Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از آزادی ۲۰۵ زندانی جرائم مالی غیر عمد با مبلغی بالغ بر ۷۹۰ میلیارد ریال با کمک ستاد دیه استان خبر داد. خبرگزاری میزان- توسلی زاده از آزاد ۲۰۵ زندانی جرائم مالی غیرعمد در سال ۱۳۹۹ در کرمانشاه با همکاری ستاد دیه و خیرین استان خبر داد و افزود مبلغ محکومیت این افراد بالغ بر ۷۹۰ میلیارد ریال بوده است و نکته قابل توجه در این موضوع این است که با رایزنی که با شکات پرونده صورت گرفته است بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال از این مبلغ توسط خود شکات پرونده بخشیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس کل دادگستری که در مراسم گلریزان و با همکاری ستاد دیه و اداره زندان‌ها و نیز خیرین در دادگستری استان سخن می‌گفت یادآور شد نفس این کار پسندیده و ارزشمند است و بر کسی پوشیده نیست آزادی یک پدر که ناخواسته در زندان به سر می‌برد و برگشت آن به آغوش خانواده چقدر می‌تواند ارزشمند باشد.

وی افزود: در این کار نیاز به فرهنگ سازی داریم که اقشار مختلف جامعه را به این کار‌های خیرخواهانه دعوت کنیم. وقتی سربازی حقوق خود را به آزادی یک زندانی هدیه می‌کند متوجه می‌شویم چقدر مردم ما در انجام امور خیر پیش قدم و خدمتگزارند.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از آزادی ۲۰۵ زندانی جرائم مالی غیر عمد با مبلغی بالغ بر ۷۹۰ میلیارد ریال با کمک ستاد دیه استان خبر داد.با اشاره به اینکه در سطح استان کرمانشاه ظرفیت‌های خوبی برای این کار وجود دارد تاکید کرد مسئولین امر موظفند با شناسایی این ظرفیت‌ها و طلب کمک از آن‌ها به همنوع خود کمک کنند. چرا که همه ما امانتداری بیش در این دنیا نیستیم و هر چه که در اختیار ماست از برکات حضرت حق است و باید در راه خیر بذل کنیم.

وی در پایان خاطر نشان ساخت: خوشیختانه هر ساله با کمک ستاد دیه استان و نیز جمعی از خیرین و مسئولین امر و به مناسبت میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) مراسم گلریزان برای کمک به آزادی زندانیان جرائم مالی غیر عمد در کرمانشاه برگزار می‌شود و با استقبال خوب هم استانی‌های عزیز همراه است و کمک‌های شایانی نیز صورت می‌گیرد که در این جلسه مبلغ ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال از سوی خیرین جهت آزادسازی زندانیان اختصاص پیدا کرد.           بیشتر بخوانید:           آزادی ۳۵۳ مددجوی واجد شرایط جرایم غیرعمد در کرمان انتهای پیام/ برچسب ها: کرمانشاه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرمانشاه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد جرائم مالی غیر عمد استان کرمانشاه میلیارد ریال ستاد دیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۶۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ درصد جامعه استان از طرح فجرانه استفاده کردند

مختار احمدی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه طرح‌های فجرانه و یسنا همچنان ادامه دارند، گفت: طرح فجرانه برای هفت دهک اول جامعه صادر شده که در استان با استقبال‌های خوبی مواجه شده، بیش از پنج هزار فروشگاه خرد و کلان متصل به طرح کالابرگ هستند.

وی ادامه داد: ۸۰ درصد جامعه استان کرمانشاه از طرح فجرانه استفاده کردند و ۱۶ میلیارد ریال آورده طرح کالابرگ بود، دولت بنا دارد این طرح را ادامه دهد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در خصوص طرح یسنا بیان کرد: مرحله دوم این طرح از ۳۰ فروردین ماه آغاز شده و این طرح برای مادران شیرده فرزندان زیر ۲ سال با هدف حمایت از خانوار در راستای فرزندآوری اجرا می‌شود.

احمدی در پایان، گفت: مشمولین این طرح سه دهک اول جامعه هستند که ۹۳۵ هزار مادر در دور دوم در کشور شناسایی شده و ۶ میلیون ریال به صورت ماهانه تسهیلات به آن‌ها داده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • درس پسندیده معلم رامیانی به دانش آموزان خود
  • سند‌های «رفسنجان قشم» ساماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • سند‌های «رفسنجان قشم» سازماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • اجاره وثیقه برای زندانی با وکیل پایه یک دادگستری
  • آزادی زندانی پس از تحمل ۱۵ سال حبس
  • ۸۰ درصد جامعه استان از طرح فجرانه استفاده کردند
  • اختصاص اولین حقوق به آزادی زندانیان غیر عمد
  • بازگشت زندانی جرایم غیر عمد به آغوش خانواده
  • آزادی زندانی جرائم غیر عمد در چهارمحال و بختیاری