Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@04:53:50 GMT

شریف: تخریب ظریف تنها به شخص وی منتهی نمی شود

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۳۵۶۶۵

شریف: تخریب ظریف تنها به شخص وی منتهی نمی شود

دبیرحزب همبستگی دانش آموختگان ایران گفت: عده‌ای از ترس اینکه ممکن است ظریف در عرصه انتخابات ریاست جمهوری شرکت کند و با اقبال مردم روبرو شود دست به تخریب دستگاه دیپلماسی کشور زده‌اند.

احمد شریف در گفت وگو با خبرنگار ایمنا پیرامون صوت جنجالی محمدجواد ظریف، اظهار کرد: مطالبی که محمد جواد ظریف در این صوت گفت مطالب جدیدی نبود؛ زیرا برخی از آنها قابل پیش بینی و برخی از این موارد بر اساس شواهد کاملاً مشخص بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر همین اساس تا پیش از انتشار این صوت برای همه واضح بود که دلیل اصلی استعفای وزیر امورخارجه حضور بشار اسد بدون اطلاع وی در تهران بود.

دبیر حزب همبستگی دانش آموختگان ایران ادامه داد: مبحث تقدم مسائل میدانی به مسائل دیپلماتیک قابل پیش بینی بود، زیرا این دو امر اثر متقابل بر روی یکدیگر دارد؛ بنابراین مطالبی که در این صوت جنجالی توسط وزیر امورخارجه بیان شده است مطالب محرمانه‌ای نبود و صدمه‌ای به منافع ملی کشور نخواهد زد.

شریف خاطرنشان کرد: مطالبی که در این صوت بیان شده تا پیش از این برای فعالان سیاسی و کارشناسان روابط بین‌الملل واضح بود.

وی ادامه داد: متأسفانه در برخی مواقع رقابت‌های سیاسی به دشمنی تبدیل می‌شود و این دشمنی‌ها حتی تا مرز حذف شخصیت‌ها از عرصه سیاسی پیش خواهد رفت. ظریف بیش از ۸ سال سخنگوی رسمی نظام جمهوری اسلامی ایران در مجامع بین‌المللی بوده و مقامات عالی ایران نیز از تمامی اقدامات وی با خبر بودند.

شریف تصریح کرد: عده‌ای از ترس اینکه ممکن است ظریف در عرصه انتخابات ریاست جمهوری شرکت کند و با اقبال مردم روبه‌رو شود دست به تخریب دستگاه دیپلماسی کشور زده اند؛ بنابراین تخریب ظریف تنها به شخص وی منتهی نمی‌شود و دستگاه سیاست خارجی کشور را زیر سوال می‌برد.

کد خبر 489808

منبع: ایمنا

کلیدواژه: محمدجواد ظریف جواد ظریف افشای فایل صوتی ظریف سعید لیلاز و ظریف فایل صوتی ظریف واکنش ها به فایل صوتی ظریف فایل صوتی ظریف درباره هواپیمای اوکراینی فایل صوتی مصاحبه ظریف و سعید لیلاز ماجرای فایل صوتی ظریف مصاحبه ظریف مصاحبه محرمانه ظریف شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۵۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب پل سید کلاته رامیان رفت و آمد را مختل کرد

دریافت 17 MB کد خبر 6089366

دیگر خبرها

  • اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه
  • گردهمایی بزرگ تاریخ علم
  • تولید خودروهای برقی تویوتا استارت نخورد
  • تربیت فضلای دین توسط ماموستا فخری از حسنات ماندگار دفتر زرین زندگانی آن عالم فقید است
  • ظریف، همچون بند زدن برگ گل! | چینی‌بندزن! یه دل شکسته رو هم بند می‌زنی؟
  • «کولبری» نه شغل است و نه شریف/ مردم از ناچاری بار بر دوش می‌گیرند
  • تسلیت رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در پی درگذشت خانم معصومه حائری
  • تخریب پل سید کلاته رامیان رفت و آمد را مختل کرد
  • چگونه شریف در محله تاریخی طرشت ستاره خاورمیانه شد؟
  • کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت​