Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-02@02:34:23 GMT

لوازم یدکی ولکس از کجا تهیه کنیم؟

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۳۵۶۲۱

کشور چین با جمعیت حدودی 1.4 میلیارد نفر به عنوان یکی از پرجمعیت‌ترین کشورهای جهان است که سالانه با تولید 20 میلیون خودرو در بازارهای جهانی توانسته است نیاز بسیاری از کشورها را مرتفع نماید. یکی از خودروهای چینی پرطرفدار خودروی ولکس C30 است که محبوبیت زیادی در بین مردم دارد. افراد با خرید خودروی چینی مورد نظر خود باید بتوانند با شناخت یک فروشگاه معتبر قطعات یدکی مناسب خودروی خود را خریداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عنوان نمونه خرید قطعات یدکی ولکس VOLEX C30 برای کسانی که دارای خودروی ولکس C30 هستند حائز اهمیت است.

با توجه به افزایش قیمت خودروهای داخلی بسیاری از افراد بر اساس نیاز خود به دنبال خرید خودروهای چینی هستند تا بتوانند از یک محصول کاربردی برای استفاده روزمره استفاده کنند. تهیه کردن لوازم جانبی خودروهای چینی به عنوان یک دغدغه کلیدی شناخته می‌شود که استفاده کنندگان با شناخت یک فروشگاه معتبر قادر خواهند بود تا به قطعات یدکی ولکس VOLEX C30 و دیگر خودروهای چینی به سهولت دسترسی پیدا کنند.

دلایل خرید خودروهای چینی

شاید به جرأت بتوان گفت که یکی از مواردی که باعث خرید خودروهای چینی نظیر ولکس c30 می‌شود، وجود امکانات بی‌نظیر این نوع از خودروها است. افراد با هزینه کمتر نسبت به خودروهای داخلی می‌توانند خودروی چینی مورد نظر خود را خریداری کنند. وجود مجموعه معتبر که خدمات لوازم جانبی خودروهای چینی را ارائه نماید باعث می‌شود تا دغدغه خریداران کمتر شود. افراد با خرید قطعات و لوازم یدکی ولکس VOLEX C30 از یک مجموعه معتبر می‌توانند در صورت نیاز خودروی خود را سرویس نمایند.

در واقع مهم‌ترین دلیل برای خرید خودروهای چینی، بحث آپشن‌های استفاده شده در محصول و قیمت آن است که این امر مورد توجه افراد قرار گرفته است. تنوع محصولات چینی به گونه‌ای است که افراد بر اساس نیاز خود قادر خواهند بود تا به خودروی مورد نظرشان دسترسی پیدا کنند. یکی از خودروهای پرطرفدار و محبوب چینی خودروی گریت وال ولکس است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

بررسی خودروی ولکس c30

گریت وال هفتمین خودروساز چینی است که با ارائه محصولات باکیفیت و فول آپشن توانسته است در بازارهای داخلی چین و کشورهای دیگر از محبوبیت زیادی برخوردار شود. افراد با خرید خودروی ولکس و در صورت نیاز به خرید قطعات یدکی ولکس VOLEX C30 می‌توانند محصولات یدکی این خودرو را از بازارهای داخلی به آسانی خریداری کنند. ولکس C30 در دو مدل جعبه دنده‌ای و اتوماتیک در بازار ایران وجود دارد که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است.

حداکثر سرعت تعبیه شده در این خودرو حدود 170 کیلومتر در ساعت است که به دلیل داشتن مصرف سوخت مناسب و امکانات بی‌نظیر مورد توجه خریداران قرار دارد. استفاده کنندگان می‌توانند لوازم یدکی ولکس C30 را از فروشگاه‌های داخل کشور به آسانی و با خیال راحت خریداری کنند. وجود قطعات یدکی ولکس که در بازار قابل تهیه کردن است باعث می‌شود تا دغدغه خریداران به کمترین میزان خود برسد.

