Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@10:20:55 GMT

اعطای نشان سلامت به بیمارستان شهدای یافت آباد

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۳۷۵۲۲

اعطای نشان سلامت به بیمارستان شهدای یافت آباد

خبرگزاری آریا - طی مراسمی با حضور مدیر کل سلامت شهرداری تهران در هفته ملی سلامت، از تلاشهای مدیریت و کادر درمان بیمارستان شهدای یافت آباد با اعطای نشان سلامت تجلیل شد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 18 ، فریبا فتحی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ضمن بیان مطلب فوق افزود : همزمان با فرا رسیدن این هفته که برنامه های آن با شعار ساختن جهانی عادلانه تر و سالم تر برگزار می شود، از خدمات ارزشمند مدیریت و تلاشهای کادر این مرکز درمانی که پذیرای خیل عظیمی از افرادمبتلا به ویروس کرونا بوده، با اهدای نشان سلامت تقدیر بعمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد : تداوم دامنه همکاریهای مشترک فی مابین مدیریت شهری منطقه و این مرکز درمانی به جهت پیشگیری از شیوع موج چهارم ویروس کرونا، بررسی مسائل و مشکلات موجود در کنار اعطای نشان سلامت به مدیریت این مرکز درمانی با حضور مدیر کل سلامت شهرداری تهران در هفته ملی سلامت از دیگر بخشها و موضوعات مطروحه در این مراسم بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نشان سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۷۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش

ایسنا/گیلان دو باب خانه بهداشت به مناسبت هفته ملی سلامت در شهرستان تالش افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

صبح امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه و در هفته ملی سلامت دو باب خانه بهداشت در روستای مسجد قاباقی چوبر و روستای کوهستانی بره پشت و تنکاب افتتاح شد.

ایرج موذن، فرماندار شهرستان تالش در حاشیه این افتتاح درباره جزئیات این طرح اظهار کرد: این خانه‌های بهداشت به مساحت ۱۴۴ متر مربع با اعتبار هر خانه ۴۶ میلیارد ریال افتتاح شد.

موذن افزود: تمام خدمات بهداشتی و درمانی به خانوارهای تحت پوشش این مناطق ارائه می‌شود.

همچنین سعید رستمی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تالش ضمن تأکید بر لزوم بهره مندی آحاد جامعه از خدمات بهداشتی و درمانی مناسب و باکیفیت، اظهار کرد: امکانات اولیه برای ارائه خدمات کنترل بهداشت و سلامت مادران باردار و امکانات لازم برای واکسیناسیون اطفال نیز در این خانه‌های بهداشت قرار دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تالش افزود: یک روز در هفته، پزشک عمومی برای ویزیت رایگان اهالی روستا نیز در خانه بهداشت مستقر هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آیت الله رئیسی از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد بازدید کرد
  • بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد
  • توجه به توریسم درمانی در ساخت بیمارستان کلاهدوز قوچان مؤثر است
  • بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت
  • بازدید رئیس جمهور از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد
  • بازدید رئیسی از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • تجهیز بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود