Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@02:39:31 GMT

ماجرای مرغ بیست میلیونی مشخص شد!

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۳۸۱۲۶

ماجرای مرغ بیست میلیونی مشخص شد!

فیلمبرداری فیلم «مرغ بیست میلیونی» به کارگردانی حامد صلح‌میرزایی و تهیه‌کنندکی قدرت‌الله صلح میرزایی به پایان رسید.

به گزارش برنا؛  فیلمبرداری فیلم «مرغ بیست میلیونی» به تهیه‌کنندگی قدرت‌الله صلح‌میرزایی و کارگردانی حامد صلح‌میرزایی با حضور میرطاهر مظلومی و مهدی نامداری به عنوان شخصیت‌های اصلی قصه پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حامد صلح میرزایی کارگردان فیلم درباره این تجربه متفاوت گفت: از آنجایی که تجربه کارگردانی برایم بسیار جذاب است تصمیم گرفتم کاری متفاوت و جدید انجام دهم و با توجه به سابقه و مهارت فرهاد محمودی بعد از چند بار تست در زمان پیش تولید به پیشنهاد من تصمیم گرفتیم که با استفاده از تکنولوژی روز یعنی تصویربرداری با گوشی آیفون 12 پرومکس فیلمبرداری را انجام دهیم و این اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: کار با رضایت و موفقیت کامل به سرانجام رسید و امیدوارم که با حاصل کار بتوانیم در این روزهای سخت لحظات شادی را برای مخاطبان بوجود بیاوریم.

این فیلم ماجرای دو جوان جویای کار را روایت می‌کند که در این مسیر موقعیت‌های طنز و کمیکی گریبانشان را می‌گیرد... و درگیر دردسرهای جذاب و جالبی می‌شوند.

میرطاهر مظلومی، مهدی نامداری، یوسف صیادی، بهنوش بختیاری، آرش نوذری، داریوش سلیمی، مجید شهریاری، شهین تسلیمی، اسدالله یکتا، سهیل موسوی، سونیا فردی‌پور، رضا هاشمی نیا، صالح اسدی، تیما محمدی، حسین خرمدره، رویا رضازاده، ایلیا مولایی، نوید ولی‌زاده، سعید عیوضی، مهدی امینی، حسین احمدی، پارمیس حیدری بازیگران «مرغ بیست میلیونی» هستند.

عوامل این فیلم نیز عبارتند از: تهیه کننده: قدرت‌الله صلح میرزایی، کارگردان: حامد صلح میرزایی، نویسندگان: سیامک خواجه‌وند و اسماعیل رمضانی، مدیر فیلمبرداری: فرهاد محمودی، مدیر برنامه‌ریزی: مینا صلح میرزایی، برنامه‌ریز و دستیار کارگردان: علیرضا غفران، دستیار تهیه و مدیر مالی: سهیل موسوی، دستیار اول کارگردان: وحید نصیری، طراح صحنه و لباس: مایا امیدی، گریم: فرزانه جدید، صدابردار: علیرضا پاک نهاد، مدیرتولید: سینا حسنی کیا، مدیر تدارکات: رامین گودرزی، منشی صحنه: شقایق صادق، مدیر روابط عمومی: فرشته ملک محمود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فیلمبرداری میرطاهر مظلومی قدرت الله صلح میرزایی مهدی نامداری مرغ بیست میلیونی مرغ بیست میلیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۸۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تراکتور و استقلال مشخص شد

ترکیب ۲ تیم تراکتور و استقلال برای دیدار هفته بیست‌وپنجم مشخص شد.

به گزارش ایسنا، ۲ تیم تراکتور و استقلال در حساس‌ترین دوئل هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۷ امروز (چهارشنبه) به میزبانی ورزشگاه یادگارامام (ره) به دیدار هم خواهند رفت.

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری و امیر ارسلان مطهری با صلاحدید حمید مطهری ۱۱ مرد تراکتور برای این بازی را تشکیل داده‌اند.

در نقطه مقابل جواد نکونام، محمدرضا خالدآبادی، صالح حردانی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، مهرداد محمدی، محمد زبیر نیک نفس، گوستاوو بلانکو، ابوالفضل جلالی، جلال الدین ماشاریپوف و آرش رضاوند را در ترکیب قرار داده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ترکیب تراکتور و استقلال مشخص شد
  • آغاز «ماه پنهان» با لیندا کیانی و آرمین رحیمیان
  • ماجرای «بدل» رضا عطاران در تلویزیون
  • «ماه پنهان» در تهران کلید خورد
  • ماجرای «بدل» رضا عطاران در تلویزیون چیست؟
  • رضا شیخی درگذشت
  • فیلمبردار سینمای ایران درگذشت
  • «عینک قرمز» ِ حامد بهداد با «تگزاس۳» اکران می‎‌شود
  • تکلیف پخش سریال جدید حسن فتحی مشخص شد
  • اکران آنلاین فیلمی با بازی هدیه تهرانی