از مزایای خودروی ولکس C30 می‌توان به کیفیت سوخت مناسب و مصرف سوخت پایین اشاره کرد. مدل دنده دستی و اتوماتیک این خودرو تفاوت‌های محسوسی با یکدیگر دارند که قطعات یدکی هر کدام متفاوت است. در واقع تهیه کردن قطعات یدکی ولکس VOLEX C30 اتوماتیک کمی دشوارتر از مدل دنده‌ای آن است. از جمله امکانات قرار گرفته شده در خودروی ولکس سی 30 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

وجود سیستم ترمز ضد قفل با سیستم توزیع الکترونیکی نیرو وجود کیسه هوای ایمنی راننده و سرنشین استفاده از فرمان هیدرولیک سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک ارائه چراغ‌های مه شکن جلو و عقب برقی قفل میکروسوییچی درب خودرو سانروف و باز شدن خودکار درب‌ها در هنگام تصادف قفل خودکار حساس به سرعت و قفل کودک سیستم هشدار بسته نبودن کمربند ایمنی گرمکن شیشه عقب سیستم صوتی کاربردی

هر کدام از امکانات تعبیه شده برای خودروی ولکس c30 باعث می‌شود تا استفاده کنندگان بتوانند در رفاه کامل این محصول را خریداری کنند. افراد در صورت نیاز جهت خرید لوازم یدکی گریت وال ولکس باید بتوانند یک فروشگاه معتبر را شناسایی کنند تا با خیال راحت به قطعات یدکی ولکس VOLEX C30 دسترسی پیدا کنند.

تهیه‌ی لوازم یدکی ولکس از مرجع معتبر

یکی از معیارهای خرید خودرو در بسیاری از افراد که دارای تجربه کافی در زمینه خرید خودروهای داخلی و خارجی هستند، تهیه کردن لوازم جانبی محصول خریداری شده است. در واقع افراد قبل از خرید خودروهای وارداتی سعی می‌کنند تا در مورد موجودی لوازم جانبی آن خودرو تحقیق نمایند تا در صورت نیاز بتوانند به راحتی به لوازم جانبی خودرو دسترسی پیدا کنند. خودروی ولکس C30 یکی از خودروهای محبوب در بازار چین و جهان است که در ایران نیز یافت می‌شود.

خریداران به سهولت می‌توانند با شناخت فروشگاه‌های موجود در کشور به قطعات یدکی ولکس VOLEX C30 دسترسی پیدا کنند. فروشگاه‌های زیادی محصولات یدکی چینی را به فروش می‌رسانند که در بین آنها شناخت یک مجموعه تخصصی باعث می‌شود تا افراد ضمن صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های خود بتوانند محصولات جانبی باکیفیت را خریداری کنند. در بین فروشگاه‌های ارائه دهنده لوازم یدکی ولکس C30 می‌توان به فروشگاه اینترنتی چاینیز اتوپارت اشاره کرد.

خرید قطعات یدکی ولکس از چاینیز اتوپارت

فروشگاه چاینیزاتوپارت به صورت تخصصی قطعات یدکی خودروهای چینی را به مشتریان ارائه می‌نماید. وجود خودروهای چینی در داخل کشور و استقبال مردم از این خودروها باعث شده است تا این مجموعه به صورت تخصصی بر روی محصولات چینی فعالیت نماید. یکی از خودروهای چینی پرطرفدار در داخل کشور خودروی ولکس C3 است که قطعات یدکی ولکس VOLEX C30 به راحتی در این فروشگاه قابل خریداری است. مجموعه چاینیز اتوپارت عرضه کننده مستقیم قطعات یدکی خودروهای چینی است که محصولات خود را با تضمین کیفیت و قطعات اصلی ارائه می‌نماید.

 فروشگاه لوازم یدکی چاینیزاتوپارت این اطمینان را به شما می‌دهد که کالاهای فروخته شده بهترین قیمت را با بهترین کیفیت دارند. اگر بخواهید به آسانی بهترین قطعات یدکی ولکس VOLEX C30 را با کمترین قیمت خریداری کنید بهتر است به این فروشگاه سر بزنید. در صورت تمایل برای انتخاب و خرید لوازم یدکی خودروهای چینی می‌توانید به فروشگاه چاینیز اتوپارت به آدرس chineseautopart.ir مراجعه نمایید.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: خرید قطعات یدکی خرید خودروهای چینی دسترسی پیدا کنند یکی از خودروهای خریداری کنند باعث می شود استفاده کنند صورت نیاز لوازم جانبی خرید خودرو تهیه کردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۵۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) خودروی لوکس چینی که قرار است به جنگ ب‌ام‌و و بنز برود

هونگچی سدان لوکس خود را به نام Guoya، برای رزرو توسط مشتریان در سراسر جهان معرفی کرد. این خودرو تحت برند جدید Hongqi Golden Sunflower قرار می‌گیرد و آن را می‌توان یکی از اولین رقیبان مستقیم مرسدس‌بنز S کلاس و ب‌ام‌و سری ۷ به حساب آورد.

