Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس در اردبیل، رزمایش کمک‌های مومنانه شهرستان اردبیل جهت توزیع ۱۲۰۰ بسته معیشتی در محل سپاه ناحیه اردبیل برگزار شد.

حجت الاسلام میثم فیاضی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در این رزمایش با اشاره به توزیع بیش از ۳۰هزار بسته معیشتی تا پایان ماه مبارک رمضان اظهار کرد: امروز بیش از ۱۲۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سپاه، خیرین و مجموعه بسیج از ابتدای شیوع کرونا همواره پای کار بوده و اقدامات مناسبی در راستای مقابله با این ویروس منحوس و حمایت از آسیب‌دیدگان این بیماری انجام داده‌اند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد: در وضعیت اقتصادی و شیوع ویروس کرونا که برخی از افراد را با مشکلاتی مواجه کرده، خیرین و مردم استان می‌توانند با شرکت در رزمایش کمک مومنانه از نیازمندان دستگیری کنند.

وی تاکید کرد: مردم متدین استان اردبیل می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب‌های اعلام شده از سوی سپاه و بسیج جهت مشارکت در رزمایش بزرگ و سراسری کمک‌های مومنانه واریز کنند تا بخشی از مشکلات اقتصادی افراد آسیب دیده از کرونا نیز رفع شود.

کاهش بیماران در سایه همراهی و همدلی مردم و مسؤولان

مسعود امامی یگانه، فرماندار شهرستان اردبیل نیز در این رزمایش با اشاره به اقدامات بسیار ارزشمند سپاه و بسیج در مقابله با ویروس کرونا تصریح کرد: مجموعه سپاه و بسیج از روزهای آغاز شیوع این ویروس منحوس تا دورافتاده‌ترین مناطق استان اقدامات ارزشمندی انجام داده‌اند.

وی افزود: در قالب طرح شهید سلیمانی نیز با همراهی نیروهای بسیج و کادر درمان اقدامات ارزشمندی انجام شده به طوری‌که در پیک‌های مختلف با همراهی مردم و اعضای قرارگاه شهید سلیمانی و ایثار کادر درمان شاهد موفقیت‌های بزرگی هستیم.

فرماندار اردبیل بیان کرد: همراهی مردم و اقدامات مجموعه‌های مختلف اجرایی و کادر درمان در پیک چهارم نیز باعث شد تا اردبیل از وضعیت قرمز به نارنجی و برخی شهرستان‌ها به وضعیت زرد تغییر یابند که تداوم این وضعیت و کاهش بیماران نیازمند عزم جدی و همراهی مردم است.

وی تاکید کرد: وضعیت قرمز کرونایی باعث تعطیلی و محدودیت‌های بسیاری می‌شود که اقتصاد بازار را با چالش مواجه می‌کند و برای رفع این محدودیت‌ها باید مردم و اصناف پروتکل‌های بهداشتی را به جد رعایت کنند.

انتهای پیام/3463/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: مسعود امامی یگانه فرماندار اردبیل کمک های مومنانه سپاه ناحیه اردبیل بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۷۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد

به گزارش خبرنگار مهر، قباد مبشری ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این بسته ها، به همت مرکزنیکوکاری «سمت خدا» بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد

وی بیان داشت: یکی از مهمترین اقدامات کمیته امداد، توسعه و جلب مشارکت های مردمی و تأسیس مراکز نیکوکاری در همین راستا بوده است.

مبشری افزود: مراکزنیکوکاری در سطح ملی و استانی با نگاه محله محور سعی دارند تا نیازمندی خانواده‌های بی‌بضاعت را رفع کنند.

وی اظهار داشت: مرکزنیکوکاری «سمت خدا» و ویژه برنامه سمت خدا، با هدف حمایت از خانواده‌های نیازمند، در اقدامی خداپسندانه اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های گوشت قرمز کرده است.

مبشری تصریح کرد: در مجموع با مشارکت مرکز نیکوکاری سمت خدا با اولویت زنان سرپرست خانوار، ایتام و سالمندان چهار هزار و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز، به ارزش دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شد.

کد خبر 6093271

دیگر خبرها

  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • برگزاری تجمع در خاش برای حمایت از دانشگاهیان آمریکا و اروپا
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • ۶۰ عنوان برنامه طی هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود
  • ۶۰ عنوان برنامه در طول هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود