Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@01:35:07 GMT

دولت از موضع اقتدار و عزت با دنیا تعامل کند

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۳۶۳۷۰

دولت از موضع اقتدار و عزت با دنیا تعامل کند

نماینده مردم دامغان در مجلس گفت: دولت آینده تعامل و ارتباط با دنیا را از موقع اقتدار و عزت پیش ببرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اکبر علیزاده برمی در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز، اظهار کرد: یکی از مهمترین شاخصه‌های رئیس جمهور این است که خود را نوکر مردم دانسته و با هدف باز کردن گره مشکلات آن‌ها روی کار بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: مردمی بودن، با مردم بودن و از مردم بودن البته نه در شعار که در عمل باید از ویژگی‌های رئیس جمهور منتخب باشد، همچنین او باید نگاه و امیدش را از خارج برداشته و توان خود را روی بارور و بالفعل کردن ظرفیت‌های بالقوه کشور متمرکز کند.   نماینده مردم دامغان در خانه ملت عنوان کرد: در دنیایی زندگی می‌کنیم که کراوات زده‌ها به راحتی آدم می‌کشند و با خلق داعش بدترین جنایات را رقم می‌زنند، هر جا جنگی به راه افتاده دستان این کراوات و ادکلن‌زده‌ها به خون مظلومان آغشته شده است.   علیزاده بیان کرد: البته منظور این نیست که ایران با خارج قطع ارتباط کند، مقصود آن است که مرادوات سیاسی با دیگر کشورها به استثنای رژیم صهیونیستی که آن را به رسمیت نمی‌شناسیم، از موقع اقتدار انجام شود.   وی ادامه داد: مذاکره با کشورها عرصه بده بستان است، بنابراین هرگونه مذاکره باید بر پایه حفظ عزت و اقتدار ملت و کشور ایران انجام شود، بنابراین دلیل حساسیت روی مذاکرات برجامی این است که دیدند مذاکره‌کنندگان کلاه گشادی بر سر مردم گذاشتند.   نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی افزود: ما در برجام همه آن چیزهایی که پایه‌های اقتدار هسته‌ای‌مان بود را دادیم و حتی یک آبنبات هم نگرفتیم، بنابراین می‌گوییم مذاکره با دست خالی و بدون بده بستان عایدی و دستاوردی برای کشور ندارد.   علیزاده تصریح کرد: بر این اساس دولت سیزدهم باید در کنار تعامل با دنیا، مرادوات و مذاکرات در عرصه سیاست خارجی و روابط بین‌الملل را بر پایه اصول عزت مردم و از موضع اقتدار انجام داده و به کسی باج ندهد، به عبارت بهتر ارتباط سیاسی داشته باشد نه وابستگی سیاسی.   وی اظهار کرد: همچنین دولت آینده باید بخش مهمی از توان خود را روی احیا و فعال‌سازی ظرفیت‌های داخلی معطوف کرده و از منابع غنی و بیشمار موجود در کشور به نحو مطلوب برای عبور از مشکلات استفاده کند.   نماینده مردم دامغان در خانه ملت اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را یکی از اولویت‌‎های کالری دولت سیزدهم برشمرد و گفت: مسوولان نوکری مردم را برای خود نعمت و غنیمت شمرده و تنها برای حل مشکلات آن‌ها تلاش کنند.   انتهای پیام/*

منبع: دانا

کلیدواژه: نماینده مردم دامغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۶۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور : عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد

وزیر کشور با بیان اینکه عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد، گفت: وعده‌هایی که امام عزیزمان و رهبری عزیزمان داده بودند تحقق آن‌ها را به عینه مشاهده می‌کنیم.
 
به گزارش تسنیم؛ احمد وحیدی وزیر کشور اظهار داشت: وعده صادق امروز ایران عزیزمان در اوج افتخار و اوج توجهات جهانی قرار داده است.
 
وی گفت: وعده‌هایی که امام عزیزمان و رهبری عزیزمان داده بودند تحقق آن‌ها را به عینه مشاهده می‌کنیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وزیر کشور : عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • مردم پایه اقتدار حکومت اسلامی را تشکیل می‌دهند
  • ضرورت تعامل دولت و مجلس برای رونق تولید و اشتغال
  • چند حقیقت شگفت انگیز درباره کشور هند و فرهنگ مردم آن
  • باقری: عملیات وعده صادق انگیزه دانشجویان آمریکا علیه صهیونیست‌ها را افزایش داد
  • عملکرد دستگاه‌ها در اجرای اعتبارسنجی هماهنگ بانکی بررسی شد
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم
  • عملیات وعده صادق اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در دنیا اثبات کرد
  • موضع دولت درخصوص انتخاب رئیس مجلس دوازدهم