علاوه بر Guoya، سه مدل دیگر به نام‌های Guoyao، Guoli و Guoyue ناوگان Golden Sunflower این برند را تشکیل می‌دهند. گلدن سان فلاور نامی از گران‌ترین و مجلل‌ترین مدل‌های هونگچی است.

این مدل که قبلاً با نام هونگچی L ۱ شناخته می‌شد، از زبان طراحی خودروی L-Concept استفاده می‌کند. نمای جلویی آن از یک جلوپنجره بزرگ آبشاری استفاده می‌کند که با ادوات کرومی تزئین شده است، در حالی که چراغ‌های جلوی گرد در هر دو طرف حس خاصی را به شما می‌دهند. لوگوی مرکزی و برجسته هونگچی قابل جمع شدن است.

شایان ذکر است که چراغ‌های جلو از فناوری DLP (پردازش نور دیجیتال) بهره می‌برند که چراغ‌ها را قادر می‌سازد تا نور را در جاده به حداکثر برسانند و نماد‌هایی را برای نشان دادن به عابران پیاده نمایش دهند. هونگچی ادعا می‌کند که طرح چراغ عقب از شکل "فانوس قصر" الهام گرفته شده است.

ابعاد این خودرو ۵۳۵۳/۱۹۹۸/۱۵۱۱ میلی‌متر و فاصله بین دو محور ۳۲۶۰ میلی‌متر است. هونگچی این مدل را در مدل‌های ۴ نفره و ۵ نفره عرضه می‌کند. از بغل، این خودرو دارای فاصله کم از سطح زمین، همراه با بدنه دو رنگ سفید - قرمز و رینگ‌های ۱۹ یا ۲۰ اینچی پره‌ای متراکم است.

دو گزینه پیشرانه برای مشتریان در دسترس است، پیشرانه پلاگین هیبریدی ۳.۰ T و پیشرانه پلاگین هیبریدی ۴.۰ T که هر دو با گیربکس ۸سرعته اتوماتیک جفت می‌شوند. موتور ۳.۰ T دارای حداکثر قدرت ۳۸۸ اسب بخار است. موتور ۴.۰ T حداکثر قدرت ۴۸۲ اسب بخار دارد. هر دو پیشرانه با بسته‌های باتری لیتیومی سه‌تایی جفت می‌شوند، اما ظرفیت و برد مشخصی در حال حاضر توسط هونگچی به طور رسمی اعلام نشده است.

همانطور که قابل حدس بود، کابین خودرو مجهز به نمایشگر کیلومترشمار و یک صفحه‌نمایش مرکزی بزرگ است. لوگوی نمادین گلدن سان فلاور در فرمان خودرو دیده می‌شود. فضای داخلی نیز با تعداد زیادی روکش چوب تزئین شده که با پوشش چرمی نرم و مواد فلزی تکمیل شده است.

یک صفحه‌نمایش لمسی در ردیف عقب برای کنترل عملکرد‌های داخلی مانند گرمایش صندلی، ماساژ و دمای تهویه‌مطبوع وجود دارد. امکانات دیگر عبارت‌اند از هدآپ دیسپلی با قابلیت واقعیت افزوده، حالت تعامل چندحالته چهره، صدا و حرکت و تنظیم هوشمند نور محیط.

منبع: خبر آنلاین؛ امیر مسعود عابدین

tags # خودرو لوکس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • لوازم یدکی رنو
  • (تصاویر) خودروی لوکس چینی که قرار است به جنگ ب‌ام‌و و بنز برود
  • از کجا میشه لوازم یدکی چانگان خرید و ارسال داشته باشه؟
  • اوکراین با کمبود قطعات یدکی برای تعمیر تجهیزات غربی روبرو است
  • راهنمای جامع برای تهیه قطعات ماشین لباسشویی
  • راه‌های تشخیص کالای تقلبی از اصلی در بازار لوازم یدکی خودرو | علامت استاندارد تقلبی یا اصل؟
  • تعمیر مایکروفر در محل و سلام به دنیای پخت و پز آسان
  • ◄ لوازم یدکی ماکسیما اصل را از کجا تهیه کنیم؟