Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دبیر علمی و اجرایی پنجمین همایش بین‌المللی بازشناسی الگو و تحلیل تصاویر با اشاره به ارسال ۸۹ مقاله‌ از سراسر دنیا به این همایش اظهار داشت: از این تعداد پس از مراحل متعدد داوری از سوی ۱۱۲ نفر از متخصصان این رشته، ۲۹ مقاله برای ارایه شفاهی (از جمله تعدادی مقاله خارجی از کشور های دیگر ) و ۱۸ مقاله به عنوان پوستر پذیرفته شد که در طی این دو روز در قالب ۵ جلسه ارایه شفاهی و ۹ جلسه ارایه پوستر ارایه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین ابراهیم پور روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه این همایش به مدت ۲ روز با همکاری انجمن بینایی ماشین و پردازش تصویر ایران برگزار می شود، خاطر نشان کرد: مقاله‌های انگلیسی همایش در پایگاه اینترنتی معتبر IEEE و مقاله‌های فارسی در پایگاه سیویلیکا نمایه خواهد شد.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های اجرایی و هماهنگی های این همایش علمی از تابستان ۱۳۹۸ پس از انتخاب دانشگاه کاشان در رقابت تنگاتنگ با برخی دانشگاه‌های دیگر و پس از امضای تفاهم‌نامه بین این دانشگاه و انجمن بینایی ماشین و پردازش تصویر ایران آغاز شد، افزود: این همایش با تایید شورای پژوهشی دانشگاه و هیات امنای دانشگاه و مراجع مربوطه در وزارت علوم به صورت بین‌المللی برگزار می‌شود.

عضو هیات علمی گروه مهندسی کامپیوتر دانشگاه کاشان گفت: در همایش امسال چهار سخنران کلیدی از کشورهای یونان، انگلستان، آمریکا و ایران به بیان آخرین نتایج و دستاوردهای علمی در زمینه‌های مختلف مرتبط با هوش مصنوعی، بازشناسی الگو و تحلیل تصاویر می‌پردازند.

وی با بیان اینکه در این همایش ۲ کارگاه آموزشی تخصصی نیز در نظر گرفته شده است، افزود: فردا (پنجشنبه) در اختتامیه همایش، تعدادی از مقاله‌های ارایه شده به عنوان مقاله برگزیده معرفی و برای چاپ نسخه توسعه یافته به مجله‌های معتبر علمی از جمله مجله برق و کامپیوتر دانشگاه امیرکبیر و مجله محاسبات نرم دانشگاه کاشان معرفی خواهند شد.

ابراهیم‌پور اضافه کرد: در اختتامیه این همایش رویداد ویژه‌ای نیز برای تقدیر از ۲ تن از اعضای پیشکسوت انجمن بینایی ماشین و پردازش تصویر ایران تدارک دیده شده است.

پنجمین همایش بین‌المللی بازشناسی الگو و تحلیل تصاویر به دلیل شیوع و پاندمی کرونا به صورت مجازی برگزار می‌شود و با هماهنگی‌های به عمل آمده حضور تمامی علاقمندان در نشست‌های مجازی همایش رایگان است.

این همایش یکسال در میان (دو سالانه) برگزار می‌شود و دانشگاه صنعتی شریف میزبان دوره قبل بوده است.

برچسب‌ها دانشگاه کاشان کاشان فنی و مهندسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه کاشان کاشان فنی و مهندسی دانشگاه کاشان کاشان فنی و مهندسی اخبار کنکور دانشگاه کاشان برگزار می شود بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۴۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرسازی و رویکردهای جدید علمی

دریافت 78 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود امروز میزبان همایش گروه کشوری معماری و شهرسازی با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های آزاد کشور بود علی شهسوار خبرنگار خبرگزاری مهر استان سمنان در حاشیه این همایش با جمعی از برگزارکنندگان و صاحب نظران این حوزه به گفتگو نشسته است.

گزارش اختصاصی مهر در این ارتباط را مشاهده می‌کنید.

کد خبر 6098757

دیگر خبرها

  • همایش بین المللی مدیریت ورزشی در اردبیل برگزار شد
  • آغازهمایش بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان
  • شهرسازی و رویکردهای جدید علمی
  • ۴۲۰ مقاله در سی‌امین کنفرانس بین المللی هسته‌ای ایران پذیرفته شد
  • معاون سازمان انرژی اتمی: ایران میزبان یک رویداد علمی - هسته‌ای در سطح بین‌المللی است
  • برگزاری همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین در قم و تهران
  • همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین
  • کسب چهار افتخار علمی بین‌المللی توسط عضو پیوسته فرهنگستان علوم
  • دانشگاهها در راستای رفع مشکلات توسعه ای مازندران پای کار بیایند
  • مدرک‌گرایی موجب ایجاد فاصله بین دانشگاه و جامعه کار می‌شود