Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@21:18:59 GMT

شکر ۵ نرخی شده است

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۳۸۴۷۶

شکر ۵ نرخی شده است

دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی از ۵ نرخی شدن شکر در بازار خبر داد.

قاسمعلی حسنی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه شکر در بازار ۵ نرخ دارد، اظهار کرد: نرخ مصوب ۶۶۵۰ تومان برای واحدهای تولیدی، نرخ مصوب۸۷۰۰ تومان برای مصرف کننده، نرخ مصوب ۱۱هزارو۵۰۰ تومان برای بنکداری ها، نرخ آزاد بنکداری ۱۳هزار و۵۰۰ تومان به صورت کیسه های ۵۰ کیلویی و نرخ آزاد مصرف کننده هم که گفته می شود تا ۱۴ هزارتومان هم رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در فروش شکر گرانفروشی رخ داده و این گرانفروشی بعضا به بیش از ۹۰ درصد هم رسیده است.

دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی در پاسخ به اینکه آیا میزان شکر در بازار کاهش یافته است؟ گفت: با قیمت های آزاد به هر میزان شکری که نیاز باشد، وجود دارد  و محدودیتی نیست ولی تامین شکر با قیمت های مصوب و تنظیم بازاری دشوار است.

وی تصریح کرد: اولویت دولت تامین شکر تنظیم بازاری برای فروشگاه های زنجیره ای است. در حالی که مگر چند درصد مردم به این فروشگاه ها دسترسی دارند یا در این شرایط کرونایی حاضر می شوند برای خرید مثلا دو بسته شکر زمان و هزینه صرف کنند؟

حسنی در پایان گفت: شکر تنظیم بازاری باید به گونه ای توزیع شود که خواروبارفروشی ها، سوپرمارکت ها و بنکداری ها هم  به راحتی به آن دسترسی داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قند و شكر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۳۸۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۴۰ میدان تره بار در پایتخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای بختیاری زاده مدیر عامل سازمان میادین میوه وتره بار شهرداری تهران گفت: ۱۰ بازار میوه و تره بار جدید در تهران افتتاح می‌شود و قصد داریم تا پایان سال ۴۰ بازار میوه و تره بار دیگر در تهران احداث کنیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ساخت ۴۰ میدان تره بار در پایتخت
  • محدوده‌های بازآفرینی شهری ۲۰ شهر استان همدان مصوب شد
  • از سند ثبت ملی بافت تاریخی روستای بیابانک رونمایی شد
  • ارتقای سه درصدی سهم فرهنگ از بودجه عمومی کشور از موفقیت‌های مجلس یازدهم
  • بسته تشویقی شهرسازانه ویژه بافت‌های فرسوده شهر اصفهان
  • تولید لاستیک افزایش یافت/ فروش سایزهای بالای ۱۵ زیر قیمت مصوب
  • صدور مجوز زیست‌محیطی برای معدن آلبلاغ خراسان شمالی مصوب شد
  • در بازار هیجانی ارز خریدار ندارد
  • پیش‌نویس نقشه راه فرهنگی شاهرود تدوین شود
  • قصه سنگلج به کجا رسید؟