Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@02:40:47 GMT

خوشه - سپاهان؛ جدال همبازیان سابق در ساوه

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۳۸۲۴۲

خوشه - سپاهان؛ جدال همبازیان سابق در ساوه

سپاهان در حالی فردا در جام شگفتی ها به مصاف خوشه طلایی ساوه میرود که در ترکیب فعلی آن ها دو چهره نام آشنا برای محرم نویدکیا حضور دارند.

به گزارش "ورزش سه"،  سپاهان در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف خوشه طلایی ساوه ای میرود که دو تن از بازیکنان سابق سپاهان در ترکیب خود استفاده میبرد؛ حسین فاضلی و مسعود کاظمینی دو بازیکنی که در گذشته نه چندان دور با سرمربی فعلی سپاهانی ها همبازی بودند حالا فردا در قالب دیگری دیدار دوباره ای با اسطوره سپاهانی ها خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هر چند که مسعود کاظمینی از تیم های آکادمی به تیم بزرگسالان سپاهان راه یافته بود ولی فرصت بازی هیچ گاه در سپاهان پر مهره آن سال ها به وی نرسید حالا در لیگ یک برای رسیدن به آرزوهایش تلاش می کند؛ اما اوضاع برای حسین فاضلی متفاوت از کاظمینی بود و حتی با پیراهن سپاهان در لیگ برتر موق به گلزنی شد و در جام باشگاه های آسیا نیز برای سپاهان به میدان رفت.

 

 

حسین فاضلی این فصل در کنار کامبیز دهقانی که پنج گل برای خوشه طلایی به ثمر رسانده از مهره های تاثیرگذار این تیم محسوب می شوند و در بازی آخر تیمش هم هفتمین پاس گل خود را به کاظمینی داد تا اولین گل فصل کاظمینی ثبت شود. وینگر اهل نیشابور خوشه طلایی که سابقه بازی در تیم ملی امید را هم دارد ، علاوه بر این هفت پاس گل ، دو گل هم به ثمر رسانده امیدوار است فردا در جام شگفتی هم مقابل دیدگان محرم نویدکیا درخشش ویژه ای داشته باشد.

 

اما در آن سو این دیدار برای سپاهانی که هفته آینده باید به مصاف پرسپولیس آماده برود یک دیدار تدارکاتی جدی و خوب هم محسوب می شود . البته باید دید محرم نویدکیا فردا برای ارنج تیمش با همان نفرات همیشگی هفته های اخیر خود به میدان خواهد رفت یا نفراتی که شاید کمتر به آن ها در سپاهان پر مهره این روز ها بازی رسیده را روانه میدان خواهد کرد ؛ نفراتی همانند شایان مصلح ،مهدی زاده، منصوری ،میرزایی و رسول نویدکیا و استنلی و .. که نشان داده اند دست کمی از نفراتی که هفته های اخیر به صورت وابت برای سپاهان به میدان می روند ندارند.

 

فولادمبارکه سپاهان خوشه طلایی ساوه دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان خوشه طلایی ساوه دسته یک خوشه طلایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۸۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند نباید در پنج بازی گل بخورد؛ رقابت حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی

به گزارش قدس آنلاین، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنج لیگ برتر روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

نکته مهم این دیدار حضور علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس درون دروازه این تیم پس از غیبت طولانی مدت به دلیل مصدومیت بود که توانست دروازه خود را بسته نگه دارد تا با ۱۱ کلین شیت پشت سر سید حسین حسینی و حسین پورحمیدی دروازه‌بانان تیم‌های استقلال تهران و تراکتور در رده دوم قرار بگیرد.

تنها پنج هفته تا پایان مسابقات لیگ برتر زمان باقی است و اختلاف بیرانوند با صدر جدول کلین شیت ۳ عدد است و اگر دروازه‌بان شماره یک تیم ملی و پرسپولیس خواهان دریافت جایزه دستکش طلایی است باید حداقل در چهار بازی از پنج دیدار تیمش، دروازه خود را بسته نگه دارد.

پرسپولیس در این پنج هفته، روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در قائمشهر میهمان نساجی خواهد بود، شاگردان «اوسمار ویه‌را» پس از آن باید در روز ۲۲ اردیبهشت رو در روی هوادار قرار گیرند. سرخ‌ها در هفته بیست و هشتم، میزبان استقلال خوزستان در ورزشگاه آزادی خواهند بود و در دو هفته پایانی به ترتیب رو در روی شمس آذر در قزوین و مس رفسنجان در تهران قرار خواهند گرفت.

بیرانوند در این پنج بازی کار راحتی نخواهد داشت و در صورتی که رقبای او نتوانند دروازه خود را بسته نگه دارند، دروازه‌بان پرسپولیس می‌تواند بار دیگر جایزه دستکش طلایی را از آن خود کند.

اما آنچه مشخص است رقابت اصلی برای کسب دستکش طلایی میان سید حسین حسینی دروازه بان استقلال حسین پورحمیدی دروازه بان تراکتور است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • اعتراضات باشگاه به داوری در زمان سرمربیگری من نبوده است
  • فوتبال نماینده آموزش برای کودکانمان است
  • سرمربی استقلال خوزستان: با نظرات ویسی موافقم
  • تیم تراکتور، فردا دراهوازبه میدان می‌رود
  • سپاهان: این داور را نمی‌خواهیم!
  • با اعلام رسمی بایرن مونیخ؛ رافائل گریرو بازی حساس با رئال مادرید را از دست داد
  • بیرانوند نباید در پنج بازی گل بخورد؛ رقابت حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • چرا فاصله هواداران سپاهان با بانوان پرسپولیسی کم بود؟/ جدال لفظی مدیران پرسپولیس و سپاهان به جای عذرخواهی از جامعه فوتبال
  • قطعی شد: دستکش طلا برای ستاره آرسنال
  • عکس| واکنش مهاجم سابق پرسپولیس به اقدام هوادار سپاهان