Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@01:36:02 GMT

ارائه ۱۳۴ خدمت الکترونیک شهرداری اصفهان به شهروندان

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۳۸۲۶۳

ارائه ۱۳۴ خدمت الکترونیک شهرداری اصفهان به شهروندان

مدیر کل نوسازی و تحول اداری شهرداری اصفهان گفت: در حال حاضر زمینه ارائه ۱۳۴ خدمت شهرداری روی میز خدمت فراهم شده و شهروندان اصفهانی می‌توانند از طریق مراجعه به سایت my.isfahan.ir از آن‌ها استفاده کنند.

فروزان سلطانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تاکید شهردار حتی قبل از شیوع کرونا تلاش برای ایجاد میز خدمت غیرحضوری جهت کاهش میزان مراجعات شهروندان به شهرداری بود تا امور مربوط به شهرداری در بستر اینترنت انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به راه‌اندازی میز خدمت غیر حضوری در شهرداری، تصریح کرد: در حال حاضر زمینه ارائه ۱۳۴ خدمت شهرداری روی میز خدمت فراهم شده که ۳۴ خدمت آن در حوزه شهرسازی و مابقی در سایر حوزه‌های مرتبط با شهرداری است.

مدیر کل نوسازی و تحول اداری شهرداری اصفهان با بیان اینکه خدمات سایت my.isfahan.ir در زمینه‌های مختلف فعالیت شهرداری از جمله حوزه‌های شهرسازی، خدمات شهری، عمرانی، پیمانکاری و موارد متفاوت دسته‌بندی شده و در اختیار شهروندان قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: همواره در تلاش برای ارائه خدمات جدید و بارگذاری آن روی این سایت هستیم.

وی ادامه داد: در این سایت به راحتی امکان جستجو و شناسایی خدمات قابل ارائه وجود دارد و شهروندان می‌توانند با دریافت شناسه پیگیری خدمت در موقعیت‌های مختلف وضعیت درخواست خود را رصد کنند.

سلطانی با تاکید بر بسترسازی برای توسعه خدمات سایت my.isfahan.ir برای افزایش ارائه خدمات و تأمین رضایتمندی شهروندان، خاطرنشان کرد: میز خدمت، داشبورد مدیریتی را تجهیز کرده و مدیران بخش‌های مختلف می‌توانند به واسطه آن مسیر فعالیت امور را رصد کرده و کاستی یا ضعف‌های احتمالی در زمینه‌های مختلف را شناسایی و رسیدگی کنند.

کد خبر 489106

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهر با چند کلیک شهر هوشمندسازي خدمات الكترونيكي کلانشهر شهرداری اصفهان شهر هوشمند خدمات الکترونیک شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق میز خدمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۸۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز گفت: کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز به دلیل بارندگی و حفظ ایمنی شهروندان تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، روح‌الله خوشبخت _ امروز_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ با اشاره به بارش رحمت الهی، آمادگی شهرداری شیراز را برای ارائه خدمات به شهروندان اعلام و اظهار کرد: از شهروندان گرامی تقاضا می‌شود تا بازگشت شرایط جوی پایدار به هشدارها توجه و با مسئولان همکاری کنند.

وی با تصریح بر انسداد کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز به دلیل بارندگی و حفظ ایمنی شهروندان، افزود: شهروندان هرگونه مشکلی را به سامانه‌های مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ و ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اطلاع بدهند تا همکاران ستاد مدیریت بحران شهرداری شیراز در کمترین زمان ممکن برای رفع آن مشکل اقدام می‌کنند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز تصریح کرد: با توجه به هشدار هواشناسی از سفرهای غیرضروری با خودروهای شخصی در سطح شهر پرهیز کنند و از تجمع در حریم و بستر رودخانه جدا خودداری شود.

کد خبر 747573

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌های ملی برای ارائه خدمت به عشایر تنگستان استفاده شود
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • اصفهان پرچم‌دار شهرسازی الکترونیک است
  • ارائه بیش از ۱۰۰ خدمت رایگان برای بارداری سالم
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند
  • مسدود شدن کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز
  • انجام بیش از 36هزار و 500 استعلام بانک و دفتر خانه در سال 1402 توسط دفاتر پیشخوان دولت
  • پرداخت وام فرزند آوری ترفند کلاهبرداران سایبری