Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین در این بازدیدها از نزدیک با توانمندی های این صنایع آشنا شد و همچنین در جریان مسایل و مشکلات و درخواست های آنها قرار گرفت.

واحد تولیدی سیلیکون ناب بسپار تولید کننده انواع مواد اولیه و کامپاند، پروفیل های سیلیکونی. واشر ها و گسکت های سیلیکونی. شیلنگهای سیلیکونی نخستین واحدی بود که از سوی  استاندار قزوین در این شهرک صنعتی مورد بازدید قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این واحد تولیدی با سرمایه گذاری ثابت هزار میلیارد ریالی و سرمایه درگردش هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی زمینه اشتغال مستقیم برای ۵۰ نفر را فراهم کرده است.

استاندار قزوین در ادامه از شرکت زرین نمای کاسپین تولیدکننده انواع لوازم خانگی شامل ماشین لباسشویی، تلویزیون، یخچال و فریزر بازدید کرد.

این واحد تولیدی با سرمایه گذاری هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی برای ۸۰ نفر به شکل مستقیم اشتغالزایی کرده است.

واحد تولیدی نان سحر تولیدکننده انواع نان های حجیم شده و نیمه حجیم و لقمه ای از دیگر صنایع مستقر در شهرک صنعتی کاسپین بود که استاندار قزوین از آن بازدید کرد.

این واحد با سرمایه گذاری ۳۵۰ میلیارد ریالی برای ۱۲۵ نفر اشتغالزایی کرده است.

استاندار قزوین در ادامه از واحد بهشت کویرآریانا تولیدکننده لوله اتصالات و مخازن کامپوزیت که با سرمایه گذاری ۳۰ میلیون یورویی برای ۳۰ نفر اشتغالزایی کرده است، بازدید کرد.

عیسی قبادی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین، عزیزالله افضلی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین، استاندار را در این بازدیددها همراهی می کردند.

در حال حاضر حدود ۲۰۰ واحد صنعتی دارای پروانه بهره برداری در شهرک صنعتی کاسپین یک مشغول به فعالیت هستند.

شهرک صنعتی کاسپین یک در شهرستان آبیک و در ۳۰ کیلومتری قزوین قرار دارد.

در حال حاضر فاز اول، دوم  وسوم شهرک صنعتی کاسپین به مساحت حدود ۵۰۰ هکتار احداث شده که بیش از ۳۵۰ هکتار از کل فاز عملیاتی آن به متقاضیان واگذار شده است.

این شهرک صنعتی دارای بیش از ۲۰۰ واحد تولیدی بهره بردار است.

برچسب‌ها سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران تولید داخلی هدایت الله جمالی پور استانداری قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران تولید داخلی سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران تولید داخلی استانداری قزوین اخبار کنکور شهرک صنعتی کاسپین استاندار قزوین سرمایه گذاری میلیارد ریالی واحد تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۵۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قوچان در حاشیه بازدید از برخی واحد‌های صنعتی و تولیدی این شهرستان به مناسبت هفته کار و کارگری، گفت: کمیسیون کار و کارگری که با حضور دستگاه‌های مرتبط به‌صورت ماهانه برگزاری جلسات تخصصی دارد به دنبال حل مشکلات کارگران و واحد‌های تولیدی و صنعتی در این شهرستان است.
حسین ولایتی  با اشاره به بررسی‌های انجام‌شده درزمینه مشکلات شرکت‌های تولیدی و خدماتی،افزود: تنها دو شرکت حدود دو ماه معوقه پرداخت حقوق کارگران خود را دارند و مابقی واحد‌های صنعتی و تولیدی در قوچان پرداخت حقوق کارگران و کارکنانشان را به‌روز و ماهیانه انجام می‌دهند و مشکل دیگری در حوزه کار و کارگری در سطح شهرستان وجود ندارد.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قوچان گفت: موضوعات و مباحث دیگری درزمینه درخواست‌ها و مشکلات واحد‌های صنعتی و تولیدی هم موردبررسی قرار می‌گیرد که عمده آن به پرداخت تسهیلات، نبود نقدینگی و بدهی به تأمین اجتماعی، مالیات و دارایی و شرکت گاز مرتبط است و باید با همکاری و هماهنگی بین دستگاهی این مشکلات نیز مرتفع شود.

دیگر خبرها

  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • حضور ۸واحد تولیدی از قزوین در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • بازدید رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از دانش‌بنیان‌های شهرک صنعتی هشتگرد
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال