Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- معاون هماهنگی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب گفت: مهمترین رویکرد سومین مرحله پویش ایران همدل موضوع افطاری ساده و کمک‌های مومنانه با کمک مردم ، فعالان اجتماعی و نهادهای حمایتی است.
به گزارش خبرگزاری آریا، ایمان عطارزاده افزود: رهبر انقلاب اسلامی سال گذشته در بیاناتی به مناسبت میلاد امام زمان (عج) برای کمک به نیازمندان و فقرا روی فرهنگ مواسات و همدلی کمک‌های مومنانه در جامعه تاکید کردند و مردم را توصیه فرمودند در ایام کرونا، مواسات و همدلی را به عنوان یک اصل مورد توجه قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بعد از فرمایشات ایشان در پایگاه اطلاع رسانی دفتر و حفظ نشر آثار رهبر معظم انقلاب، پویش ایران همدل طراحی شد تا بر مبنای آن بتوانیم برای رفع نیاز‌های مردم آسیب دیده از شیوع کرونا، کمک‌های مردمی، خیریه‌ها و فعالان حوزه امدادرسانی را تجمیع و ساماندهی کنیم.
معاون هماهنگی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: پویش" ایران همدل " با حضور افراد مختلف مردم شکل گرفت و با استقبال بسیاری خوبی مواجه شد و کمک‌هایی نقدی جمع آوری شده از طریق سامانه ستاره 14 مربع و کمک‌های غیر نقدی جمع آوری شده در پایگاه‌های کمیته امداد و سازمان بهزیستی کشور در اختیار محرومان جامعه قرار گرفت.
آقای عطارزاده با بیان اینکه تا کنون دو مرحله از پویش "ایران همدل" برگزار شده است گفت: مرحله اول در مدت 30 روز ماه مبارک رمضان سال گذشته برگزار و مرحله دوم از مرداد به مدت 80 روز برگزار شد. مجموعه کمک‌های جمع آوری شده مرحله اول 151 میلیارد تومان بود و مرحله مجموعاً 675 میلیارد تومان کمک‌های مردم جمع آوری شد.
وی افزود: در مرحله اول 2 میلیون و 140 هزار و 860 نفر مشارکت و در مرحله دوم 4 میلیون و 826 هزار و 321 نفر شرکت داشتند که این کمک‌ها از حداقل 100 تومان یا یک پیمانه برنج بود تا کمک‌های 500 تا 700 میلیونی متغیر بود.
مسئول پویش «ایران همدل» گفت: براساس تاکیدات مجدد مقام معظم رهبری در روز اول ماه مبارک رمضان امسال مبنی بر کمک بیشتر مردم و دیگر دستگاه‌ها، مرحله سوم پویش ایران همدل در قالب جمع آوری کمک برای افطاری ساده شکل گرفت و در کنار کمک‌های مردمی نهاد‌هایی مثل ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد مستضعفان، جمعیت هلال احمر، سازمان بسیج مستضعان و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باز هم کنار هم قرار گرفتند تا بتوانیم با استفاده از ظرفیت کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی کشور کمک‌های مردمی را تجمیع و در اختیار محرومان قرار دهیم.
آقای عطار زاده افزود: امسال تلاش می‌کنیم از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان هم به عنوان مجموعه اثر بخش دارای توانمندی‌های تولید ملی استفاده کنیم.
معاون هماهنگی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اضافه کرد: اتفاق مهمی که در پویش ایران همدل 3 شکل می‌گیرد، فعالیت‌های خوب تبلیغی و ترویجی است که مردم در اقصی نقاط کشور متوجه این نوع بشردوستانه بشوند تا بتوانیم کمک‌های مردمی، خیرین و فعالان حوزه اجتماعی را برای کمک به فقرا و نیازامندان جهت دهی کنیم و موضوع افطاری ساده و کمک‌های مومنانه را قوت ببخشیم.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، آقای عطارزاده گفت: هموطنان می‌توانند از طریق سامانه ستاره 14 مربع کمک‌های نقدی خود و از طریق پایگاه‌های امداد و سازمان بهزیستی کل کشور کمک‌های غیر نقدی خود را برای کمک به محرومان ارسال کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کمک مومنانه نشر آثار رهبر معظم انقلاب پویش ایران همدل کمک های مردمی کمک های مردم جمع آوری شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۸۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش سلامت دهان و دندان در تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت:هدف از برگزاری این پویش ارائهٔ آموزش‌های عمومی به مردم است تا سطح سلامت دهان و دندان در کشور ارتقا یابد.

