Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@18:28:12 GMT

یک‌میلیون بسته معیشتی در میان نیازمندان توزیع می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۳۶۲۴۵

یک‌میلیون بسته معیشتی در میان نیازمندان توزیع می‌شود

گروه استان‌ها - رئیس سازمان بسیج مستضعفین از توزیع یک‌میلیون بسته معیشتی هم‌زمان با موج چهارم شیوع بیماری کرونا در ماه مبارک زمضان توسط سپاه در سطح کشور خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  ری  ، سردار غلامرضا سلیمانی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تداوم کمک‌های مؤمنانه در سپاه اظهار داشت: هم‌زمان با موج چهارم شیوع بیماری کرونا در کشور یک‌میلیون بسته کمک معیشتی با کمک خیران آماده‌شده که تا پایان ماه مبارک رمضان در میان خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در راستای عمل به تأکیدات رهبر معظم انقلاب طرح رزمایش مؤمنانه برای امدادرسانی به نیازمندان شناسایی‌شده ادامه خواهد داشت و البته تعداد کمک‌ها بسیار بیشتر از آمار اعلام‌شده است.

تداوم رزمایش کمک مومنانه سپاه در کردستان/توزیع 6250 بسته معیشتی + تصاویرتداوم رزمایش کمک مومنانه/مجموعه سپاه تعامل خوبی با قرارگاه ستاد مقابله با کرونا داشته استبیش از 207 میلیارد تومان خدمات در قالب قرارگاه کمک مومنانه بین نیازمندان استان مرکزی توزیع شد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه گفت: بسیج به‌عنوان پاره تن مردم و به‌عنوان یک تشکیلات مردمی که در راستای مصالح مردم حرکت می‌کند، برنامه‌های مختلفی در طول سال برای حمایت از مستضعفان انجام می‌دهد.

سردار سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: کمک به ازدواج جوانان، ایجاد اشتغال، آزادی زندانیان غیرعمد و تحقق اقتصاد مقاومتی مردم‌سالار ازجمله برنامه‌های بسیج در کمک‌رسانی به نیازمندان است.

انتهای پیام/ ت

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۶۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه سپاه همیشه همراه جامعه کشاورزی استان بوشهر است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو ظهر دوشنبه در دیدار با سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر ضمن تبریک به سرپرست جدید سازمان انتظارات و راهکارها بخش کشاورزی را عنوان کرد.

فرمانده محترم سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: کارها باید با روحیه جهادی، نه اداری انجام شود و سلامتی کار یکی از مهمترین مسائل است.

وی خاطر نشان کرد: مجموعه سپاه و بسیج جامعه کشاورزی و بسیج سازندگی در هر زمینه‌ای که باعث رشد بخش کشاورزی در مناطق محروم می‌شود، آماده همکاری است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: فضا و محیط جهاد باید مانند دهه اول انقلاب باشد و کارکنان با روحیه جهادی و با تلاش و پشتکار وظایف خود را انجام دهند.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر به ارائه برنامه‌ها و اهداف کوتاه مدت و بلند مدت سازمان و همچنین طرح‌هایی که با توجه به شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم می‌توان تا پایان سال به انجام رسد پرداخت.

مرتضی بحرانی همچنین از مسئول بسیج جامعه کشاورزی استان دعوت کرد تا در نشست‌های مهم سازمانی حضور فعال داشته باشند.

در پایان سرگرد دسترس، مسئول بسیج جامعه کشاورزی استان بوشهر ضمن آرزوی توفیق برای دکتر منفرد در عرصه‌های مختلف و آرزوی موفقیت برای سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر در مسئولیت جدید بیان کرد: این جامعه با توجه به نیروهای انسانی که دارد به طور کامل در کنار سازمان و آماده هرگونه همکاری در جهت پیشرفت اهداف سازمانی دارد.

کد خبر 6098162

دیگر خبرها

  • مجموعه سپاه همیشه همراه جامعه کشاورزی استان بوشهر است
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • اجرای قریب به ۱۲۰۰ برنامه در سیستان و بلوچستان
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان