بازی لوپز در دقیقه ۱۵ به ثمر رساند.

این نخستین جامی است که نوراللهی با الوحده به دست می‌آورد. او فصل قبل هم با الاهلی قهرمان لیگ امارات شد.

دیگر خبرها

  • حمله تند عباس عبدی به اصولگرایانی که مهدی نصیری را اصلاح‌طلب می دانند/ عقل هم چیز خوبی است
  • تعویض‌های اوسمار باز هم اشتباه بود!
  • شهاب زاهدی: گلزنی برای پرسپولیس سخت بود، در ژاپن راحت گل می‌زنم
  • پیغام شهاب زاهدی از ژاپن برای یک نفر: عیسی گل بزن!
  • عبدی به دنبال دو رقمی شدن در تراکتور برای بازگشت
  • پرسپولیس باید مراقب استاد حاشیه باشد | دروازه‌بانی جذب کنید که ندانیم بیرانوند فیکس است
  • اختصاصی - شهاب زاهدی منتقدانش را کنفت می‌کند!
  • استیلی: اوسمار خوب است ولی صبر کنید!
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان
  • اتفاق خوشحال کننده برای ستاره پرسپولیسی در امارات