دکتر محمدقربانی افزود: رعایت بهداشت دهان و دندان می‌تواند تاثیر مثبت زیادی بر سلامت مغز، قلب، سیستم ایمنی و سیستم تنفسی داشته باشد و حتی در سلامت اجتماعی نیز نقش‌آفرین بوده و می‌تواند روابط اجتماعی افراد را تقویت و یا در آن اختلال ایجاد کند.

وی گفت: جلسه با دندان‌پزشکان جهت بررسی مشکلات و ارتقای شاخص‌های سلامت دهان و دندان، جلسات مشترک با آموزش و پرورش و هماهنگی برای حضور مسئولان در مدارس و ارائهٔ توصیه به همکاری دانش آموزان در طرح وارنیش فلوراید تراپی، پخش کلیپ‌های آموزشی در مدارس، برگزاری جلسات آموزشی در خصوص نحوهٔ صحیح مسواک زدن و استفادهٔ صحیح از نخ دندان، تبیین اهمیت وارنیش فلورایدتراپی، برگزاری جلسات آموزشی نقش تغذیهٔ سالم و تاثیر آن بر سلامتی دندان و برگزاری جلسات انجمن اولیا با محوریت پویش سلامت دهان و دندان توسط آموزش و پرورش از جمله اقداماتی است که در مجموعهٔ زیر پوشش دانشگاه برنامه‌ریزی شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت:اجرای ده‌گردشی دندان‌پزشک، پایش و حضور در مهدکودک‌ها و مدارس جهت ارائهٔ خدمات معاینه و وارنیش‌تراپی، برگزاری مسابقهٔ نقاشی و کاردستی با موضوع سلامت دهان و دندان، استقرار یونیت سیار دندانپزشکی در مدارس مناطق محروم و ارائۀ خدمات دندان‌پزشکی به دانش آموزان، برگزاری جلسات آموزشی جهت گروه هدف مادران باردار و شیرده توسط ماما‌های مراکز خدمات جامع سلامت، توزیع مسواک در مدارس مناطق محروم هم‌زمان با برنامهٔ آموزشی و معاینهٔ دانش‌آموزان و حضور در مراکز بهزیستی برای معاینه از جمله برنامه‌هایی است که در مراکز خدمات جامع سلامت درقالب این طرح اجرا خواهد شد.

پویش ملی سلامت دهان و دندان از ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • جمع آوری ۹۰ تن پسماند و نخاله ساختمانی در پویش «مسیرسبز- ایران پاک»
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان در تربت حیدریه
  • لیست نهایی جبهه انقلاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • لیست نهایی جبهه انقلاب جهت مرحله دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • اعلام لیست شورای ائتلاف و جبهه پایداری در دور دوم انتخابات
  • جمع آوری ۹۰ تن پسماند و نخاله ساختمانی در پویش مسیر سبز ایران پاک
  • ساماندهی ۹۰ تن نخاله ساختمانی با اجرای یک پویش در استان مرکزی
  • دیدار ۳هزار معلم از سراسر ایران با رهبر انقلاب
  • لزوم ترویج و بهره مندی از آثار استاد مطهری در مراکز علمی و فرهنگی
  • از ایران تا پاکستان/ شعر شاعر پاکستانی در استقبال از غزل رهبر انقلاب