Web Analytics Made Easy - Statcounter

پاریاو از توزیع بیش از یکصد بسته معیشتی حاوی اقلام مواد غذایی مورد نیاز خانواده ها همزمان با سالروز میلاد امام حسن (ع) میان محرومان و مستمندان شهرستان جهرم خبر داد.

«هادی پاریاو»  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع) گفت: از ابتدای ماه رمضان و به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» شهرستان جهرم، اجرای طرح «کمک مومنانه» در اولویت برنامه ها قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» جهرم افزود: در راستای اجرای این طرح، جمع آوری کمک های نقدی به وسیله بچه های مسجد آغاز شد که با تامین هزینه ها، خرید اقلام نیز از سوی عوامل اجرای طرح «کمک مومنانه» انجام شد.

 

به گفته وی در اجرای این مرحله از طرح «کمک مومنانه» که جهت کمک به خانواده های کم بضاعت انجام شده، خیران، نیکوکاران و اهالی مسجد پای کار آمده و بخشی از هزینه های این طرح را تامین کردند.

 

پاریاو ارزش هر بسته مواد غذایی را بیش از 200 هزار تومان عنوان کرد و اظهار داشت: بیش از یکصد بسته در اجرای این مرحله از طرح «کمک مومنانه» به همت و تلاش بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» تهیه شده است.

 

وی با اشاره به محتوای این بسته ها نیز گفت: هر بسته مواد غذایی شامل اقلام مورد نیاز خانواده ها همچون برنج، حبوبات، روغن، رب گوجه، ماکارونی و سویا بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» جهرم خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا و با فرمان مقام معظم رهبری، تا کنون چند مرحله طرح «کمک مومنانه» با هدف کمک و حمایت از خانواده های کم بضاعت و آسیب دیده از کرونا از سوی این کانون فرهنگی و هنری به اجرا در آمده است.

 

وی در پایان با قدردانی از بچه های مسجد، خیران و نیکوکاران در اجرای این طرح، عنوان کرد: بسته های مواد غذایی با تلاش بچه های مسجد میان خانواده های کم بضاعت و مستمند توزیع شده است.

 

پایان پیام/691

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع بسته معیشتی کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد فارس کانون فرهنگی و هنری حضرت ابوالفضل بچه های مسجد کمک مومنانه خانواده ها مواد غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۷۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله تروریستی به مسجد شیعیان در هرات و دو نکته مهم

حادثه تروریستی مسجد امام زمان شهر هرات یکبار دیگر بحث حضور و فعالیت داعش در افغانستان را در کانون توجه قرار داد،به ویژه این که عملیات اخیر دومین حمله تروریستی یه غیر نظامیان و به طور خاص شیعیان افغانستان در کمتر از 10 روز گذشته بوده است.شواهد و قرائن و پذیرش مسئولیت حمله اول تروریستی در کابل توسط داعش،این گروه را در جایگاه مظنون اصلی حمله به مسجد شیعیان در هرات نیز قرار می دهد .بنابر این لازم است به نکاتی در مورد فعالیت داعش در افغانستان اشاره شود؛                                                 

1)مقامات امارت اسلامی طالبان مدتی است که مدعی نابودی کامل  داعش در افغانستان هستند و تاکید دارند که اگر در این میان مشکلات امنیتی هم وجود دارد،به طور خاص نتیجه کم کاری ،اهمال و حتی دسیسه چینی همسایگان است. اظهارات چند روز قبل "متقی" سرپرست وزارت خارجه طالبان در متهم ساختن سه کشور همسایه به تامین نیرو،انتقال و ترانزیت و در نهایت تجهیز و آموزش داعش دقیقا در همین راستا انجام گرفته و بازتاب  فراوانی یافت.اما عملیاتهای تروریستی اخیر علاوه بر این که استمرار فعالیت داعش در افغانستان را نشان می دهد،این موضوع را هم آشکار می کند که مسئله حضور داعش در منطقه با فرافکنی ،سلب مسئولیت از خود و مقصر جلوه دادن دیگران قابل حل نخواهد بود.در مقابل، نابودی داعش تنها در سایه همکاری ، تعامل  و درک کشورهای منطقه  از ملاحظات سیاسی و امنیتی یکدیگر حاصل خواهد شد؛همان نکته ایی که سفیر جمهوری اسلامی در کابل پس از حملات اخیر و با شریک خواندن کشورها در مبارزه با این تهدید مشترک،مورد تاکید قرار داد.

2)محدود کردن داعش به یک چارچوب سازمانی و تشکیلاتی مشخص،محدود و بسته، چه از جانب طالبان و چه از جانب دیگر کشورهای منطقه اشتباهی بزرگ محسوب می شود ، چرا که داعش یک طرز تفکر و ایدئولوژی است که از ظرفیت جذب و همراهی با اشخاص و گروههای تروریستی  مختلف دیگر در منطقه برخوردار است.دقیقا به همین دلیل است که پاکستان تفاوتی میان داعش و طالبان پاکستانی قائل نمی شود و جمهوری اسلامی گروههای  تروریستی جیش العدل و داعش را در یک راستا می نگرد.در افغانستان هم طالبان این نکته را در نظر بگیرند که بیش و پیش از مبارزه با سازمان و تشکیلات داعش،باید مانع بسط و گسترش تفکرات و ایدئولوژی های داعشی و یا داعش پسند در این کشور شوند.به عنوان نمونه و در بحث شیعیان باید گفت که اگر چه دیدگاهی که حملات اخیر را بر مبنای ایجاد تفرقه میان امارت و شیعیان و یا جمهوری اسلامی ایران تحلیل می کند،کاملا خور تامل به نظر می رسد،اما عملکرد مقامات و مسئولین امارت هم نباید به گونه ایی باشد که تمیز و تشخیص  تفکرات و عملکرد آنها با دیدگاه داعش در مورد شیعیان به دشواری انجام گیرد

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در دهه کرامت آذربایجان غربی 
  • رزم جانانه لرها در عملیات کربلای پنج زبانزد فرماندهان است
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • حمله تروریستی به مسجد شیعیان در هرات و دو نکته مهم
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه (س) در دهه کرامت
  • ۱۵۰ بسته هرویین در معده ۲ قاچاقچی
  • افتتاح چند هزار میلیارد پروژه شهری طی دهه کرامت در قم