Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، رحمان سادات نجفی مدیرعامل جامعه بازاریان کیش گفت: چندی پیش شایعه‌هایی در خصوص فروش و واگذاری جزایر ایرانی به خصوص جزیره کیش به چینی‌ها عنوان شد که صحت نداشت و امروز دوباره این شایعه‌ها در مورد واگذاری مراکز تجاری در جزایر کیش و قشم به چینی‌ها به گوش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سادات نجفی با با بیان اینکه این اخبار هیچ منبع و منشاء مستندی ندارد و همچنین واگذاری املاک به افراد غیر ایرانی دارای شرایط خاصی بوده و این امر به سهولت امکان پذیر نیست، تصریح کرد:  تاکنون چنین اتفاقی صورت نگرفته است و در صورت انجام چنین موردی جامعه بازاریان به عنوان اولین نهاد رسیدگی بر امور اصناف باید از این موضوع اطلاع پیدا کند.

مدیرعامل جامعه بازاریان تاکید کرد: تعطیل شدن مراکز تجاری، گردشگری، تفریحی جزیره کیش به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور و قرمز شدن رنگ کیش باعث رکود در بازار‌های کیش شد که با توجه به اعلام تغییر رنگ بندی از سوی ستاد مبارزه با کرونا امیدواریم در روز‌های آتی روند ورود گردشگران به جزیره کیش بهبود یافته و رونق به بازار‌های کیش بازگردد.

او همچنین گفت: با تصمیم کمیته تخصصی شورای سلامت کیش ساعات کار بازار‌ها در جزیره کیش در دو شیفت صبح از ساعت ۱۰ تا ۱۳:۳۰ و شیفت عصر از ۱۷:۳۰ تا ۲۲:۳۰ اعلام شده است.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منطقه آزاد واگذاری جزایر جزیره کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۷۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای دلخراش ترین پرونده آدم ربایی از زبان کاراگاه پلیس / هنوز هم از فکر کردن به این پرونده احساساتی می شوم (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حفره بزرگ در‌ زمین اهواز پس‌ از باران (فیلم) در ارومیه چه خبر است؟ از قمه کشی رعب آور تا کورس های شبانه (فیلم) مجرم خیلی خطرناکی که هنوز خبری از دستگیری‌اش نیست! مردم می‌پرسند: اگر مثلا یک روحانی را کتک زده بود، زودتر شناسایی نمی‌شد؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • مشارکت بازاریان سراسر کشور در برپایی جشن‌های دهه کرامت
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • ممنوعیت ورود موتورسیکلت‌ به بازار اصفهان از ۱۷ اردیبهشت/بودجه مرمت بازار ۵ برابر شد
  • ماجرای دلخراش ترین پرونده آدم ربایی از زبان کاراگاه پلیس / هنوز هم از فکر کردن به این پرونده احساساتی می شوم (فیلم)
  • رسانه عبری: چین ارتش اسرائیل را به پهپاد مجهز می‌کند
  • محمد رهبری، پژوهشگر شبکه‌های اجتماعی: گشت ارشاد بیشتر از حمله ایران به اسراییل مورد توجه قرار گرفت/ جامعه از زمان ماجرای مادر قمی به مسأله حجاب حساس شده/ در ایتا یک جزیره جدا از جامعه شکل گرفته است
  • تاریخ برده‌داری به زبان طنز
  • ربات هوشمند خودروسازی چینی چری رونمایی شد
  • بازدید هیئت هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین
  • مورایس مسلمان شده؟ / ماجرای مسلمان شدن سرمربی سپاهان از زبان خودش + عکس و فیلم